הרב אריאל הפתיע את הנוכחים: "אני פורש" - סרוגים

הרב אריאל הפתיע את הנוכחים: "אני פורש"

הרב יעקב אריאל, רבה של העיר רמת גן ומבכירי רבני הציונות הדתית, הודיע אמש, על פרישתו מתפקיד רב העיר: "אני עוזב את התפקיד אבל לא את הכשרות ולא את התושבים"

author-image
הרב אריאל הפתיע את הנוכחים: "אני פורש"
  (צילום: אורן נחשון/פלאש90)

הרב יעקב אריאל, רבה של העיר רמת גן ומבכירי רבני הציונות הדתית, הודיע אמש (מוצ"ש), על פרישתו מתפקיד רב העיר.

על פי הדיווח באתר 'בחדרי חרדים', רגע לפני מעמד הסליחות בבית הכנסת הגדול ברמת גן, אמר הרב אריאל לנוכחים כי הוא "עוזב את התפקיד אבל לא את הכשרות ולא את התושבים".

ראוי לציין כי אמנם הודעתו של הרב אריאל מפתיעה, אך מי שבקיא בגילו של הרב מבין שההודעה לא כל כך דרמטית, שכן בעוד פחות מחודשיים יהיה הרב אריאל בן 80. נזכיר על פי החוק, רבנים שנבחרו לרבני ערים עד לשנת 1974 רשאים להמשיך לכהן בתפקידם ללא הגבלה עד לפטירתם ובשכר מלא, אך הרבנים שנבחרו לאחר מכן – יאלצו לעזוב בגיל 75 או בגיל 80 אם האריכו את תפקידם.

הרב אריאל החל את תפקידו כרב העיר רמת גן בשנת ה'תש"ן – 1990, והוא נחשב מגדולי רבני הציונות הדתית. בעבר הוא התמודד על משרת הרב הראשי לישראל, ולאחר מכן למועצת הרבנות הראשית – אך לא הצליח להבחר לאף אחד מהתפקידים.

בשנת 2013 הוא התמודד על משרת הרב הראשי לישראל, בעקבות זאת עלתה יוזמה בכנסת לשנות את החוק הקיים המגביל את גילו של הרב הראשי, כיוון שהרב אריאל כבר עבר את גיל ה-70.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אז מפתיע או לא מפתיע.
חיים | 17-09-2017 9:49
תסגרו על עצמכם. הכותרת : מפתיע. בכתבה : בעצם זה לא מפתיע כי הרב בן שמונים. מה??