מאות ליוו למנוחות את עדיאל קולמן הי"ד - סרוגים

מאות ליוו למנוחות את עדיאל קולמן הי"ד

 מאות חברים ובני משפחה ליוו למנוחות בבית העלמין בכוכב השחר את עדיאל קולמן הי"ד שנרצח בפיגוע דקירה בירושלים. הרב לאו ספד לו: "איפה האבא הטוב והאוהב, איפה הבעל, איפה הבן"?

author-image
מאות ליוו למנוחות את עדיאל קולמן הי"ד
  (צילום: עמית שאבי, הדס פרוש/ פלאש 90)

מאות חברים ובני משפחה מלווים היום (שני) למנוחות את עדיאל קולמן הי"ד שנרצח אתמול בפיגוע דקירה בירושלים בבית העלמין בכוכב השחר, שם התגורר.

אוהד קרקובר, רב היישוב כוכב השחר ספד לו בפתח הלוויה: "הקרבנו אתמול קורבן על מזבח עיר הקודש – את עדיאל שלנו. אדם צנוע ואמיתי, ירא השם עם לב זהב, שכל מי שהכיר אותו לא יכול היה שלא לאהוב אותו. עדיאל נרצח בידי רשעים ארורים שמבקשים לנשל אותנו מירושלים איש הקודש. אבל ירושלים היא עיר הצדק. אנחנו בזכותך עוד יותר נתחזק".

אימו ואחותו של קולמן בלויה (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

אמו של קולמן ובני משפחה (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

אימו, אחיו ואחותו של קולמן (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

הרב הראשי לישראל דוד לאו ספד אף הוא לעדיאל: "אישיות גדולה הוא היה, שידע לשלב בין אישיות עדינה מחד, שידעה מאידך לתת בצורה ברורה משנת דרך", עוד הוסיף הרב כי "בהגדה יש ארבעה בנים. כעת יש ארבעה בנים שמי יספר להם על הגבורות והנפלאות? הם יישאלו מה נשתנה. איפה האבא הטוב האכפתי והאוהב, איפה הבעל, איפה הבן? ואנחנו על שאלת מה נשתנה בליל הסדר נדע לענות – 'עבדים היינו' אבל אין לנו תשובה לענות על מה נשתנה איפה הוא עדיאל"?

(קרדיט: דוברות הרב הראשי לישראל דוד לאו)

הנקמה שלנו היא התיישבות

השר אורי אריאל אמר: "אל נקמות השם. הנקמה שלנו היא התיישבות, ואני מקווה שנצליח לקדם את הבנייה בירושלים ויהודה ושומרון. צריך לומר באופן הכי ברור ולהכריע הכרעה חדה: בין הירדן לבין הים תהיה רק מדינה אחת ריבונית – היא מדינת ישראל. אין לאף אחד אחר זכות על הארץ הזאת".

ראש העיר ירושלים ניר ברקת השתתף גם הוא בלויה וספד  לקולמן: "ירושלים מרכינה היום ראש. בעוד שבועיים נגיד את ההגדה ואז, כמו היום, עומדים עלינו לכלותינו ולצערנו לעתים אף פוגעים בנו. אתמול הם הצליחו לפגוע בעדיאל. הצער עמוק וקשה – אבל הם לעולם לא יצליחו להסיטנו מדרכנו".

קולמן הי"ד, תושב היישוב כוכב השחר שבבנימין, בן היישוב קשת שברמת הגולן, נשוי לאיילת עובדת סוציאלית ואב לארבעה ילדים; הבת הגדולה בכתה ג', השנייה בכתה א', בן בגן ובן במשפחתון. עבד בחפירות עיר דוד למעלה מחמש שנים כאיש צוות מסגרים, מסור מאוד לעבודתו ולמשפחתו.

מובא למנוחות. (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

מובא למנוחות. (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)

אלמנתו ואחותו של קולמן בהלוויה(צילום: עמית שאבי)

משפחתו של קולמן הי"ד (צילום: עמית שאבי)

הרב דוד לאו מספיד בלוויה

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
השם ייקום דמו - אמן!!!!!!!!!!!!!
אוראור | 19-03-2018 17:22
והמחבל שרצח אותו בדם קר: יימח שמו ושם זכרו - אמן ואמן!!!!!!!!!!
2
וכמובן אבדה גדולה ועצומה
רב ראשי גדול והספד גדול | 19-03-2018 17:46
דברי הרב הראשי לאו חזקים ומכוננים. ראוי לכל ישראל לשומעם בעת הזו. תודה לסרוגים על הבאת הדברים!