מעצר אלים: שוטרים היכו ועצרו את בעז אלברט מיצהר - סרוגים

מעצר אלים: שוטרים היכו ועצרו את בעז אלברט מיצהר

כוחות גדולים של משטרה ויס"מ הגיעו הערב לביתו של בעז אלברט מיצהר, שמסרב לציית לצו גירוש מיו"ש. אלברט התנגד למעצר והשוטרים חישמלו אותו באמצעות שוקר שוב ושוב. אחיו נפגע מירי טייזר. יו"ר ועד מתיישבי בנימין איציק שדמי שהיה עד ראיה: "הערב התביישתי בכוחות הביטחון"

מעצר אלים: שוטרים היכו ועצרו את בעז אלברט מיצהר
  ארכיון פלאש90

כוחות יס"מ ומשטרה הגיעו הערב (ה') לגבעת תקומה שביצהר, בכדי לעצור את תושב היישוב בועז אלברט שהודיע שאינו מכבד את צו ההרחקה שהוציא נגדו אלוף הפיקוד. המעצר לווה באלימות קשה מידי השוטרים על אף שבועז לא התנגד.

במהלך המעצר נפגע חנוך, אחיו של בועז מירי טייזר שבוצע לעברו בידי שוטר ונפגע בבטן. חנוך חושמל מספר פעמים והוא התפנה עצמית לבית החולים על מנת להוציא את החיצים שנתקעו בגופו, וביצוע בדיקות רפואיות.

צפו בשוטרים מחשמלים את אלברט מול ילדיו

https://www.youtube.com/watch?v=IRSgSZEBCQk&feature=youtu.be

בועז אלברט שנעצר, נגרר ע"י הכוחות לעבר הכפר עינאבוס הנמצא קילומטר וחצי מגבעת תקומה בכדי להוציאו מהיישוב ללא הפרעת התושבים. מדיווחים שנמסרו לסוכנות תצפית עולה כי בועז חושמל ככל הנראה מספר פעמים במהלך הוצאתו אל מחוץ היישוב.

מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

עירית אלברט, אשתו של בעז סיפרה על המעצר האלים: "ידענו שבעז ייעצר מתישהו והתכוננו לכך, אך אין לי מילים לתאר את האכזריות של השוטרים בעת המעצר. השוטרים התפרצו לבית ובועז רץ לחדר פנימי ונשכב על הרצפה. שמעתי את זעקות הכאב שלו כשחושמל שוב ושוב על ידי השוטרים מאחר ולא הסכים לעזוב את הבית בעצמו. גם כשהוצא מהבית בכח המשיכו השוטרים שגררו אותו לעבר הניידת שחיכתה בכפר הערבי, לחשמל אותו שוב ושוב. היה כבר חשוך אבל מדי פעם שומעים עוד זעקה ועוד זעקה, ואת צרחות השוטרים "אם לא תקום נחשמל אותך שוב".

סא"ל במילואים איציק שדמי, המשמש כיו"ר ועד מתיישבי בנימין והיה עד למעצר הברוטאלי, סיפר לסוכנות תצפית: "הערב ביקרתי אצל בועז אלברט בביתו שביצהר כדי לעודד אותו בגלל צו ההרחקה הדרקוני שקיבל לחצי שנה. לאחר כחצי שעה של אירוח במרפסת ביתו נכנסנו הביתה לצילום. ולפתע פרצו 8 שוטרים חמושים לתוך הבית בצעקות. אחד האנשים ניסה לצאת דרך הדלת. שוטר ירה בו בטייזר בלי כל התרעה והוא נשכב על הריצפה מתפתל. בינתיים התנפלו 5 שוטרים על בועז. השכיבו אותו על הריצפה וכמעט שברו את ידו. הוא התחנן מכאב וצעק שהוא לא מתנגד. אשתו ואני אמרנו להם שהוא לא מתנגד ושיפסיקו עם האלימות. הם לא שמעו ואח"כ הוציאו אותו והלכו. לפי הצעקות שלו בדרך אני מבינים שירו בו בדרך יותר מפעם אחת"

