הפתרון המקורי של כחלון למצוקת הדיור - סרוגים

הפתרון המקורי של כחלון למצוקת הדיור

שר האוצר משה כחלון דיבר היום בטקס חתימת הסכם לבניית 7,500 יחידות דיור והציע פתרון רגשני: "אני אומר למשקיעים, מי אמר שאתם צריכים לזלול את הדירות לזוגות הצעירים?"

הפתרון המקורי של כחלון למצוקת הדיור
  אל תזללו את הדירות. כחלון (יונתן סינדל/פלאש90)

הפתרון המקורי של שר האוצר משה כחלון למצוקת הדיור הוא פנייה ללב של העשירים ובקשה מהם לא להשקיע את כספם בשוק הנדל"ן.

בטקס הכרזה על בניית 7,500 יחידות דיור בעיר רמלה התייחס כחלון לתוכניות הדיור ולמהלכים שביצע כנגד המשקיעים, כשהוא פונה גם לראשי הרשויות שמעדיפים את כספי הארנונה ממרכזי עסקים על פני בניית מבני דיור.

"יש משבר דיור במדינת ישראל וחתימת הסכם הגג זה מעשה ציוני וזה להיכנס מתחת לאלונקה יחד עם כולם. מדינת ישראל והשלטון המקומי צריך לעזור לצעירים. העובדה שזוג צעיר רוצה דירה זה לא פשע. אי אפשר לפתור את משבר הדיור בלי התגייסות כוללת של הממשלה וראשי הרשיות."

על המשקיעים אמר כחלון "עשינו מהלך של דיכוי ביקוש על ידי מס הרכישה. חטפנו ביקורת אבל אני שלם עם המהלך. לא יכול להיות שלמי שיש אמצעים קונה ארבע דירות ואת הזוגות הצעירים מרחיקים מהדירה. אני אומר למשקיעים, מי אמר שאתם צריכים לזלול את הדירות לזוגות הצעירים? צריכה להיות התחשבות, מה, כל אחד לעצמו? לאנשים 2, 3, 4 דירות ויותר. אי אפשר לאכול את כל העולם. צריך להתחשב בילדים שלנו ולכן קיבלנו החלטה להדיר המשקיעים מהשוק".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
טירון כלכלי
| 07-07-2015 21:25
2
בניה מהירה גוש 10047 בחדרה פתרון לזוגות צעירים
עמי | 24-10-2015 10:28
אבל כנראה רק לזוגות החרדים....