אופס: הצל לא חידש דומיין והפך לאתר מעודד תרומת אברים

אופס: הצל לא חידש דומיין והפך לאתר מעודד תרומת אברים

הראפר פעיל הימין, יואב אליאסי המכונה 'הצל' לא חידש את הדומיין ושילם ביוקר, בכך שהאתר שלו הפך לבדיחה על חשבונו- המעודד חתימה על כרטיס אדי לתרומת אברים, שרק לפני כשבועיים יצא נגדה 

אופס: 'הצל' שכח לחדש דומיין והפך לבדיחה
  (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

לפני כשבועיים יצא הראפר פעיל הימין, יואב אליאסי המכונה 'הצל' בסרטון בו קורא לבטל את כרטיס אדי, מהסיבה שהאברים יכולים להיתרם גם למחבלים בעלי תעודת זהות כחולה. אמש (א') נאלץ לגלות למרבה הפתעתו, שהאתר הרשמי שלו 'האריות של הצל' הפך בדיוק למה שהוא לא היה רוצה לקדם- עידוד לחתימה על כרטיס אדי.

אליאסי שככל הנראה שכח לחדש את הדומיין של אתרו vmk.co.il, גרר לכך שאדם המזדהה בשם ארז וולף יקנה את הדומיין ויעשה בו כרצונו. שבמקרה הזה היה עידוד לחתימה דווקא על הכרטיס שאליאסי כל כך מתנגד לו. האתר החדש נושא את הכותרת 'תיהיו אנשים טובים', בו מציג לצד הקריאה לחתימה על הכרטיס אדי, שלל כתבות ומאמרים בנושא תרומת אברים.

האתר החדש שהשתלט על הדומיין של האריות של הצל (צילום מסך)

את ההסבר לחטיפת הדומיין הסביר לראשונה רן בר זיק, בבבלוג שלו שהסביר ש"דומיינים לא נקנים לנצח אלא נקנים לתקופות קצובות. בדרך כלל לשנה או שנתיים ונעשה להם חידוש אוטומטי על מנת שיישארו בחזקת הקונה. כישלון לשלם את האגרה השנתית יגרום לדומיין לפוג. כאשר תוקפו של הדומיין פג, כל מאן דבעי יכול לקנות אותו. זה בדיוק מה שקרה במקרה הזה".

הצל בתגובה לפרסום הבלוג חשב שבר זיק, אחראי על 'חטיפת' הדומיין שלו ופרסם בעמוד הפייסבוק שלו איום לפיו אם לא יחזיר לו תוך 24 שעות את הדומיין שלו הוא יכנס 'למקום רע מאוד'.

תגובת הצל על החטיפה (צילום מתוך פייסבוק 'הצל')

נכון לעכשיו הדומיין של הצל עדין משמש לקידום חתימה על כרטיס אדי, מה שיאלץ כנראה את הראפר אליאסי לרכוש דומיין חדש לקידום דעותיו מעבר לגבולות הפייסבוק.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו