מנחי טקס הדלקת המשואות ביום העצמאות: סיון רהב-מאיר ועמוס תמם

מנחי טקס הדלקת המשואות ביום העצמאות: סיון רהב-מאיר ועמוס תמם

שרת התרבות מירי רגב אישרה כי העיתונאית סיון רהב-מאיר והשחקן עמוס תמם הם שינחו את טקס הדלקת המשואות בליל יום העצמאות בהר הרצל בירושלים

טקס המשואות: סיון רהב מאיר ועמוס תמם ינחו
  ינחו את טקס ליל יום העצמאות (רונן אקרמן, ynet, יח"צ)

שרת התרבות מירי רגב אישרה את שמות מנחי טקס הדלקת המשואות בליל יום העצמאות.

שני המנחים הם העיתונאית סיון רהב-מאיר והשחקן עמוס תמם, הזכור למגזר כ'אמיר' מהסדרה סרוגים.

רגב העומדת בראש הועדה לטקסים וסמלים של הממשלה הסבירה את הבחירה: "כל אחד מהם מבטא את המסר של ישראל היפה. עמוס תמם מביא סיפור הצלחה של ישראלי שגדל ברמלה, ומשם צמח והפך להיות אחד השחקנים המוכשרים בישראל. כשרת התרבות,  אני סבורה כי תרבות היא מנוע לשינוי חברתי ואני רואה  בעמוס את ההשתקפות של הרעיון הזה.

באשר לסיון רהב-מאיר, סיון מייצגת רבדים מרתקים בחברה הישראלית, שילוב של נשיות חזקה ועצמאית וגם אשת תקשורת מקצועית  ורהוטה, הפועלת למען קירוב לבבות וגשר בין דתיים חרדים וחילונים. השניים מאוד שמחו על ההצעה וראו בהנחיית הטקס אות לכבוד והערכה וזה מעיד יותר מהכל שהבחירה נכונה.

כמו כן, השנה אנו מדליקים את המשואות בסימן גבורה אזרחית. השמות שעלו בפני הועדה הם שמות מעניינים מייצגים יפה את הנושא, וללא ספק צפוי לנו השנה טקס מיוחד ומרגש.

נציין כי שמה של סיון רהב מאיר עלה לכותרות לאחר שנבחרה להנחות את חידון התנ"ך העולמי לנוער, לאחר 28 שנה בהם הנחה אבשלום קור. לאחר מספר ימים פרסמה רהב-מאיר פוסט בפייסבוק ובו הודיעה על פרישה מהנחיית החידון בשל הדרך המשפילה בה נפרדו במשרד החינוך מקור – באמצעות מסרון סמס.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
קצת שברו יותר מדי
| 03-04-2016 18:13
טוב שלא שמו את ליאור מילר ויעל אבקסיס. אבשלום קור וסיון רהב מאיר יכלה להיות בחירה מצוינת, בלי לפגוע בתמם שהוא אחלה בנאדם.
2
כול הכבוד לרגב מתחיל שינוי לא רק פרידמן.
| 03-04-2016 19:01
הגיע הזמן שחיינו שזה ימשיך גם הגשת חדשות יותר טלוויזיה ימנית ספרדים רחובות שטרות פרסי ישראל מנכלים מרצים מורים שופטים בג"ץ אומנים שגרירים רק רגב תעשה שינוי די רואים כול הזמן פרידמנים די לגזענות לאפליות