"ערב יום השואה; אנשים קוראים לחיילינו טרוריסטים" - סרוגים

"ערב יום השואה; אנשים קוראים לחיילינו טרוריסטים"

"ערב יום השואה, ראיתי אנשים שבאים לחיילים שלנו שמגנים עלינו וקוראים להם טרוריסטים. זה אבסורד שאין גדול ממנו", הגיב ראש הממשלה נתניהו על הסרטון, בו נראים פעילי שמאל קיצוני כשהם מציקים לחיילי צה"ל

"ערב יום השואה; אנשים קוראים לחיילינו טרוריסטים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה הבוקר (רביעי), לערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה, לסרטון מגבול עזה שנחשף אתמול, בו נראים פעילי שמאל קיצוני כשהם מציקים לחיילי צה"ל המאבטחים במקום, ומכנים אותם: " טרוריסטים". על כך אמר: "דבר מקומם והאבסורדי".

(וידאו: עומר מירון, לע"מ סאונד: בן פרץ, לע"מ)

בהקשר לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה שיחול מחר, אמר נתניהו כי :זיכרון השואה תמיד עמנו, וכך גם הערכת הגבורה שהקימה מחדש את מדינת ישראל, ונותנת לנו תקווה לעתיד. והתקווה הזאת היא קודם כל ביכולת שלנו להגן על עצמנו בכוחות עצמנו נגד אלו שבאים לכלותנו".

"טרורטיסית" ו-״חיילת בצבא טרור". כך מכנה פעילת שמאל את חיילי צה'ל

פורסם על ידי ‏רוטר.נט – סקופים וחדשות‏ ב- יום שלישי, 10 באפריל 2018

במהלך הישיבה, התייחס ראש הממשלה לתיעוד, שבו פעילי שמאל קיצוני מקניטים חיילי צה"ל בגבול רצועת עזה. "ערב יום השואה, ראיתי אנשים שבאים לחיילים שלנו שמגנים עלינו וקוראים להם טרוריסטים. זה אבסורד שאין גדול ממנו", קבע נתניהו.

"הם לא קוראים טרוריסטים לחמאס, שאומר בריש גלי שבכוונתו להשמיד את מדינת ישראל, כולל את המפגינים הללו – לזה הם לא קוראים טרוריסטים. לחיילי צה"ל שפועלים למנוע את ההשמדה הזאת, אותם הם תוקפים. זה אבסורד שאין גדול ממנו. אני חושב שבכל יום, במיוחד ביום הזה, כולנו יודעים את התרומה הכבירה של חיילי צה"ל לביטחון ישראל ולעתיד ישראל. אני גאה בחיילים שלנו, וביחד עם כל שרי הממשלה אנחנו נותנים להם את כל הגיבוי הדרוש לעשות את מלאכתם הקדושה".

עוד הוסיף: "הממשלה תשמע היום סקירה מפי השר הנגבי על שיתוף הפעולה האזורי בין ישראל למדינות האזור. שיתוף הפעולה הזה גדל ומתפתח מאוד בשנים האחרונות, משני טעמים: הטעם הראשון הוא הערכה משותפת על איומים משותפים. אני חושב שהאירועים הדרמטיים מסביבנו ממחישים את הנקודה הזאת מאוד בימים האחרונים – בזה לא נדון כאן, אבל כן נדון בתוצאות החיוביות של ההערכה הזאת, וגם בהתפתחות של ישראל ככוח טכנולוגי עולמי, שמדינות האזור גם הן רוצות ליהנות מזה. לכן יש כאן בשורה חשובה למדינת ישראל. לדעתי, כאן גם טמונים זרעי השלום האמיתי שיכול להגיע בבוא היום על בסיס שיתוף פעולה כזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
חוק התיקשורת חובה לשפייות
שלמי | 11-04-2018 13:50
אותי מצנזרים על מאמרים בטלפון ! חייבים חוק תיקשורת . לאסוף את כול עובדה תיקשורת הכתובה והמצולמת לתחנה אחת ועיתון אחת מישנה הצדדים ימין שמאל ! במדינה מתוקנת ואחראית לא יכול להיות אלדרמוסיה פרטית .התיקשורת הי הגורם להפצה של העלבונות והתרסות בשילטוננו וחיילנו באן מפריע . אפסורד והזוי אנחנו שבוים . רק חוק יחזיר אותנו לשפייות
2
טרור
פלד | 11-04-2018 14:27
כולנו גאים להיות טרוריסטים כנגד חיסול הטרור גאה בצבא הגנה לישראל הטרוריסטי וגאה בעם ישראל. תחי מדינת ישראל. מי שלא טוב לו שיעוף!
3
שמאולנים
יהודה | 11-04-2018 19:19
שרמוטה אתם עוד קורים לעצמכים יהודים .ימוסלמית
4
כשביבי צודק - אז הוא צודק.
אוראור | 11-04-2018 19:56
אין עוד מה להוסיף.