הרב שי פירון הוצג כמספר 2 ב"יש עתיד" של יאיר לפיד - סרוגים

הרב שי פירון הוצג כמספר 2 ב"יש עתיד" של יאיר לפיד

יאיר לפיד הציג היום רשמית את מספר 2 ברשימתו, שייתכן ויהיה שר החינוך בממשלה הבאה. "במשך שנים ארוכות הטפתי לתלמידי שצריך לקחת מנהיגות ועכשיו כנראה שהגיע תורי".

הרב שי פירון הוצג כמספר 2 ב"יש עתיד" של יאיר לפיד
  רצים יחד. לפיד והרב פירון (יח"צ)

עכשיו זה רשמי הרב שי פירון הוא מספר 2 ברשימת 'יש עתיד' של יאיר לפיד.

הרב פירון שמכהן כראש מוסדות ישיבת פתח תקווה וממקימי ישיבת ההסדר בעיר, משמש בנוסף כמנכ”ל תנועת “הכל חינוך" וכרב השכונה הדתית באורנית. בנוסף נמנה הרב פירון על הנהגת תנועת 'צהר' שהיה ממקימיה.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר (א') בירך לפיד את הרב פירון על הצטרפותו ואמר: "הסיבה שהרב פירון ואני עומדים פה ביחד היום, כמנהיגיה של אותה מפלגה, מפני ששנינו מאמינים שאפשר וצריך לעצור את התהליך המסוכן של התפצלות החברה הישראלית לשבטים וקבוצות, שכל אחד מהם אומר לעצמו, "אני דואג רק לעצמי ולמקורבי, ואין לי מחוייבות לאחרים"."

על פי פרסומים בעיתונות הבוקר, במידה ו'יש עתיד' תצטרף לקואליציה ידרוש לפיד כי הרב פירון ימונה לשר החינוך, בעוד הוא עצמו מכוון לתפקיד שר המשפטים, תפקיד אותו מילא אביו טומי, בממשלת שרון.

הרב פירון אמר במסיבת העיתונאים: "הגיע הזמן להפסיק להשתמש בשנאה ובקיטוב, להיפרד מהשנאה הזו שפירנסה את הפוליטיקה ולדבר על עתיד של לא רק מה יקרה לי, אלא באיזו מדינה יחיו הילדים שלנו והדורות הבאים."

ביחס לבתי הספר החרדיים אמר הרב: "בתי הספר בהם לא לומדים ליב"ה החליטו מי ילמד מה ובכך הם מחריבים ביד גסה את העתיד של כולנו. מערכת החינוך חייבת לחזור למובילות: לחזק את חשיבותם של לימודי הליב"ה, שתקציב החינוך יהיה שוויוני יותר, שלא יקרה עוד שילד שנולד נדע מראש מה יהיה מעמדו ומה יהיה עיסוקו ותשפר את מעמד המורים."

על בחירתו בפוליטיקה אמר: "באנו לשליחות והאתגר הזה והתפקיד הזה נובע משום שבמשך שנים ארוכות הטפתי לתלמידי שצריך לקחת מנהיגות ועכשיו כנראה שהגיע תורי. אנחנו עושים זאת בשמחה ובהרגשה שזה מה שצריך לעשות".

באיחוד הלאומי הגיבו על הצטרפותו של הרב פירון: ״חבל שהרב פירון הסכים לשמש עלה תאנה לאדם שלחם בארסיות, במשך שנים, נגד מפעל ההתיישבות ונגד כל מה שיקר לציבור הדתי לאומי. הציבור הסרוג כבר מספיק חכם כדי להבין מי ידאג לו ומי משמש קישוט. הבחירות הקרובות יכריעו מי תהיה הקואליציה: עם השמאלנים או עם המפץ הסרוג של האיחוד הלאומי והבית היהודי״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
דרך צלחה! איתך בהחלטה החשובה הזאת.
גל פתח תקוה | 28-10-2012 12:42
התרגשתי כ"כ כשאמרת את תפילת הדרך! מאמין שהערכים שהעברת לכולנו כל השנים ועיצבו את אישיותנו יועברו לכלל הציבור במהרה! חציית המגזרים היא הדבר החשוב ביותר שאתה עושה במהלך הזה. הרבה הצלחה!
2
יישר כח
שגיא | 28-10-2012 12:52
לאורך כל השנים חינכת לשיוויון ואתה מראה את זה גם עכשיו אני סמוך ובטוח שתמלא את תפקידך כמו בעבר.את הקול אתה מקבל בעיינים עצומות! 
3
יש עתיד
אבי | 28-10-2012 12:58
כנראה שהפיתוי להיות חבר כנסת אושר הוא גדול והרב פירון ידוע כאוהב את השררה מדוע כל השנים לא הלך לגור וללמד וליתרום בעיירות הפיתוח פשוט רב של סנובים
4
בהצלחה בדרך המשותפת
ניר | 28-10-2012 14:01
צריך לאחל להם בהצלחה לא משנה מה הדיעה הפוליטית שלכם לכולם יש אינטרס ששיתופי פעולה מהסוג הזה יצליחו. הכי קל זה להתעלם מכל מי ששונה ממך אבל זה רק מוביל לקיטוב. אפשר ליצור שותפות בין חילוניים לדתיים מתונים ותודה ליאיר לפיד שעושה זאת. בבחירות הקרובות אתם מקבלים את הקול שלי
5
על זה נאמר
יוסי | 28-10-2012 21:35
הצילני נא מיד אחי מיד עשיו.