גודל ההתנתקות
לרגל השנה התשיעית להתנתקות הזדמן לי לראות כמה סרטונים המתעדים את האירועים הנוראים הללו. ושוב צצות השאלות הקשות היכן היה העם, איך צה"ל גויס למשימה כה אכזרית, איך נהגו גדולים וקטנים מול מציאות כה מפחידה, איך אדריכלי הציונות החילונית שפכו את כל זעמם על גורלם האכזרי לחיות בארץ שלא מובנת להם בכלל לפי אתאיסטיותם על אידיאליסטים נפלאים שירשו את מקומם בתולדות העם הנפלא. ומן הסתם ניתן להוסיף רשימה ארוכה כים של שאלות. ועתה תוך מבצע "צוק איתן" שכעת אינו נגמר איך ניתן להתבונן על העבר הכל כך קרוב? ומה מסקנותינו?
עוד נתגעגע לחורבן גוש קטיף
ואם ממשלת גיבור ההתנחלות ידעה לבצע פשע כה חמור אולי ניתן לנו בזה דוגמית ממה שמתבצע בימים אלה נגד בניין הדורות בישראל. כמובן שתמונות בתי כנסיות הרוסים ווילות מושמדות אחרי דור של התיישבות הינן אפס ותוהו לעומת הרס בניין מערכת הנישואין בישראל הקיימת מאז הר סיני או הרס דרכי הגיור, השבת, הכשרות, שעתה מבצעים חובשי כיפות מלאות חורים.
בעוד זמן מועט אנחנו נתגעגע לחורבנו של גוש קטיף כאשר נפקח את עינינו ונראה איך מחבלים פעלו להרוס את הרבנות הראשית כפי שנוסדה ע"י מרן הרב קוק זצ"ל. איך האחדות הנפלאה שהושגה במחיר אלפי טילים על כל מדינתנו תתפורר ותעלם ח"ו כאשר לא נוכל להינשא אחד עם השני ויקומו פה חמישה עמים או יותר. כאשר צונאמי של פרסומות שוטף את העם בדרישה לבטל את השרידים האחרונים של ה"סטטוס קוו". כאשר רבנים ולמדנים ציוניים נעשו הרבה יותר עוורים וחרשים מאשר חיילי ושוטרי ההתנתקות.
ומכיוון שלא ניתן להראות תמונות של בתים ובניינים הרוסים כי מדובר במבנה הנשמה הישראלית יטענו הטוענים שלא נהרס דבר. רבנים חשובים נגררים לפי תומם לתוכניות של "רבני קהילות" או "גרעינים ציונים" שיחליפו את הממסד הרבני הנשמר מדור-דור עבור ארגון קהילות בסגנון אמריקה וקהילותיה וכל אחת ואחת ובית דינה וכשרותה וגיוריה!!
מי שאינו קורע את כל בגדיו וכל חדרי ליבו על השמועות הללו, חייב לדעת שאריק שרון צדיק גמור הוא לעומתו ונזקי ההתנתקות הם בטלים באלף לעומת החורבן הנוכחי.
וכאן המקום להזכיר כי ארץ ישראל איננה כמה קראוואנים או אפילו כמה אלפי ישובים מסודרים אלא קודם כל קנין נשמתי לאומה לדורותיה. ובלי נשמה זו כל המגדלים הגבוהים של גוש דן לא יחזיקו מעמד לא מפני הטילים של האויב אלא מפני הניכור והבורות שאינם מתאימים לעם קדוש שנבחר על ידי ריבונו של עולם, להנחיל לאנושות כולה את אבני היסוד של הטוב האין סופי והנצחי שהוא ממקור אלקי.
חיבת ארץ ישראל לא תוכל לצאת לפועל בשום השכלה רציונאלית אנושית כי אם ברוח ד' אשר על האומה בכללה בתורתה המופיע דרך רבנן ותלמידיהם איש מפי איש עד משה רבנו, ואם מחלישים ח"ו את כבודם ואת השפעתם של מוסרי התורה האמיתיים אין שום סיכוי שהעם ישכיל ויבין סיבת קיומו כאן וכל שכן שלא יהיה מסוגל להגן לא על עצמו ולא על אדמתו.
וכל אדם מישראל או מהעולם, הבקי במעט היסטוריה, וישר במוסרו, יודע מהי תרומת האומה הזאת לאנושות כולה בזכות תורתה, לכן הרוצה לשמור גם על ארצנו וגם על עמנו ישנס מותניו לקרוא לאחים תועים ומטעים לשוב מהר בתשובה עמוקה, בשום שכל לרוממות קרן התורה שרק היא תשמור על כל קניינינו הכלל ישראליים.
==
הרב יוסף זייני הוא רב שכונה ד' וראש ישיבת 'אדר היקר' באשדוד.
מה דעתך בנושא?
