נחשף שמו של תאגיד השידור החדש - סרוגים

נחשף שמו של תאגיד השידור החדש

תאגיד השידור הישראלי מאיץ את ההכנות לפתיחת השידורים ב – 1 בינואר וחושף הבוקר שם ולוגו חדשים: "כאן". "בכוונתנו להעניק לעם ישראל שידור ציבורי עצמאי, בלתי תלוי ואיכותי"

author-image
נחשף שמו של תאגיד השידור החדש
  'כאן'. לוגו התאגיד

אחרי בחינה של עשרות הצעות, בחרה הנהלת תאגיד השידור הציבורי החדש, באישור המועצה, את השם "כאן", המסמל את המחויבות לתת ביטוי למגוון הזרמים בחברה הישראלית ולפלורליזם המאפיין אותה.

בתאגיד מסבירים כי "אנחנו כאן, נערכים לשידור ציבורי, עצמאי, מגוון ואיכותי, "כאן" בדיגיטל, "כאן" ברדיו ו"כאן" בטלוויזיה. "כאן" מבטא את ההכרה שהשידור הציבורי הוא חלק מהחברה הישראלית, שייך לחברה הישראלית והוא כלי הביטוי לכל המתרחש כאן".

עם השקת השם החדש, מבטיחים ראשי התאגיד שקם גוף שידור ייחודי שיבטא את מגוון הדעות והתרבויות בישראל ומדגישים שהשידורים יתנו במה ליצירות ישראליות מקוריות, ושתופעל חטיבת חדשות עצמאית וחזקה . הלוגו החדש יושק רשמית הבוקר בלייב, בעמוד הפייסבוק של התאגיד וצפוי ללוות את כל פלטפורמות התאגיד – בשלב המיידי במערך הדיגיטל ובהדרגה בטלוויזיה וברדיו.

יו"ר מועצת "כאן", גיל עומר, הסביר: "אנחנו כאן בכדי להישאר. הציבור הישראלי יפגוש אותנו בכל מקום – בדיגיטל, בטלוויזיה וברדיו. החל מה – 1 לינואר, בכוונתנו להעניק לעם ישראל שידור ציבורי עצמאי, בלתי תלוי ואיכותי, כזה שיביא לידי ביטוי את כל הכוחות הטובים ביותר אשר ישנם כאן".

מנכ"ל "כאן", אלדד קובלנץ, הוסיף: "אנחנו כאן מכאן ולתמיד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו