נתניהו פועל לביטול חוק ההסדרה - סרוגים

נתניהו פועל לביטול חוק ההסדרה

לפני שלושה חודשים טען גורם בליכוד כי נתניהו הוא זה שפעל להשיג רוב להעברת חוק ההסדרה. כעת מדווח כי נתניהו פועל לגנוז אותו

author-image
נתניהו פועל לביטול חוק ההסדרה
  (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, פועל לגנוז את חוק ההסדרה ואין בכוונתו להעלות אותו לקריאה שניה ושלישית בקרוב, וזאת על אף שהצביע בעדו. כך מדווח כתב 'הארץ' חיים לוינסון. על פי הדיווח, בסביבתו של ראש הממשלה אמרו כי בשלב זה החוק מוקפא, ונתניהו לא צפוי לקבוע לו מועד להצבעה.

נזכיר, כי לפני כשלושה חודשים, עם העברתו של החוק בקריאה טרומית, דחו גורמים בליכוד את דבריהם של בנט ושקד לפיהם נתניהו תוקע את חוק ההסדרה ואמרו כי נתניהו היה זה שגייס את הרוב לצורך העברת החוק.

"ראש הממשלה בנימין נתניהו הצביע בעד חוק ההסדרה בקריאה טרומית, זאת לאחר שגייס רוב לטובת העברת החוק, בתיאום עם שר האוצר משה כחלון ובהובלת יו"ר הקואליציה דוד ביטן", מסר אז גורם בליכוד ל'סרוגים'.

עוד הוסיף הגורם כי "צר לנו שגם בזמן שראש הממשלה נתניהו מוביל את המאמץ להעביר את חוק ההסדרה, בנט ממשיך לירות בנגמ"ש ולעסוק בתדרוכים נגד הליכוד וראש הממשלה ולא נותן לעובדות לבלבל אותו. לא רק שהוא לא דחף את הליכוד לחוק ההסדרה כפי שהוא טוען, הוא בכלל התנגד לחוק במשך תקופה ארוכה ואף הלין בפני ראשי הקואליציה על מכתב שעליו חתמו חברי הכנסת והשרים של הליכוד בעד החוק".

הדיווח ב'הארץ' מצטרף לדבריו מאתמול של שר הבטחון, אביגדור ליברמן, לפיהם "החוק כנראה לא יחוקק".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הבטחות שלא מקויימות - כרגיל
חוה | 10-01-2017 17:20
אולי אפשר לפרט למה הוא התחרט ??? הוא ידוע כאחד שלא מקיים הבטחות וזה לא חדש !!! משהו שקשור לחקירות ולמשפטים שלו, זה מזכיר את התנהגותו של שרון שרצה להתחמק ממשפט. עברו בקושי 3 חודשים וכבר שינה דעתו - איזה זגזגן עלוב .
2
צודקים אנשי עמונה שלא בטחו ב-ביבי ובהבטחותיו .
מסכנים | 10-01-2017 17:22
מה הסיבה לאי קיום ההבטחה ???
זאת כל הצרה - שהם כן בטחו בו והסכימו להכנע תמורת הבטחות
עידן | 10-01-2017 19:28
3
תיכנן את זאת מראש - בטוח שזו היתה כוונתו מלכתחילה
השקרים של ביבי | 10-01-2017 17:26
זה היה שקוף-הוא זה שגם ביקש מנאור שתדרוש שיבטיחו שלא יה
יהיה מאבק אלים בכל מקרה | 11-01-2017 0:10
כדי שזה לא יצטייר רע בעיני הציבור ויפגע בו בבחירות. כך גם בלי החוק המתיישבים בעמונה יפונו מרצון למה הימנים ממשיכים להצביע לו?? לכן גם ליברמן אמר שחוק ההסדרה לא יעבור.