התשובה של ערוץ 20 לרביב דרוקר ו'עובדה' - סרוגים

התשובה של ערוץ 20 לרביב דרוקר ו'עובדה'

ערוץ 20 יפיק תוכנית תחקירים שבועית אשר תתמקד בחשיפת סיפורים פוליטיים-חברתיים. "אנו נציג לראשונה קול אחר בטלוויזיה הישראלית ומבלי להתנצל על כך"

author-image
התשובה של ערוץ 20 לרביב דרוקר ו'עובדה'
  תכנית תחקירים חדשה. ערוץ 20

ערוץ 20 ישיק תוכנית תחקירים אקטואלית עצמאית, אשר צפויה לעלות בעוד כחודש. את התוכנית יערוך משה כץ, אשר ערך במשך כעשור את תוכנית התחקירים המצליחה "כלבוטק" בערוצים 2 ו- 10 וכיום משמש גם כסמנכ"ל התוכניות של הערוץ.

שמה של התכנית עדיין לא נקבע, ובימים אלו מתקיימים מגעים עם מספר עיתונאים להגשת התוכנית. יש לציין כי ערוץ 20 מחויב על פי רישיונו לשדר 15% מהזמן תכניות תעודה ותחקיר והתכנית החדשה תיכנס תחת קטגוריה זו.

הרקע לפיתוח התכנית החדשה הוא האכזבה בערוץ ובימין מתכנית התחקירים הקיימות. "בעוד שהתוכנית "המקור" (של רביב דרוקר. ג"ק) מתאמצת לפעול להפלת הממשלה וב"עובדה" עדיין עסוקים בהתנצלות על אותו תחקיר בודד, יחיד סגולה ב- 22 עונות התוכנית, אנו נציג לראשונה קול אחר בטלוויזיה הישראלית ומבלי להתנצל על כך", כך הסבירו בערוץ 20 את התכנית החדשה.

תוכנית התחקירים החדשה של ערוץ 20 תחשוף סיפורים ועוולות, בהתאם לרוח הערוץ, ותתמקד בפעילות גופים ציבוריים, עמותות וארגונים הפועלים בזירה הפוליטית-חברתית, תוך שילוב סיפורים פריפריאליים וקולות שונים מהחברה הישראלית, אשר לא זוכים למקום של כבוד בערוצים האחרים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כותרת חלופית: עורץ 20 פועל שוב בניגוד לזיכיון שניתן לו.
אזרח | 02-02-2016 13:21
משנה: מנהלי הערוץ החליטו להעלות תוכנית אקטואליה למרות שלערוץ זה אין כלל את הסמכות לעשות זאת. בנוסף, בכוונתם לתקוף ארגוני שמאל ולהפוך את התוכן לוויראלי, תוך שהוא נחבאים מאחורי "אמת דיברתי" ומתנצלים כל שבוע על תחקיר השבוע הקודם.
2
בהחלט דבר מבורך ונצרך
דורון | 02-02-2016 13:22
לא רק מכך שאולי זה ישנה את השיח בתקשורת בישראל, אלא בעיקר כי זה ישנה את הלך המחשבה של הימין. שפיטורי עובדים ממגה יטרידו לא פחות מבית שנרכש בחברון, שזיהום חמור בחיפה יזעזע לא פחות מסגירת ענף תודעה יהודית בצה"ל.
3
דרקר והשאר תהיה להם תחרות הוגנת והם יפסידו את הצופים!
גימי-יהודי מיהודה | 02-02-2016 13:57