מיקי גבריאלוב: 'יכול להיות שיונתן גפן לא לקח את הכדור הנכון הבוקר'

מיקי גבריאלוב: 'יכול להיות שיונתן גפן לא לקח את הכדור הנכון הבוקר'

בעקבות החרמתו של הזמר והיוצר יהונתן גפן, על ידי שר הבטחון אביגדור ליברמן, בעקבות דבריו המשווים בין עאהד תמימי לאנה פרנק, טען הזמר והמלחין מיקי גבריאלוב, כי "יכול להיות שהוא לא לקח את הכדור הנכון הבוקר"

'יכול להיות שיונתן גפן לא לקח את הכדור הנכון הבוקר'
  (צילום: גדעון מרקוביץ'/ פלאש90)

בעקבות החרמתו של הזמר והיוצר יהונתן גפן, על ידי שר הבטחון אביגדור ליברמן, בעקבות דבריו המשווים בין עאהד תמימי לאנה פרנק, טען הבוקר (שלישי) הזמר והמלחין מיקי גבריאלוב, כי "יכול להיות שהוא לא לקח את הכדור הנכון הבוקר".

בראיון שהעניק לרדיו 103FM אמר גבריאלוב: "אני לא מעודכן אבל אם הוא שם אותה באותה שורה של חנה סנש ואנה פרנק זה היה בגלל שלשתיהן ערפו את הראש. אני לא רואה בדיוק את ההשוואה".

בשלב הזה אמר גבריאלוב כי "יכול להיות שהוא לא לקח את הכדור הנכון באותו הבוקר. כתבתי איתו שירים בעבר, אנחנו חברים אך מזמן לא החלפנו דעות פוליטיות".

 

לא ניתן במה לשיכור

מוקדם יותר הודיע ליברמן: "הנחיתי הבוקר את מפקד גל"צ צה"ל להפסיק להשמיע או לראיין את יהונתן גפן בכל שידורי התחנה ואני קורא לכל כלי התקשורת בישראל לנהוג כך".

ליברמן הוסיף כי "מדינת ישראל לא תיתן במה לשיכור שמשווה בין ילדה שנספתה בשואה ולוחמת גיבורה שנלחמה במשטר הנאצי לעאהד תמימי הפרחחית שתקפה חייל. רדיפת הכותרות של גפן מחליאה ומקוממת. הבמה הראויה לדברי ההבל של גפן היא שידורי אל מנאר של החיזבאללה".

תמימי- באותה שורה עם חנה סנש ואנה פרנק

אמש כתב גפן בחשבון האינסטגרם שלו: "ילדה יפה בת 17 עשתה מעשה נורא וכשקצין ישראל גאה שוב פלש לביתה היא דפקה לו סטירה".

גפן הוסיף כי "היא נולדה לתוך זה ובסטירה הזאת היו חמישים שנה של כיבוש והשפלות. וביום שבו יסופר סיפור המאבק את, עאהד תמימי, אדומת השיער, כמו דוד שסטר לגוליית, תהיי באותה שורה עם ז'אן דארק, חנה סנש ואנה פרנק".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
יהונתן גפן
מוסה | 23-01-2018 10:54
המסכן נמצא בסוטול זה זמן רב שתיין נרקומן וראש דפוק. טרגי שאינו מודע לתחלואיו
כאשר מפא"י היתה בשלטון, לא זכור לי כי הדירו רגליו
lawdin | 24-01-2018 0:57
של מי שלא יישר קו עם השלטון, כמו: אפרים קישון, למשל. עכשיו משטרת המחשבות לא רק אומרת לנו מה לחשוב, אלא גם איך להתבטא. מענין מאד.
2
לא ניתן במה לשיכור
חרד"ק | 23-01-2018 12:29
אנימבין שלפי הוראתו יפסיקו לראין את שר האי בטחון...
3
יונתן גפן
מיקי | 24-01-2018 6:05
הייתי שולח אותו לתוכנית הזמר שיכור נולד. לפני לכתו מן העולם. הוא חייב להשאיר לבנו ההזויי ירושה.אין מי שישגיח עליו בבוקר. קופסת הכדורים התערבבה לו. צריך מבוגר אחראי על המשפחה הזאת.