לא לוקח כסף מטייקונים? אלה התורמים למפלגה של יעלון - סרוגים

לא לוקח כסף מטייקונים? אלה התורמים למפלגה של יעלון

שר הבטחון לשעבר, משה בוגי יעלון, הצהיר בעבר אינו לוקח כסף מטייקונים, אך רשימה קצרה של התורמים למפלגתו החדשה מוכיחה כי הוא נוהג אחרת

author-image
לא לוקח כסף מטייקונים? אלה התורמים למפלגה של יעלון
  (צילום: פלאש90)

ראש הדסק הכלכלי והפרשן לענייני כלכלה של תאגיד השידור הישראלי, העיתונאי שאול אמסטרדמסקי, חושף הערב (ראשון) רשימה קצרה של חלק מהתורמים למפלגתו החדשה של משה בוגי יעלון.

בסמוך לרשימה, בה מופיעים שמות של טייקונים מרחבי העולם, כתב אמסטרדמסקי: "כשאתה מכריז שאתה לא רוצה לקחת כסף מטייקונים, אל תיקח כסף מטייקונים, או אל תצהיר". דבריו של אמסטרדמסקי נכתבו ככל הנראה בעקבות הביקורות שהטיח יעלון בראש הממשלה נתניהו על כך שהוא מקבל כסף מטייקונים.

כך או כך, אמסטרדמסקי פרסם את שמם של ארבעה תורמים שתרמו ליעלון. אחד מהם הוא ג'ורג' חרוש, יבואן H&M וטויוטה בישראל שתרם 100,000 שקלים.

תורם נוסף הוא הנרי טריגובאף, איל נדל"ן אוסטרלי, שתרם למפלגה החדשה 146,000 שקלים.

שם נוסף שמופיע ברשימה הוא הארולד שניר, בעליה של חברת קוסמטיקה קנדית שתרם ליעלון 69,700 שקלים. תורם נוסף הוא אירב קסלר, איל נדל"ן אמריקני שתרם 96,000 שקלים.

אמסטרדמסקי פרסם את תגובת העמותה למנהיגות אחרת, בה נכתב, בין היתר כי "חוק מימון המפלגות עדיין לא חל על יעלון, אך חלות מגבלות אחרות והעמותה פועלת לפיהן בדקדקנות ובקפדנות".

עוד נכתב כי "יעלון אינו דוחה את תמיכה של אנשים רק כי עשו חיל בעסקיהם, כמו שאינו דוחה תרומות של אנשים בעלי אמצעים מצומצמים יותר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לא חבל על הכסף?
יוסי | 11-03-2018 22:06
,
2
שמעתי כי שם המפלגה הלזו תהיה ''הנעליים הגבוהות''
עמוס | 11-03-2018 23:38
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
3
תחשבו לשנייה אחת מה היה קורה אם היה זה ראש הממשלה
בנימין נתניהו, מיד בכל מהדורת חדשות | 12-03-2018 5:34
וכל ערוץ עריץ וכל אתר בריון היו יורדים על ראש הממשלה בנימין נתניהו הטוב ביותר בכל הזמנים, ליעלו אין שום סיכוי שבעולם להיות ראש ממשלה, גם אם יקים מפלגה כזו או אחרת, גם אם יעבור את אחוז החסימה, כמה מנדטים הוא יגרוף, ועכשו רואים גם את פרוצפו מכוער ואופיו הצבוע, כפוי הטובה, כל מי שפגע בראש הממשלה בנימין נתניהו בעבר נעלם מהאופק, גם אלה שפגעו בו בתקופה הנוכחית יעלמו כלא היו, זה כולל את יעלון כפוי הטובה, ונראה מה יהיה עתידם של בנט שקד ולפיד האחים השמאלנים שלא יטעו השלישיה תמיד משתפת פעולה בחשאי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, יעלון בנט שקד ולפיד הציבור הימני ברובו הרבה יותר חכם ונבון, ושום תרגיל לא יעבוד, מי שיפגע בראש הממשלה בנימין נתניהו הפגיעה תהיה בו קודם כל בו, כך יהיה גם עם בנט ושקד השמלאנים שמחופשים לאנשי ימין.
4
אני תורם 200 זוגות נעליים גבוהות לבוגי ובוחריו. הידד !!
עמוס | 12-03-2018 8:17
הזהרו מנחשים חברה!
5
תרומה לבוגי יעלון
יוספה בן אשר | 12-03-2018 14:54
אני אזרחית פרטית המעוניינת לתרום לקמפיין של בוגי יעלון. איך עושים זאת? אנא עזרו לי טלפון0505530097 מייל Josefa.ben.asher@gmail.com בתודה מראש