גוברות הקריאות להתפטרותו של דוידי פרל - סרוגים

גוברות הקריאות להתפטרותו של דוידי פרל

ראש מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין, קורא לראש מועצת גוש עציון להתפטר מתפקידו ותוקף את השתיקה של ראשי מועצת יש"ע סביב הפרשה: "יכול להיות שיש שם משבר מנהיגות"

גוברות הקריאות להתפטרותו של דוידי פרל
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

פרשת דוידי פרל.

קונסול ישראל בארצות הברית ויו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין, קורא להתפטרותו של ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל, בעקבות הפרשה שהתפוצצה סביבו לפיה הוא שילם דמי שתיקה לצעירה שהתלוננה נגדו על הטרדה.

"אני היום נמצא בעמדה אחרת שהמגבלות החלות עליי הן יותר מחמירות", אמר דיין בראיון לגל"צ והוסיף כי "דוידי פרל צריך להתפטר לאלתר, או לכל הפחות להשעות את עצמו עד לבירור ממצה של העניין".

דיין הוסיף כי "מחשבותיי נתונות ברגע זה לנפגעת ופחות לראש המועצה".

על שתיקת ראשי מועצת יש"ע אמר דיין "אני נמצא אלפי ק"מ ואני לא יודע מה גורם לכך. יש מי שטוען שיש משבר מנהיגות מסויים ביש"ע ויכול להיות שזה נכון".

כאמור, דיין אינו הראשון הטוען כי פרל צריך להניח את המפתחות. יממה אחרי התפוצצות הפרשה התבקש הרב שרלו, החבר אף הוא בפורום תקנה, להתייחס לפרשה ואמר: "אני לא יודע מה העובדות, אבל אם העובדות הן שראש מועצה הגיע להסכם כלשהו, אז התשובה שלי היא שהוא צריך להתפטר. אם ראש מועצה פגע בבחורה, אז לא עניין שמתחולל רק בין שניהם, זה עניין ציבורי, זה עניין של המקרים הבאים. ואני מדגיש את האם בא' רבתי, כי אני לא מעודכן בפרטי המקרה."

הרב הוסיף כי פורום תקנה, התנהלת בצורה מיטיבית, ותעיד על כך העובדה היא שההסכם נסגר מחוץ לפורום. "בכל הפרשה הזו, אני חושב על המתלונן או המתלוננת הבאים" סיכם הרב.

כזכור, גם חברת הכנסת רחל עזריה ממפלגת 'כולנו' קראה לדוידי להודיע על התפטרות מתפקידו ומתחה ביקורת על "ההנהגה התורנית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ממתי דני דיין הוא המצפן המוסרי? הוא יודע פרטים שאנחנו
אבי | 20-09-2016 16:33
לא יודעים? אין חזקת חפות?