במקום חתונה, הכלה שרה ליטמן תשב שבעה - סרוגים

במקום חתונה, הכלה שרה ליטמן תשב שבעה

שרה תחיה ליטמן והארוס אריאל ביגל היו אמורים להתחתן ביום שלישי. בדרך לשבת חתן נרצחו אביה יעקב הי"ד ואחיה נתנאל הי"ד. הלוויתם בשעה 21:00 בהר המנוחות בירושלים

במקום חתונה, הכלה שרה ליטמן תשב שבעה
  שרה תחיה ליטמן ואריאל ביגל באירוסין (מתוך האלבום המשפחתי)

שבעה במקום חתונה. הערב עם ההיתר לפרסם את שמות הנרצחים בפיגוע ליד עתניאל ביום שישי, התברר כי לא מדובר רק בטרגדיה כפולה אלא בהרבה יותר מכך.

הרב יעקב ליטמן (44) ובנו נתנאל (18) הי"ד נרצחו בפיגוע ביום שישי בעת שעשו את דרכם לשבת חתן של הבת שרה-תחיה שהייתה אמורה להתחתן ביום שלישי הקרוב עם אריאל ביגל ממיתר בנו של רב היישוב הרב משה ביגל. כעת במקום חתונה תצטרך הכלה לשבת שבעה והחתונה תדחה.

כל בני המשפחה מלבד הכלה, היו ברכב בזמן הפיגוע ונפצעו באורח קל, כולם שוחררו מבית החולים. יעקב הותיר אחריו את נועה אישתו את בתו הבכורה שרה תחיה (21), ואת הילדים דביר (16), מוריה (12), תהילה (9) ואביה (בת 6).

הלוויתם של הקדושים יעקב ונתנאל הי"ד תתקיים הערב בשעה 21:00 בהר המנוחות בירושלים.

מתחקיר ראשוני של הפיגוע עולה כי מחבל/מחבלים ערבים פתחו באש מרכב שעצר בצד הדרך וירו לעבר הרכב הישראלי. האב יעקב נפצע באורח אנוש והדרדר עם הרכב לשולי הכביש. אחד המחבלים הגיע קרוב לרכב וירה בבן נתנאל מטווח קרוב. הבן הנוסף דביר הזעיק את כוחות ההצלה כשהוא מספר כי אמבולנס של הסהר האדום היה הראשון שהגיע לזירה, אך החובשים לא עשו כלום כדי לטפל בפצועים הישראלים ונסעו מהזירה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מקווה שיורידו כל זכות יתר ממחבלי הסהר האדום
יהודי | 14-11-2015 21:01