מחיר הכשלונות: אלישע לוי פוטר מאימון הנבחרת - סרוגים

מחיר הכשלונות: אלישע לוי פוטר מאימון הנבחרת

בתום קמפיין אחד בלבד, ולאחר סדרה של הפסדים מרגיזים ובעיקר בזיונות על המגרש ומחוצה לו, אלישע לוי פוטר מאימון נבחרת ישראל בכדורגל

מחיר הכשלונות: אלישע לוי פוטר מאימון הנבחרת
  (צילום: פלאש90)

מחיר הכשלונות. אלישע לוי פוטר מאימון נבחרת ישראל בכדורגל, בתום קמפיין אחד בלבד.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, נפגש היום עם מאמן הנבחרת אלישע לוי, והודיע לו כי לאחר ששוחח בנושא גם עם חברי ועדת האיתור ימליץ להנהלת ההתאחדות שתתכנס ב-8 בנובמבר על אי הארכת חוזהו כמאמן הנבחרת.

הקמפיין האחרון של הנבחרת היה כושל, כשהיא מפסידה לשאר הנבחרות במשחקי הבית (למעט ליכטנשטיין), כולל תבוסות והפסדים לנבחרות חלשות מאיתנו על הנייר. רגע השפל של הקמפיין היה כשקפטן הנבחרת ערן זהבי זרק בזעם את סרט הקפטן במהלך המשחק מול מקדוניה, מה שהוביל להשעיתו מהנבחרת.

בכלל רוב הכותרות על הנבחרת עסקו בהשעיות של שחקנים ובבעיות משמעת, במקום בתוצאות על המגרש.

עופר עיני: "אלישע לוי היה ונשאר מאמן מצוין, ואני מודה לו על העבודה המשותפת, על ההשקעה הרבה ועל התרומה לנבחרת ישראל. בצד נצחונות יפים במהלך קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 ולא מעט רגעים טובים, היו גם דברים פחות מוצלחים. אלישע, בכך אין לאיש ספק, עשה כל שלאל ידו כדי להביא להצלחת הנבחרת. החובה שלנו היא לקיים בחינה אמיתית ומעמיקה לגבי הנבחרת הבוגרת ולאפשר למאמן הבא את התנאים הטובים והנכונים ביותר להצלחה".

לוי: עשיתי הכל כדי שהנבחרת תצליח

אלישע לוי מסר לאחר ההודעה שלא ימשיך בנבחרת: "היתה לי זכות גדולה לאמן את נבחרת ישראל ונהניתי משיתוף פעולה מלא מצד יו"ר ההתאחדות עופר עיני וכל גורם אחר בהתאחדות לכדורגל. אין בי חרטה ולו הקטנה ביותר על ההחלטה לקבל עלי את התפקיד התובעני, המחייב והיוקרתי ביותר בכדורגל הישראלי. עשיתי הכל כדי שהנבחרת תצליח ולעולם אשאר אוהד גדול שלה.

היו לי ולצוות שעבד עמי רגעים נפלאים, בצד רגעים פחות מוצלחים, ואני רוצה להודות לכל אחד מהם, כמו גם לאוהדי ולאוהדות שידעו בלא מעט הזדמנויות להזכיר לנו עד כמה הם אוהבים ומחויבים לנבחרת של כולנו. חשוב לי להודות לכל מי שעושה למען הנבחרת לילות כימים, אנשים שעבורם הנבחרת היא הדבר החשוב ביותר. אני מאחל הצלחה למי שיוביל את הנבחרת בקמפיין הבא ומתחייב לתמוך בה ללא סייג".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו