שר החוץ האמירתי לנתניהו: "תודה שעצרת את הסיפוח" - סרוגים

שר החוץ האמירתי לנתניהו: "תודה שעצרת את הסיפוח"

שר החוץ של איחוד האמירויות עבדאללה בן זייד הודה במהלך טקס חתימת הסכם השלום לראש ממשלת ישראל נתניהו ואמר: "תודה רבה לך על כך שבחרת בשלום ועל עצירת הסיפוח של אדמות פלסטיניות"

שר החוץ האמירתי לנתניהו: "תודה שעצרת את הסיפוח"
  צילום: אבי אוחיון / לע"מ

הסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות ובחריין: במהלך האירוע החגיגי הערב (שלישי) שנערך על מדשאות הבית הלבן במעמד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ויועצו ג'ארד קושנר שר החוץ של איחוד האמירויות עבדאללה בן זייד אמר בדבריו כי "ההסכם הנוכחי לא היה אפשרי בלי עזרתו של הנשיא טראמפ ונציגי הממשל שלו, שפעלו יחד לקדם את השלום".

עוד באותו נושא

שלום ב-3 שפות בעיריית ת"א; 4 דגלים על החומות

עוד פנה לראש הממשלה נתניהו: "תודה רבה לך על כך שבחרת בשלום ועל עצירת הסיפוח של אדמות פלסטיניות. אלו צעדים שמקדמים יחד את חזוננו לעתיד טוב יותר יחד".

"אנחנו עדים היום לטרנד חדש שיקדם עתיד טוב יותר למזרח התיכון. ההסכם הזה הוא צעד היסטורי לארה"ב, לישראל ולאמירויות, ואנחנו מאמינים שכל אפשרות אחרת הייתה מסמנת הרס, סבל וקריסה כלכלית. ההסכם היום לא משמש לקידום עצמי פוליטי, אלא מגיע מרצון לקדם עתיד טוב יותר".

"בזמן הקשה הזה, שבו כל העולם מתמודד עם מגפת הקורונה, באיחוד האמירויות אנחנו נותרנו מחוייבים לעקרונות השייח זאיד, שלימד אותנו ששיתוף פעולה עם אחרים ותמיכה הדדית היא עקרון חשוב ביותר לעולם" הוסיף. "דווקא עכשיו הצלחנו לקדם את התקווה שכולנו יכולים להתקדם, אם רק נעבוד יחד בכל תחום אפשרי. הגענו לכאן לומר לכולם: שלום הוא העיקרון שאנחנו רוצים לקדם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
שלא יתערבו לנו...
מאיר | 16-09-2020 7:12
שלא יתערבו לנו אין כאן שום אדמה פלשתינית ולא הייתה גם לא תהיה בה
2
שר החוץ האמירי...
אפרים | 16-09-2020 7:28
שר החוץ האמירי לביבי: תודה על שהורדת את המכנסיים .
3
בנג'מין נתניהו ,...
שר חוץ אמירתי. | 16-09-2020 10:18
בנג'מין נתניהו , תודה שבעטת למתנחלים בישבן.
4
תרגיל מזהיר של...
מנטעש | 17-09-2020 0:34
תרגיל מזהיר של ביבי שכולה השתמש באיום הסיפוח כספין בחירות כשידע בתוכי תוכו שזו לא אפשרות ריאלית. בא טראמפ ושיחק לטובת ביבי ולכאורה הוא זה שכפה את ביטול הסיפוח על ישראל.