בדרך לערעור: "זו מערכה ראשונה; זה לא סוף פסוק" - סרוגים

בדרך לערעור: "זו מערכה ראשונה; זה לא סוף פסוק"

עורך דינו של הרב אלון אשר אוחיון אמר בעקבות ההרשעה: "הופתענו לרעה. אבל זו מערכה ראשונה, זה לא סוף פסוק". אמונה אלון: "תמוה שבית המשפט קורא מחשבות"

author-image
בדרך לערעור: "זו מערכה ראשונה; זה לא סוף פסוק"
  יערער לבית המשפט. הרב אלון (פלאש90)

בסביבתו של הרב מרדכי אלון מאוכזבים מהרשעתו הבוקר.

כפי שפורסם ב'סרוגים' הרשיעה סגנית נשיאת בית משפט השלום בירושלים, השופטת חגית מאק-קלמנוביץ' את ראש ישיבת הכותל לשעבר, הרב מרדכי אלון ביצע מעשה מגונה בקטין בכח.

הרב אלון יצא מבית המשפט וסרב בשלב זה להגיד דברים לעיתונות.

עורך דינו, אשר אוחיון אמר בצאתו מאולם בית המשפט: "הגענו הבוקר לשמוע בשורות טובות והתאכזבנו. לא ציפינו לתוצאה הזאת. ההרשעה הייתה כנגד כל ההערכות המוקדמות שהיו לנו."

בסיום דבריו אמר אוחיון כי הם מתכוונים לערער בפני בית הדין המחוזי על ההרשעה: "זו מערכה ראשונה, זה לא סוף פסוק. אנחנו בדרך לערעור".

● מצטרפים לדף הפייסבוק של סרוגים ונשארים מעודכנים כל הזמן

גיסתו של הרב מרדכי אלון, אמונה, אמרה הבוקר בגלי צה"ל בעקבות ההרשעה: "דרכו של הרב מוטי הייתה תמיד לחבק ולנשק. אולי יש אנשים שלא מבינים מה זה חיבוק".

"תמוה בעייני שבית המשפט לקח לעצמו את היכולת לקרוא מחשבות" הוסיפה אלון.

על השאלה, האם לא היה כדאי לרב אלון לקבל את עסקת הטיעון שהוצעה לו השיבה אלון: "ממש לא. הוא נאמן לאמת שלו ואין סיבה שהוא יוותר על האמת שלו.

היום כאמור, קיבלה השופטת את גרסת המתלונן וקבעה כי הרב אלון ביצע מעשה מגונה בקטין בכח לצורך גירוי מיני. גזר הדין של הרב אלון יינתן במועד מאוחר יותר.

בצאתו מבית המשפט הקריא הרב אלון את מזמור קיח בתהלים, הנאמר בתפילת ההלל, מהמילים "מן המצר קראתי י-ה ענני במרחב י-ה" עד המילים "אנא יי הושיעה נא, אנא יי הצליחה נא", כשהוא מסביר: "הצליחה זה לא דווקא להצליח. הצליחה זה לצלוח את הגלים ואת המשברים. ואם הקב"ה שאני מודה לו בכל שניה ושניה החליט שאני צריך לצלוח את הדבר הזה ולעבור עוד גלים, אז אני אעשה זאת בשמחה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
גירוי מיני?!? - איפה אין גירוי מיני בתרבות של היום?
| 07-08-2013 12:44