מרגש: מחיאות כפיים לילדי עוטף עזה במליאה | צפו - סרוגים

מרגש: מחיאות כפיים לילדי עוטף עזה במליאה | צפו

יו"ר הכנסת בירך את ננסי פלוסי על תמיכתה בישראל ועל קידום חבילת הסיוע הביטחונית, שבין היתר מממנת את מערכת כיפת ברזל. באולם נכחו ילדים מעוטף עזה, שזכו למחיאות כפיים

author-image
מרגש: מחיאות כפיים לילדי עוטף עזה במליאה | צפו
  צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

לכבוד ביקורה בכנסת של יו"ר בית הנבחרים של ארה"ב, ננסי פלוסי, הוזמנו תלמידי כיתה א' בבית הספר חופים בקיבוץ יד מרדכי, המתגוררים ביישובי עוטף עזה, על מנת להדגיש על הוקרה על הסיוע הביטחוני.

פלוסי והמשלחת שלה נכנסו ליציע הכבוד במליאת הכנסת, שם האזינו לברכה של יו"ר הכנסת מיקי לוי, שהסביר לה על התלמידים היושבים לידה: "ביום הזה, אני רוצה להודות לך בשם הילדים שיושבים כאן, בשם תושבי הדרום ובשמם של אזרחי מדינת ישראל כולה, על חבילת הסיוע שאישר בית הנבחרים בהנהגתך, לטובת הצטיידות של מדינת ישראל במיירטים של כיפת ברזל."

"בחרתם לתמוך בזכותה של מדינת ישראל להגן על עצמה מפני טרור. בחרתם לעמוד לצידה של הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. בחרתם לעזור למדינת ישראל להציל חיים של אזרחים ושל כל ילדה וילד שנמצאים כאן במליאה."

לאחר מכן, נעמד על האולם ומחא כפיים לכבודם של הילדים.

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

"אם זה קרה בארה"ב, זה יכול לקרות בכל מקום"

בפתח דבריו התייחס יו"ר הכנסת להסתערות המפגינים על הקונגרס והזהיר כי אם זה קרה בארה"ב, זה יכול לקרות בכל מקום: "כשהאמת הופכת לאלטרנטיבה אחת מני רבות, אנו נותרים עם בריונים שטופי מוח המנסים להסתער על מוסדות המדינה בכוח, כשהם בטוחים עד עמקי נשמתם שהם מצילים את האומה."

עוד באותו נושא

ננסי פלוסי: ארה"ב מחויבת לפתרון שתי המדינות

"ראינו ביחד איתכם בזעזוע, את המראות הקשים של המונים המסתערים על הקפיטול באלימות. זוהי נורה אדומה לכל הדמוקרטיות הליברליות בעולם, לסכנה הממשית שיש להפצת ידיעות כזב ותיאוריות קונספירציה. כי אם זה קרה בארה"ב, זה יכול לקרות בכל מקום."

פלוסי (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)

עוד הוסיף לוי כי "כנסת ישראל עומדת איתכם, בהגנה על הדמוקרטיה ועל הערכים הליברליים היקרים ללב כולנו."

בהמשך דבריו התייחס יו"ר הכנסת לאיומים הביטחוניים והבהיר כי אסור לאפשר לאיראן לפתח יכולות גרעיניות: "גם ברגעים אלו, יש המתכננים ופועלים לתקיפתנו ולהשמדתנו. פעולותיה של איראן לפיתוח יכולות גרעיניות מטרידה את מנוחתו של כל אזרח ותושב בישראל. איראן היא מדינת טרור שכל מעשיה נועדו לזרוע הרס וחורבן בכל פינה בה היא פועלת בעולם."

עוד הוא הוסיף: "תמיכתה האיתנה של ארצות הברית בביטחון ישראל לאורך כל ההיסטוריה זכורה לנו גם היום. כולנו כאן בכנסת ישראל במסר אחיד שאסור לאפשר לאיראן לפתח יכולות גרעיניות."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מיקי המכוער לא...
מ | 16-02-2022 21:09
מיקי המכוער לא יודע כמה הוא צודק בלי שהתכוון לזה מפגיני שמאל כמעט פרצו לבלפור כמובן שהטיפש לא התכוון לזה יש להצטער רק ששרד את ההתקף לב בזמן הפיגועים בירושלים חבל על כל יום שהוא מקבל משכורת ופנסיה טפו עליו עוכר ישראל