עוד הוסיף שדמי בדבריו לסוכנות תצפית: "לאחר מכן השוטרים גם סרבו לתת לשכן שביקש להוציא ילד קטן בוכה ממה שראה. צומת יצהר נחסמה על ידי המשטרה. והשוטרים לא הסכימו לפתוח גם לאמבולנס עם הפצוע שחושמל. הייתי עד ראיה ממקור ראשון לאלימות ואטימות בלתי מוסברת. בועז שלא ציית לצו הרחקה הפך להיות אוייב האומה. הערב התביישתי ב"כוחות הביטחון" שלנו".

מדובר מחוז ש"י נמסר: "צוות של יס"מ ש"י הגיע לישוב יצהר על מנת לבצע מעצר של חשוד בשם בועז אלברט שמפר צו של בית משפט האוסר עליו לשהות בישוב. בעת מעצרו של החשוד ביתו הגיע אדם נוסף אשר ניסה למנוע את המעצר של החשוד וניסה לתקוף את השוטרים, בעקבות כך נעשה שימוש בכוח והופעל כנגד האדם הנוסף טייזר. בועז אלברט לא התנגד ונעצר"

עורך דין של עמותת חננו מטפל בעניינו של אלברט.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
ראשית צניחת גאולתנו
שרגא | 15-08-2013 23:47
2
לטפל במבצעי המעצר בדיוק לפי החוק
יהודה כהן | 15-08-2013 23:59
מגיע להם להשמיע את הסברם, עורך דין וכל מה שמגיע לכל אחד, ואם התאור יתברר כנכון, עליהם לשלם בלי הנחות, גם פיצויים וגם מה שמקבל כל אחד על פראות שכזו. הוא הדין שולחיהם בכל הדרגות.
3
זה היישוב שחלק מאנשיו זורק אבנים על חיילי צה"ל?
| 16-08-2013 0:18
תעשה טובה....
אוראור | 20-04-2017 17:13
4
פוליטיקה
נפתלי | 16-08-2013 9:39
זה מה ששווה הבנט שלכם
5
למה הוא לא מקיים את החוק. בלי שלטון חוק אין קיום למדינה
יואב | 16-08-2013 9:45
6
ממשלת בנט שקד ממשלת ימין עלק
בני | 16-08-2013 13:53
7
האם נשיא המדינה שמעון פרס בדרכו ליצהר להזדהות עם המשפח
ד"ר גדעון ארליך | 16-08-2013 14:14
האם נשיא המדינה שמעון פרס בדרכו ליצהר להזדהות עם המשפחה ? אם אתה רואה זאת כאבסורד או אף מטיל ספק בכך נראה ששכחת שרק לפני חודשיים הוא ביקר בבית משפחת אבו חמזה בכפר אבו גוש כהזדהות. האם עולה בדעתך שהפרזידנט של מדינת היהודים יזדהה עם צמיגים שנוקבו ( אולי בידי תושבי אבו גוש שלאחרונה שדדו חמישה נהגי מוניות יהודיים) , ולא יזדהה עם יהודי שנוקב שוב ושוב בירי טיזר בידי נציגי שלטון ? אם בכל זאת אינך מאמין זה רק מעיד עליך שאין אתה רואה בחיוב את הפרזידנט של מדינת היהודים ! ( אופס, בגלל הביטוי "מדינת היהודים" שמעון פרס פסל הצגה !).
8
תמשיכו להגיד הלל ולש
דייויד | 17-08-2013 23:53
ולשבח את המדינה החילונית ונראה עוד התעללות ביהודים ועוד פינוי וגירוש של יהודים טובים מביתם.
9
כואב הלב לראות את חיילי המדינה החילונית
דודי | 18-08-2013 0:00
מתעללים ביהודים מול ילדיהם. פשוט מזעזע וקורע את הלב. איך אפשר להיות בכלל בצבא הכופר הזה שמגרש יהודים. ומתעלל בהם ליד ילדיהם.