עדות: "באוטובוס מעמונה חטפנו מכות רצח" - סרוגים

עדות: "באוטובוס מעמונה חטפנו מכות רצח"

"מול המצלמות בעמונה השוטרים יחסית רגועים. רק ברגע שהגענו לאוטובוס הכל השתנה", כך מעיד צבי סוכות, "לקחו את הטלפונים. חברה ששואלים שאלות חוטפים מכות רצח". צפו בהלל וידל חוטף מכות

author-image
עדות: "באוטובוס מעמונה חטפנו מכות רצח"
  (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

פינוי עמונה. דיווחים שוטפים בסרוגים

"סדום!!. גם כאחד שמכיר התעללות של המשטרה דבר כזה עוד לא חוויתי." כך תיאר צבי סוכות, אחד מראשי המאבק של עמונה את התנהלות השוטרים נגד מאות בני הנוער שהגיעו לישוב להתנגד להרס.

"מול המצלמות בעמונה השוטרים יחסית רגועים. רק ברגע שהגענו לאוטובוס הכל השתנה." המשיך ותיאר סוכות, תושב יצהר, שהספיק עוד הבוקר להוציא תדרוך מסודר למאות הנערים, איך להתנגד בצורה פאסיבית לפינוי.

"ברגע הכניסה הפלאפון מוחרם ואנחנו נזרקים בברוטליות אחורה. חברה ששואלים שאלות חוטפים מכות רצח. אין הסבר לאן לוקחים אותנו ולמה. צרחות ודחיפות. אנשים שחייבים לשרותים לא מורשים להתפנות מי שלא התפלל מנחה חוטף כשנעמד."

הלל וידל, תושב עמונה חוטף מכות באוטובוס (צילום: יהודה פואה)

האוטובוסים שפינו את הנערים, נעצרו בתחנות רכבת בכפר סבא, פתח תקווה, ירושלים ומודיעין: "סוף פסוק זרקו אותנו בתחנת הרכבת פאתי מודיעין. איתנו ילדים בני 14 בלי אגורה שחוקה שלא מכירים את האזור וממש מתחננים לשוטר שישים אותם לפחות במקום מוכר או יתן להם כמה שקלים."

עם זאת, "יש גם סוף טוב" הוסיף סוכות, "צדיקים ממודיעין פינקו את החברה בשתיה ופיצות. דמעות בעיניים. והצדיקים מעפרה שלחו רכב חזור ומטה עמונה הביא הסעה לירושלים."

מהמשטרה נמסר כי הטענות נמצאות בבדיקה.

בתוך כך מסרה המשטרה תמונת המצב נכון לשעה זו בעמונה: "מתחילת המבצע נפצעו 24 שוטרים ושוטרות במצב קל, חלקם פונו לבתי החולים ומרביתם שוחררו לאחר קבלת טיפול רפואי. סה"כ עד כה הורחקו באוטובוסים כ-400 צעירים וצעירות שהתגודדו בישוב. נכון לעכשיו פונו כ-30 בתים.

כ-30 משפחות המתגוררות בישוב התפנו במלואן או בחלקן. מתחילת הפעילות נעצרו 13 צעירים בגין הפרת הסדר הציבורי, תקיפת שוטרים והפרעה לשוטרים במילוי תפקידם."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
תראו כל הסרטונים שהמשטרה הוציאו נראה רק איך
אמיתי | 01-02-2017 23:32
משכנים אנשים מרצון אבל את האמת הם לא מפרסמים זה בדוק.. ואני חרדי שאין לי קשר אליכם.. רק פשוט שכואב לי הלב לראות איך מוצאים מהבית יהודים כך.. ומשקרים על הציבור
דווקא יש קשר
גם אני חרדי | 02-02-2017 2:52
לא משנה לאיזה זרם אנחנו משתייכיך כולנו ... ה חשבה
2
לקחו את הפלאפונים והעבירו לשב"כ-חכו עד שיעלילו עליהם דו
דומא 2 ועינויים במרתפי השב"כ | 02-02-2017 1:13
זה המטרה של לקיחת הניידים. יש להזהיר את הנוער שלקחו לו את הפלאפונים.
3
תמיד יהיו שוטרים אכזריים עבריינים לשעבר שיהיו אכזריים-ב
בכוונה מביאים כאלו. | 02-02-2017 1:14