התמונה שתסבך את אבי גבאי עם החרדים? - סרוגים

התמונה שתסבך את אבי גבאי עם החרדים?

הקומיקאי נדב אבקסיס פגש את יו"ר מפלגת העבודה במהלך ריצת בוקר שעשה והעלה לטוויטר תמונת סלפי של השניים. אלא פרט קטן שנחשף בתמונה עלול לסבך את גבאי עם המפלגות החרדיות

author-image

הקומיקאי נדב אבוקסיס העלה היום (חמישי) לחשבון הטוויטר שלו צילום סלפי עם יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, אותו פגש במהלך ריצת בוקר שעשה.עד כאן הכל בסדר, אלא שפרט קטן בתמונה גנב את כל תשומת הלב, והוא הקעקוע על כתפו של גבאי בדמות אדם שרץ.

אבוקסיס, שלא מהסס לחשוף את עמדותיו הפוליטיות בשלל נושאים, שיגר עקיצה לעבר גבאי אודות שאיפותיו הפוליטית, וכתב לצד התמונה: "מילא לתפוס את אבי גבאי באמצע ריצה בפארק, אבל קעקוע?? ככה אתה רוצה לבנות קואליציה עם הדתיים??".

ראוי לציין כי זו אינה הסיטואציה היחידה שיכולה "לסבך" את גבאי עם החרדים. בחודש שעבר, בראיון לרדיו החרדי 'קול חי', שיבח גבאי את התנועה הרפורמית ואמר כי בלי הרפורמים למדינת ישראל לא היה כוח: "למדינה לא היה כוח בלי הרפורמים ואנחנו צריכים להעניק להם חלק בכותל המערבי".

במהלך הראיון גבאי הלך רחוק מדי וטען כי יש מקום לשנות את הסטטוס קוו ולהכיר בגיורים רפורמיים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
איזה שטויות. מבחינת החרדים חילוני כמו גוי. שיעשה מה בא
אבי | 31-08-2017 18:57
מה בא לו. העיקר שלא יפריע לחרדים. אם כבר הסתבך, זה עם הבית היהודי. אלה שחושבים שיש ערבות. וכל יהודי הוא קודש. אלמלא היה עומד בראשו בנט.
2
הקעקוע נעשה כשאבי גבאי היה מלך האבטיחים.
עידן | 31-08-2017 20:34
יש לו גם קעקוע בגב למטה. אבל אני מתבייש לגלות מה כתוב שם