צפו: כך חוסלו המחבלים שחדרו הבוקר לישראל מרצועת עזה

צפו: כך חוסלו המחבלים שחדרו הבוקר לישראל מרצועת עזה

חוליית מחבלים ניסתה לחדור דרך מנהרה ליד קיבוץ כיסופים. כוחות צה"ל זיהו אותם וחיסלו חלק מהם בלי נפגעים לכוחותינו. צפו בתיעוד מהפעולה המוצלחת

author-image
צפו: כך חוסלו המחבלים בפתח המנהרה
  חוליית המחבלים במנוסה, לפני חיסולם (דובר צה"ל)

ברוך ה', לפנות בוקר סוכל פיגוע תופת קשה בגבול רצועת עזה.

בשעה 04:30 לפנות בוקר זיהו תצפתיניות של צה"ל חוליית מחבלים שניסתה לחדור לתוך שטח ישראל בכדי לבצע פיגוע תופת או ניסיון חטיפה. כוחות צה"ל זיהו 13 מחבלים בעת חדירתם בתוך מנהרת טרור בדרום רצועת עזה. כוח של יחידה מובחרת שהקופץ לאזור פתח באש לעבר החולייה וחיסל בין שמונה לעשרה מחבלים. שאר המחבלים נמלטו חזרה לעזה ולא ברור מצבם. חיל האוויר הפציץ את המנהרה והביא לקריסתה.

יש לציין כי בפעולה המוצלחת אין נפגעים לכוחותינו.

צפו בתיעוד של צה"ל מזיהוי החדירה וחיסול המחבלים

תושבי הקיבוצים והישובים בעוטף עזה נדרשו החל משעות הבוקר להסתגר בבתיהם, מחשש לחדירת מחבלים. הם עצמם שמעו את קולות הירי מתוך הבתים. עד שעה זו עדיין נדרשים התושבים להישאר במרחבים מוגנים.

דובר צה"ל מסר כי "צה"ל רואה בארגון הטרור חמא"ס אחראי לתקיפה זו שתכליתה פגיעה רצחנית בתושבי מדינת ישראל".

2014-07-17 (1)

חלק מהציוד אותו נשאו המחבלים שחוסלו (דובר צה"ל)

2014-07-17

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שירו לו זמרו לו שיחו כל נפלאותיו
יחיאל | 17-07-2014 10:44
2
תודה מלך
יהודית | 17-07-2014 11:46
תודה בורא עולם,שאתה עושה לנו כל כך הרבה ניסים,אף על פי שאנו לא עושים את רצונך. רוב עם ישראל לא שמרו שבת,(כי עכשיו כולם ישמרו),ואף על פי כן אתה ממשיך לשמור עלינו. רוב בנות ישראל הלכו עם לבוש שמכשיל את בני ישראל(כי עכשיו כולם ילכו בלבוש כמו שצריך),ואף על פי כן אתה בורא עולם ממשיך לשמור עלינו.תודה רבה.(היות והאישה החטיאה את האדם בעץ הדעת,היא צריכה להתלבש עם לבוש יותר ארוך מהגבר,חולצה סגורה עד הצוואר,שרוול עד מאחרי המרפק,ושמלה ארוכה שמגיעה עד שבעה סנטימטר מהריצפה.ודרך הגב,גדול עוון המחטיא יותר מהחוטא,ואם יש מישהי שנראת שומרת תורה ומצוות,והיא לא הולכת כך,אז זה לא בסדר).ועוד יש בנים ובנות שהולכו עם לא יהודיות/יהודים לצערנו.(ומעכשיו זה לא יהיה יותר,בני ישראל ובנות ישראל,רק יתרחקו מהגוייות/גויים).מתערבים בגויים,ואתה בורא עולם ממשיך לשמור עלינו,תודה רבה מלך העולם,אדון הכל.