צפו בהרס ממעוף הציפור; המתנחלים יפגינו מול ביתו של בוגי - סרוגים

צפו בהרס ממעוף הציפור; המתנחלים יפגינו מול ביתו של בוגי

סוכנות תצפית צילמה את ההרס של הבתים בישוב יצהר באמצעות מצלמה מעופפת. בתגובה להרס יפגינו מתיישבים מול ביתו של שר הבטחון משה יעלון במכבים "התנהלות זאת מובילה למלחמה שאנו לא מוכנים שתימשך"

author-image
צפו בהרס ממעוף הציפור; המתנחלים יפגינו מול ביתו של בוגי
  הרס הבתים ביצהר (סוכנות תצפית)

מצורף וידאו שצולם לפני זמן קצר מחורבות הריסות הבתים שנהרסו הלילה על ידי כוחות מנהל אזרחי מג"ב ומשטרה. בנוסף לבית אבן בבנייה שנהרס בשכונת להבה, נהרסו כאמור גם שתי בתים יבילים ובקתת עץ בחוות שקד, שם אף הוחרם מבנה יביל נוסף.

צילום אווירי: סוכנות תצפית

בעקבות ההרס ביצהר שבא על רקע התחממות היחסים בין התושבים לצבא, תתקים הערב הפגנה של 'אזרחים מודאגים' מול ביתו של שר הבטחון משה יעלון.

"התושבים יבואו לקרוא "די לתג מחיר" "די למלחמת האחים" אנו רואים בעיניים כלות איך בוגי יעלון ותושבי יצהר נלחמים אלו באלו כאשר בוגי הורס בתים של משפחות ומנגד המתיישבים פוגעים ברכוש צהל. אנו צועקים "די" במלחמה הזו אין מנצחים. כולנו מפסידים!!!" אומר המארגן יהודה פואה.

"לא יעלה על הדעת שצה"ל יהרוס בתים של משפחות עם ילדים קטנים בתגובה להפקרות שמיצרים ילדים שובבים. אנו קוראים לשר הביטחון לעצור את מי שפוגע בצה"ל אך לא מוכנים להתנהלות הכוחנית והברוטלית שהוא מפעיל נגד משפחות ביצהר. התנהלות זאת מובילה למלחמה שאנו לא מוכנים שתימשך."

בוגי

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו