לוין: זאת התפיסה שצריכה להיות ליועמ"ש הכנסת - סרוגים

לוין: זאת התפיסה שצריכה להיות ליועמ"ש הכנסת

במהלך וועידת המשפט התשיעית של לשכת עורכי הדין, יו"ר הכנסת התייחס לתפיסת העולם שצריכה להיות ליועץ המשפטי של הכנסת - וכן לפסיקות בג"ץ מהעת האחרונה, בהן ההחלטה להרוס את היישוב מצפה כרמים

author-image
לוין: זאת התפיסה שצריכה להיות ליועמ"ש הכנסת
  לשכת עורכי הדין

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, השתתף הבוקר (חמישי) בוועידת המשפט התשיעית של לשכת עורכי הדין, ושיתף בראייתו לגבי תפיסת העולם שצריכה להיות ליועץ המשפטי של הכנסת.

לדבריו, "היועץ חייב להיות יועץ לכלל הכנסת. אני חושב שהיועץ חייב להיות אדם שבראייתו מעמד היועץ המשפטי לכנסת הוא שווה למעמד היועץ המשפטי לממשלה".

עוד באותו נושא

"השנאה לנתניהו גדולה מההערצה הילדותית לברק"


13

לוין התייחס גם לפסיקות בג"ץ בנושאים האחרונים, בהם הרס היישוב מצפה כרמים ואי הריסת בית המחבל שרצח את הלוחם עמית בן יגאל: "הפסיקות האחרונות מגבירות את הלחץ של הדרישה הציבורית להביא לשינוי והשינוי הזה בוא יבוא".

"מה שחמור בפסקי הדין, מה שקורע את החברה הישראלית, אלה החלטות שאף אדם בר דעת לא יכול לקבל אותם ובינם ובין עולם המשפט אין שום קשר. כולן תולדה של השקפת עולם".

