מוטי יוגב: דגן מייצג את המיעוט השמאלני - סרוגים

מוטי יוגב: דגן מייצג את המיעוט השמאלני

בתגובה לדבריו של ראש המוסד לשעבר כי הבקעה אינה חיונית למדינת ישראל אומר ח"כ יוגב: "כבר ראינו את תמיכתו של דגן וחבריו ה"לשעברים" מהשמאל, בהסכמי אוסלו ובהתנתקות מעזה ואת תוצאותיהם"

מוטי יוגב: דגן מייצג את המיעוט השמאלני
  להתייחס אליו כאל איש שמאל. דגן (פלאש90)

"עם כל ההערכה שיש לי לראש המוסד לשעבר ואלוף במיל' מאיר דגן, דעותיו השמאלניות, כשם שדעותיי הימניות ידועות מראש." כך מגיב הבוקר ח"כ מוטי יוגב, על דברי ראש המוסד לשעבר המתפרסמים בעיתון מעריב.

על פי הפרסום ביטל דגן את הצורך בשמירה על בקעת הירדן וטען כי היא אינה חיונית לבטחון ישראל.

"אין לי בעיה עם דרישה פוליטית שהבקעה תהיה חלק ממדינת ישראל," מצוטט דגן על ידי זאב קם, "מותר שתהיה עמדה כזאת. לי מפריע שמציגים את זה כאיזושהי בעיה ביטחונית. אין צבא עיראקי, אין חזית מזרחית. יש שלום עם ירדן. אני לא אוהב את הדיבור שהבקעה חיונית לביטחונה של ישראל", בהמשך הוסיף כי מדובר ב"מניפולציה ושימוש בשיקולים ביטחוניים."

"בקעת הירדן היתה ותישאר חלק מארץ ישראל וקו ההגנה המזרחי החיוני למדינת ישראל", אומר יוגב ומוסיף: "כבר ראינו את תמיכתו של דגן וחבריו ה'לשעברים' מהשמאל, בהסכמי אוסלו ובהתנתקות מעזה ואת תוצאותיהם.

השמאל מפחיד אותנו

"הרשות הפלסטינית, כמו גם הליגה הערבית מתייחסת לכל הסכם עמנו, כאל הסכם עם כופרים שלפי מסורת הסכמיי 'חודייב וקוראייש' מצווה להפרם. קווי 67 שיושגו בהסכם יהיו קווי ההערכות לשלב השני, לא של שלום אלא של טרור ודחיקת היהודים אל הים, כפי מה שמתפרסם גם כיום באמנה הפלסטינית ובאתרים הרשמיים של הרשות הפלסטינית." אומר יוגב.

"העיוורון של השמאל, ברצונו להיפטר משטחי מולדת שהתנ"ך מדבר בהם מכל אבן, מביא אותו להפחידנו בנתונים דמוגרפיים שלא קיימים. כן, אנחנו מתקרבים לרגע האמת, שלא להפקיר לא את ביטחון עמינו ולא את ארצנו בידי המיעוט השמאלני שלצערי, דגן הפך לאחד ממייצגם. לא עמדות מקצועיות יש בו, כי אם פוליטיקה שניתקה את עצמה משורשי העם והארץ."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חשיבה מוטעית של ראש המוסד לשעבר.
א..... | 05-01-2014 11:24
עכשיו אין לנו בעיה בגבול עם ירדן כי צה"ל נמצא שם! אבל אם צה"ל יעזוב?! מיד האזור הזה יהפוך למקום אסטרגי למחבלים חס וחלילה. אז מה שאין את צבא עיראק כיום?!