הרב מזוז מזהיר: "בני דודים? אל תתחתנו" - סרוגים

הרב מזוז מזהיר: "בני דודים? אל תתחתנו"

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הרב מאיר מזוז, מבהיר כי בני דודים צריכים להמנע מלהתחתן ביניהם מחשש למומים בילדיהם והסביר כיצד האדם צריך לבחור את אישתו. "אשה זה לא חולצה שקונים ואחר כך זורקים"

author-image
הרב מזוז מזהיר: "בני דודים? אל תתחתנו"
  (צילום: יעקב נעומי/פלאש90)

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הרב מאיר מזוז, מבהיר כי בני דודים צריכים להמנע מלהתחתן ביניהם מחשש למומים בילדיהם והסביר כיצד האדם צריך לבחור את אישתו.

"איך אדם יכול להכיר?" תה הרב מזוז בשיעורו השבועי, וענה: "האמא שלו, ההורים שלו, יבררו על המשפחה – על הילד, בריאה לא בריאה, מידות טובות. כך היו עושים. ההורים בוחרים לבן שלהם הטוב ביותר, מכל הבחינות. אם אדם חושב הכל על פי דעתו, כמה פעמים נכשלים".

הרב הזהיר: "אשה זה לא חולצה שקונים ואחר כך זורקים. תברר את המידות שלה, עם הקרובים שלה. לפעמים אתה רוצה לברר על בחור, אתה לא רואה, אומרים לך שהוא מפורסם לשבח, קרא פעמים שבחור חי על כדורים, לא מספרים, צריך לחקור". הרב מזוז אף פסק כי גם הציבור הספרדי צריך לערוך בדיקת 'דור ישרים'.

הרב מזוז התייחס בשיעורו לנושא קרובי משפחה, כדוגמת בני דודים, שאסור להם להינשא האחד לשני והתייחס לפסק של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל בנושא: "אמר: רוב האנשים יש שלושה אחוזים לא נורמלים. בנישואים של בני משפחה שמונה אחוזים. כדאי להתרחק מזה. וזה גם אחד הסיבות שלא כדאי שהבחור יחליט לבד, יראה את בת דודתו ויכריח את הוריו, ואחר כך אין ילדים או ילדים פגומים. כדאי להימנע מזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
וצריך להבהיר שרוצחת הילדים היא זו שלמעשה מהרגע הראשון לא התייחסה אליו ורק דיברה עם אחיה ואחרים והאמא שלה ואחיה החליטו שהיא סיימה איתו לאחר שקיבלו את השם של התינוק כשם אביה ואמרה שרוצה לעזוב אותו לחמש שנים וכך היא זו שזרקה אותו והלכה עם אחיה בתוכנית של שלמה נקי שאמר לה כשיבוא אחר כך תגידי לו שיצא ונפרסם עליו שקרים בכל העולם, זו התוכנית של הרוצחים שתיכננו לעשות את דודיו חולים.
| 09-10-2016 3:34
הם מנסים להסית את הציבור בשקרים , והאמת הוא שכל דבריהם שקרים. והיא עם הוריה היו מתעללים באכזריות בשני ילדים עד היום במשך שנים, והיא הודתה בפני העו״ס ויש ראיות ועדויות מפני שכך היתה עושה שנים מנפצת את ילדיה בריצפה פתחה ראשיהם שברה שיניהם, הרעיבה אותם עד שעשתה אותם שלדים, וילד אחד זרקה מהבית בגיל תשע לפנימיה, והרב שמגבה אותה תמיד מלמד אותה את המילים בערמימות איך לצחוק ולרמות את כולם בהפצת שם רע ושקרים עליו. ושולחים אנשים מהמדינה בכל העולם שרודפים את האב גם לאחר שבגדה והוציאו ממנו גט, ולא רוצה אותו, עדיין ממשיכים את ההתעללות האיומה והנוראה, בעוד שיודעים שהוא הצודק, הם נלחמים לשבור ולבטל אותו, מהרגע הראשון שלא היתה בתולה, אשה ששוברת חפצים ואת הראש והאף והשיניים של ילדיה ואונסת ומונעת ממנו יחסים, ושאמא שלה עליזה שברה את כל התריסים בבית ומרביצה וסורטת את נכדיה, וכשבאו לבית הוריה, הם עשו הפסקת חשמל והביאו חתולים ודבורים, וזרקו את הילדים בריצפה ורק גורמים לנכדים לבכות. ומבטיחה להפריד בין בני הזוג ומדריכה את ביתה לעשות כויות לגבר בכתף ולילדים בידים. ותראו במקום לקחת אחריות ולהתנצל אחרי שכבר הודתה, היא מפיצה עליו שקרים, כדי לחפות על מעשיה, וממציאה שהוא אמר ולא אמר.