לוין הוסיף: "יש כאן ניסיון לקחת השקפת עולם כלשהי ולכפות אותה על כלל הציבור באופן לא דמוקרטי. יש דרישה ציבורית עצומה לשינוי במערכת המשפט, אני מודה שעד היום לא הצלחנו לתרגם את הדרישה הציבורית לשינוי בכנסת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
לוין צודק. יש...
חזון אחרית הימים | 03-09-2020 10:32
לוין צודק. יש חלק מהציבור היהודי שדורש אפרטהייד ועליונות מוחלטת של יהודים על פני ערבים : שיהיה מותר להשתלט על קרקע של ערבי ולבנות עליה, שיהיה מותר לפגוע או להרוג ערבים באופן חופשי, שניתן יהיה לגרש כל ערבי ללא צורך בסיבה, חוץ מהיותו ערבי, שבכל סכסוך בין יהודי לערבי - יפסקו לטובת היהודי, שליהודים יהיה מותר לבנות ולגור בכל מקום ולערבים רק במצרים או ירדן... בקיצור, להיות אדוני הארץ כשהערבי נתון למירמס.
תודה לך כבוד יו''ר הכנסת. איש מתוק
בשם הרב לסרי שליטא | 04-09-2020 8:18
בזוהר הקדוש מובא, כי בזמנינו, ''שופטי'' המדינה יהיו אנשים מזרע עמלק. וביום בהיר אחד לא יקומו משנתם. אנו מצפים
2
אין ספק שאם...
לוין דמגוג עלוב שמנסה להיבנות כפטריוט גדול ... שיפנה את חאן אל אחמאר , יש אישור בגץ ... נראה אותו ... | 03-09-2020 10:59
אין ספק שאם הציבור היה מבין את משמעות הפסיקות שלוין רוצה שהבגץ יפסוק , היינו כבר מכבבים בעולם כמחליפתה של דרום אפריקה כמדינת האפרטהייד התורנית ... אם כל המשמעויות הבינלאומיות הנלוות לכך ... עובדא שחאן אל אחמאר לא פונה עד היום למרות פסיקת הבגץ .... ואני מניח שהדמגוג לוין מבין היטב , למה אפילו ביבי לא מעיז לעשות זאת , למרות שהבגץ הכשיר את הפנוי ...דרך אגב כבר לפני מספר שנים ...
3
איפה הערכים? ישראלים...
אמיר בן ציון | 03-09-2020 11:15
איפה הערכים? ישראלים למה אתם מתפשרים על אדם שעומדות בפניו שתי אופציות: כלא או כיסא? ראש הממשלה לא מוסרי וזה חמור! הבנאדם גידל סרסור והעסיק מטרידן ביודעין! ראש הממשלה שיקר והסתיר מכירת מטוסים וצוללות זה במקומות מתורנים על סף הבגידה! מתגעגע למדינה שלי, כי היא השתנתה
@לוין עוד לקקן...
ישראלי | 04-09-2020 15:48
@לוין עוד לקקן תחת של יושבי בלפור המושחתים צריך לזרוק אותו מהארץ לרוסיה
הדתיים נהיו...
אריה זרגרי | 04-09-2020 9:19
הדתיים נהיו תאבי בצע, מסחטת כספי ציבור.לפחות תורידו את הכיפה כי אלוהים לא קונה את ההתחפשות שלכם
...
מה הדתיים אוהבים .... רמז לא מה שחשבתם .... | 03-09-2020 12:11
זה אתר עם הכוונה דתית , והם כידוע לא ממש חובבי יושר , אמת ומוסר .... הם מעדיפים כסף וכמה שיותר הטבות , הקלות מס , קצבאות , אדמות גנובות וכד'
אתה חסר מודעות עצמית
זאב | 03-09-2020 12:08
מי אתה בכלל שתטיף על ערכים ? עוד אחד שחי בסרט על נעלותו המוסרית. לא נצביע למפלגות שמאל. שמאל הוא לא אופציה בשום מקרה. כמו שלא נפקד את השלטון בידי ערבים ישרים ככל שיהיו ( כי הם אדישים לגורלנו)
4
סמוטריץ ' ,...
מנח | 04-09-2020 9:20
סמוטריץ ' , אפס מאופס .
5
סדר עדיפיות
אלעד שרון | 04-09-2020 12:25
לא זכור לי שמאלנים הפסיקו לעשות צבא ולשרת במילואים אבל כן זכור שהעבריין ביבי השתמש בשקרנות והסתרה בשביל מכירת נשקים צוללות ומטוסים לאויב! סכנה !!! העם לא רוצה ביבי!
6
לוין זה נאצי...
רמי | 05-09-2020 1:56
לוין זה נאצי בתחפושת של הליכוד והימין והחרדים אין מקום בכל העולם לאיש כזה הליכוד של היום. מזכיר את שלטון הנאצי בגרמניה
לוין מדבר...
משקיף צפוני | 07-09-2020 16:42
לוין מדבר על אדם בר דעת .האם הוא בר דעת? הרי כמו כל עוכרי הדין גם לוין מרשה לעצמו לשקר? בגלל אנשים כמוהו וחסרי דעת נוספים שהגדירו עצמם כאנשי ליכוד,אבל לא נוהגים כך,המדינה הגיעה לשפל המדרגה בגלל השלטון הרקוב שלו ושל חבריו. זה לא ליכוד זה מאפיה
7
יריב לוין הוא...
מוטי.י | 05-09-2020 20:58
יריב לוין הוא יור הכנסת שלא פוחד לומר את האמת ליועמש ,לפרליטות ולבגצ , חבורת הגלימות שיושבת בבית המשפט העליון כולל היועמש והפרקליטות נותנים גב לטרור ומצד שני פוגעים באופן סיסטמטי בהתיישבות הציונית , לא יעלה על הדעת שאותה חבורת גלימות תהיה מנותקת מהעם ותפגע במדינת היהודים ותנסה להפוך את המדינה לכל אזרחיה . הגיע הזמן להתנתק ממפלגת שחור לבן במטרה להקים קואליציה ימנית ולהעיף את דופטי בגצ לכל הרוחות .