נלחמים על קרית מלאכי: בנט מתקשר אישית למצביעים - סרוגים

נלחמים על קרית מלאכי: בנט מתקשר אישית למצביעים

יו"ר הבית היהודי הגיע לסייע במטה הבחירות בקרית מלאכי ובכנס ענק של המגזר הדרוזי אמר: "אני אוהב אתכם, אל תוותרו עלינו, אנחנו לא נוותר עליכם"

author-image
נלחמים על קרית מלאכי: בנט מתקשר אישית למצביעים
  הלו, זה נפתלי. בנט (פלאש90)

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט קיים ביומיים האחרונים בליץ אחרון של סיורים לפני הבחירות המוניציפאליות שייערכו מחר (ג'). בין היתר, בנט והשר לאזרחים ותיקים אורי אורבך ביצעו שיחות המרצה לתושבי קרית מלאכי, בבקשה להצביע למועמד הבית היהודי מול הליכוד, אליהו (ללו) זוהר.

אחת השיחות היתה עם ריקי, שתחילה הודיעה כי היא לא מתכוונת להצביע. "קרית מלאכי עומדת בצומת דרכים", הסביר לה בנט. "היא תקועה יותר מדי שנים. ללו מחבר שני דברים: כושר ביצוע ולב ענק שמסתכל לבנאדם בעיניים. אחת התכונות של ראש עיר טוב היא היכולת לרתום את הממשלה לטובת העיר. אנחנו בכל המשרדים המרכזיים וללו יודע לרתום אותנו לדברים האלו בצורה שאף אחד אחר לא יוכל".

אמש, בדלית אל כרמל, בכנס של 4,000 איש, בנט הכריז בערבית: "אחים ואחיות שלי". לאחר מכן המשיך בעברית ואמר: "אני מסתכל עליכם בעיניים, אני אוהב אתכם אהבה גדולה. אני אוהב אתכם כי גדלנו שכנים. גדלתי בכרמל וטיילנו באותם נחלים, נחל שיח ונחל יגור, ובאותן גבעות שאתם טיילתם. ובטירונות עברנו את אותם דברים ועשינו את אותם ניווטים יחד בבה"ד 1. היה איתי בצוות חבר טוב, רסאן עליאן שהיום הוא מועמד למח"ט גולני. שירתנו יחד בגבעות עישייה, ריחן ובבקעת הירדן ובגבול סיני. התאמנו יחד, לחמנו יחד, לצערי נפצענו יחד וגם נהרגנו ביחד".

לדבריו, "הקשר לא מתחיל עכשיו וגם לא התחיל בקום המדינה כשהעדה החליטה בכל כוחה לשתף פעולה עם האחים היהודים. הקשר התחיל לפני 3,400 שנה כשנבי שועייב, יתרו, השיא את בתו לנביא היהודי משה רבנו ומאז קשר הדם וקשר המשפחה נמשך. אבל משהו קצת השתבש, וזה לא מספיק לבוא ביום הזיכרון ויום העצמאות ולא מספיק לשרת יחד בגולני ובשריון, בלבנון וביהודה ושומרון. זה צריך לבוא לידי ביטוי בחינוך, בתעשייה, בתעסוקה, בדיור.

"יש לכם בית איתנו. בעוד יומיים, אחרי הבחירות, מתחילים לעבוד, ואז אנחנו במפלגה, מפלגת הכבוד, שהיא בית לכולם – ליהודים וללא יהודים, אנחנו יושבים בצמתים המרכזיים בממשלה, ותתחיל עבודה לא פשוטה. אני דורש מהילדים ומהצעירים עם כל הקשיים והעיוותים – אל תוותרו על שירות בצבא ועל להיות חלק מהמדינה שלנו כי יש לנו רק מדינה אחת, ואנחנו אחים. אתם אל תוותרו עלינו, ואנחנו לא מוותרים עליכם. אנחנו באמת אוהבים אתכם. אנחנו לא נאכזב ואתם לא תאכזבו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו