"אנחנו צופים בך": מכתב האיום לשגריר ישראל בהודו - סרוגים

"אנחנו צופים בך": מכתב האיום לשגריר ישראל בהודו

בערוץ 13 חשפו את תוכן המכתב שהושאר בזירת הפיצוץ מחוץ לשגרירות ישראל בהודו, בו המחבלים פנו לשגריר רון מלכא ואיימו: "זה רק הקדימון, אנחנו צופים בך. תתכונן לנקמת הגיבורים"

author-image
"אנחנו צופים בך": מכתב האיום לשגריר ישראל בהודו
  שגריר ישראל בהודו רון מלכא (צילום: משה שי\פלאש 90)

יומיים לאחר פיצוץ מטען החבלה מחוץ לשגרירות הישראלית בניו דלהי, הערב (ראשון) נחשף תוכן המכתב שהמחבלים השאירו בזירת האירוע. לפי הדיווח בחדשות 13, המכתב נמען לשגריר ישראל בהודו, ד"ר רון מלכא, ובו המחבלים הזהירו כי הם ינקמו את מותם של בכירי הצבא האיראני שחוסלו בשנה האחרונה.

"זו הודעה רשמית מסראללה-הודו-חיזבאללה לנציג המדינה הטרוריסטית, ד"ר רון מלכא" כתבו המחבלים. "זה רק הקדימון שאנחנו מציגים בפניך, אנחנו צופים בך ובמה שאתה אוכל. עינינו עוקבות אחריך, ולא תוכל לעצור אותנו גם אם תרצה".

עוד באותו נושא

חשד: איראן אחראית לפיצוץ בשגרירות ישראל בהודו

"אנחנו יכולים לחסל אותך בכל זמן ובכל מקום שנרצה – אבל אנחנו רוצים להשמיד את מחסני הטרור שלכם קודם, ולא רוצים שדמם של אנשים חפים מפשע יישפך" הוסיפו וכתבו באנגלית קלוקלת. "כשנסיים לפעול, כל אלו שמקדמים ותומכים באידאולוגיית הטרור הישראלית לא יהיו קיימים".

"תתכונן לנקמת הגיבורים, קאסם סולימאני (מפקד כח קודס לשעבר – א"ב), אבו מהדי אלמוהנדס (סגן מפקד משמרות המהפכה – א"ב) ומוחסן פח'ריזאדה (מדען הגרעין האיראני – א"ב)" סיכמו המחבלים, כשהם מתייחסים לבכירים האיראניים שחוסלו בשנה האחרונה ושמותם מיוחס לארה"ב ולישראל. "כל שנותר לך הוא לספור את הימים".

בעקבות חשיפת המכתב, צוות ישראלי הגיע היום להודו כדי להשתתף בחקירת הפיגוע – כשההערכה שהמבצעים הם סטודנטים הודים שהופעלו ע"י איראן. כזכור, כבר אתמול דווח כי ארגון לא מוכר בשם ג'ייש אל-הינד אמנם לקח אחריות על הנחת המטען – אך בהודו חשדו שמדובר בניסיון הטעיה ושזרוע איראנית עומדת מאחורי המעשה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו