אנט חאסכייה המוסלמית הכריזה: רצה בפריימריז בבית היהודי

אנט חאסכייה המוסלמית הכריזה: רצה בפריימריז בבית היהודי

ההודעה על פתיחת המפקד בבית היהודי הביאו את אנט חאסכייה ערביה מוסלמית מעכו להכריז כי תרוץ בפריימריז של הבית היהודי. "מיום ראשון מתחילים לחרוש את הארץ"

author-image
אנט חאסכייה המוסלמית הודיעה: רצה בפריימריז בבית היהודי
  ערביה שרצה בבית היהודי. חאסכייה (מתוך הפייסבוק)

ההודעה על פתיחת המפקד בבית היהודי הביאו את אנט חאסכייה ערביה מוסלמית מעכולהודיע כי תרוץ בפריימריז של הבית היהודי.

חאסכייה היא פעילה חברתית ופוליטית, שלא מפחדת להודות כי היא ציונית ומגדירה את עצמה "ערבית ישראלית ציונית".

"קיבלנו את ההודעה אתמול על פתיחת מפקד בזק למפלגת הבית היהודי. והחלטנו, מיום ראשון מתחילים לחרוש את הארץ. מצפון עד דרום, משומרון דרך בנימין ועד ליהודה." כתבה חאסכייה בדף הפייסבוק שלה.

מי זו אנט חאסכייה?

סיכוייה של חאסכייה לא ברורים ותלויים בעיקר בכמות המתפקדים שתוכל לגייס עד סוף חודש דצמבר. אתמול כאמור הודיעה המפלגה על פתיחת מפקד בזק שיתאפשר באמצעים דיגיטליים: "מהסמרטפון, מהטבלט, מהפייסבוק, מהטוויטר ומהמחשב האישי. במסגרת המפקד כל אזרח מגיל 17 יוכל להתפקד למפלגה בעלות של 39 שקלים. המתפקדים החדשים יקבלו פטור מתקופת הכשרה ויוכלו להצביע לפריימריז הקרובים למפלגה.

ועדת הבחירות של המפלגה החליטה לאחד את הפריימריז לראשות המפלגה ולרשימה לכנסת לאותו יום ולחסוך בהוצאות הארגון, ושניהם ייערכו ב- 14/1/15. הפריימריז ייערכו בשני פתקים: אחד ליו"ר ואחד לרשימה, כאשר חברי הועידה יוכלו גם לבחור את המקום העשירי ברשימה לכנסת. לפי לוחות הזמנים המאושרים, ההתפקדות תסתיים ב- 29-12 בחצות כאשר כבר ב- 5-1 יפורסם ספר הבוחרים הסופי. החל מיום למחרת ולמשך שלושה ימים ניתן יהיה להגיש מועמדות לראשות המפלגה ולרשימה לכנסת. בתאריך 21-1 ייערך סיבוב שני לפריימריז לראשות המפלגה, אם יהיה צורך בכך.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
אין מה להגיד - בית ממש יהודי
אבי | 10-12-2014 11:12
2
צעד מבורך!! בהצלחה! אני איתך
חני | 10-12-2014 11:45
כשהערבים השפויים יהיו עם הימין מה יישאר לשמאל לומר?
3
יש לך טעות ערביה יקרה;
| 10-12-2014 12:25
את באמת יקרה וטובה. אבל דבר אחד את חייבת לדעת: מדינת ישראל היא מדינת היהודים. לא הערבים. את יכולה לחיות כאן, וזכות למעמד גר תושב, אבל זו ארצם של היהודים. נקודה. לא להתבלבל.
4
תמיכה
אריה ממודיעין | 10-12-2014 12:41
וואלה שיחקה אותה אני התרשמתי חברה לתמוך בה היא הקול השפוי של הערבים אני חושב בזכותה עכשיו להתפקד לבית היהודי ולתמוך בה בחרתי בהם בפעם האחרונה וקצת התאכזבתי , הפעם יש באמת עתיד אם אנשים כאלו רוצים להצטרף זה מראה שיש פה משהו בואו ונעשה ציונות ונראה מה זה שלום אמיתי בזכות נשים נגאלו אם לא יהודיות אז ערביות די לגזענות היהדות מקדשת את האדם שמתנהג על פי ערכי היהדות ומי שרוצה מקורות ימצא אני כבר מצאתי הרבה בהצלחה לך גברת ברזל וה' אלוהי כולנו יעזרך !! כן כן ! יש בינינו יהודים שמתנהגים כמו אוייבים ויותר מאיובים ויש כאלו שנראים אוייבים שמתנהגים ועושים כאוהבים אז כן ניתן צאנס בכל מקרה זה רק ניסיון והיא לא תיקח את ראשות המפלגה אז ניתן לה צאנס ונראה ..
5
עולם הפוך ראיתי
יצק | 10-12-2014 13:38
תהרגו אותי, לא מבין את הראש שלה. או שהיא משוגעת, או שהיא עובדת עלינו הפוך על הפוך, או שזאת נפש יהודיה שאבותיה התאסלמו- ידוע שיש המון חמולות מוסלמיות בצפת שהתאסלמו בעבר.
6
חבל ובנט לא משריין מקום
| 10-12-2014 14:30
לאתיופי ברשימה. הבית הלבן לא הבית היהודי
7
אני מתבייש בחלק מהתגובות המתנשאות כאן
| 10-12-2014 14:58
היא אישה אמיצה מאוד, שיוצאת נגד כל מה שהמגזר שלה כביכול טוען. ועוד היא אישה בחברה שמעמד האישה לא הכי טוב. ובאים כל מיני צרי אופקים ודוחים אותה בטענות קש. זה ממש מזכיר לי את תמנע פילגש אליפז שילדה את עמלק (שאבותינו לצערינו דחו אותה). אני חושב שיש כאן הזדמנות לשיח שונה בין יהודים לערבים שמאוד קריטי לעתיד המדינה. להתחיל להתמקד במתן שירותים כמו שצריך לציבור הערבי ולדרוש ממנו לשמור על חוקי המדינה (על זהות עם המדינה אני עדיין לא מדבר).
8
כבר פעמיים שלחתי הודעת ברכה על אומץ הלב ולא פרסמתם
מדוע אתם נמנעים מלפרסם את ברכתי? | 10-12-2014 18:22
אז הנה אשלח בפעם השלישית את ברכתי לגב' חסאכייה ברכת הצלחה מכל הלב!
9
מי אמר בית של גויים??
יהודה | 10-12-2014 22:22
ולמה בדיוק כעסנו עליו?
10
גימניק דוחה של בנט, היא תתאכזב בדיוק כמו עליזה בלוך
הייתה מועמדת מטעם בנט לרשות עירית בית שמש, ומה קיבלה | 14-12-2014 11:58
מבנט הנוכל סנוקרת בפרצוף, כפי שמוכר בנט הנוכל בחסות הרבנוכל רונצקי שהביא אחד כזה לבית הם יתנו לה סנוקרת רצינית הכל גימיק, או ספין תקשורתי למשוך קולות, היא נראת נחמדה אך עם יד על הלב מעטים יבחרו בה והיא תתאכזב מרה בשביל מה היא צריכה את זה, ולענין עצמו מאז שהודיעה הרבנוכל רונצקי על התמודדות לבית היהודי הבית היהודי ירדו ל 11 מנדטים והוא עוד מעיז לבקש מאנשי הציונות הדתית באתר בשבע אל תתפלגו, זה האיש שהביא את כל הצרות, איש שלא מסוגל לעשות כלום חוץ מלקשקש בלי הרף ללכת מפה לשם משם לפה ולא לעשות דבר,