13 תגובות
0 דיונים
10 אמר לך,הוא בדק,לא מצא.אז אנא אם זה כל כך ברור וגלוי תוכל להצביע לי על עובדה אחת ? הודעה מגורם רשמי או אפי' בלתי רשמי,כתבה מהימנת באינטרנט? כלום! פעם...
10 אמר לך,הוא בדק,לא מצא.אז אנא אם זה כל כך ברור וגלוי תוכל להצביע לי על עובדה אחת ? הודעה מגורם רשמי או אפי' בלתי רשמי,כתבה מהימנת באינטרנט? כלום! פעם הייתה שמועה שבבחירות (לא האחרונות) הצביע לש"ס אני גם ראיתי שאמרו פעם שבבחירות (אולי הפעם אלה היו האחרונות) הצביע פתק לבן.שמועות.. והרב זיני זה בכלל לא יתד נאמן..אולי לא קראת את המאמר..ואתה יכול להרחיב על הסכנות האלה באתר כמו 'עין פקוחה'..
המשך 20:37 17.08.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אנא עזור לי
17:03 17.08.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ל-8
ולעניין חוק הגיור ראה תגובתו של הרב אמסלם היום ללבלרי יתד נאמן ובמיוחד לפסקתו "ראשית הרב שטרן צודק לגמרי. ואין שום בעיה עם מי שמקל בגיור, נהפוך הוא הוא עושה...
ולעניין חוק הגיור ראה תגובתו של הרב אמסלם היום ללבלרי יתד נאמן ובמיוחד לפסקתו "ראשית הרב שטרן צודק לגמרי. ואין שום בעיה עם מי שמקל בגיור, נהפוך הוא הוא עושה כפי דעת רוב בנין ורוב מנין של גדולי ישראל”, הוא קבע ותקף בחריפות את יתד נאמן. "ה'יתד' מומחה לסלף ולשקר ולהשמיץ ובנושא הגיור זה עשרות שנים, ואין לי ענין להראות בורותו ושקריו כי הם ידועים ומפורסמים, נכון שישנם רבנים משלהם המחמירים אך רוב הפוסקים אלה שהיה להם אחריות לכלל האומה ולא רק לסקטור הקלו מאוד".
המשך 14:54 17.08.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
כתבה? מקור רשמי? שאינו רשמי?
14:22 17.08.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אילן
הגיע הזמן לצאת מן הארון. הרב טאו כבר מצביע מזמן ובגלוי ש"ס -קדימה כל המתחבאים ש"ס מחכה לכם
13:07 17.08.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
חור בכיפה
יש הרבה דרכים להעביר ביקורת, אבל !!! כאשר מעבירים את זה לפסים אישיים - זה כבר אומר הרבה על מעביר הביקורת, בטח אם הוא מתחיל לדבר בשפה זולה. יתכן והרבנים טועים, ואכן...
יש הרבה דרכים להעביר ביקורת, אבל !!! כאשר מעבירים את זה לפסים אישיים - זה כבר אומר הרבה על מעביר הביקורת, בטח אם הוא מתחיל לדבר בשפה זולה. יתכן והרבנים טועים, ואכן - גם הרב דרוקמן שליט"א מעביר ביקורת אבל ברמה אחרת לגמרי, ואם חשבתי שאתם באתר מנסים להיות ברמה קצת יותר גבוהה אז אנא מכם בידקו מה אתם מפרסמים - אלא אם כן גם אתם מתחילים לרדת ברמה . . .
המשך 21:13 10.08.2015שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
המצליף
אני מציע למגיבים במקום להיתלהם קחו שולחן ערוך קחו גמרא תילמדו תישמו את מה שהורו לנו חזל ואז תביאו משיח למה כל השנאה והויכוחים על סרק בלי לדעת גמרא והלכה...
אני מציע למגיבים במקום להיתלהם קחו שולחן ערוך קחו גמרא תילמדו תישמו את מה שהורו לנו חזל ואז תביאו משיח למה כל השנאה והויכוחים על סרק בלי לדעת גמרא והלכה אלא להגיב לפי השקפה כזו או אחרת ולא תמיד על פי ההלכה
המשך 08:43 20.08.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
10 אמר לך,הוא בדק,לא מצא.אז אנא אם זה כל כך ברור וגלוי תוכל להצביע לי על עובדה אחת ? הודעה מגורם רשמי או אפי' בלתי רשמי,כתבה מהימנת באינטרנט? כלום! פעם...
10 אמר לך,הוא בדק,לא מצא.אז אנא אם זה כל כך ברור וגלוי תוכל להצביע לי על עובדה אחת ? הודעה מגורם רשמי או אפי' בלתי רשמי,כתבה מהימנת באינטרנט? כלום! פעם הייתה שמועה שבבחירות (לא האחרונות) הצביע לש"ס אני גם ראיתי שאמרו פעם שבבחירות (אולי הפעם אלה היו האחרונות) הצביע פתק לבן.שמועות.. והרב זיני זה בכלל לא יתד נאמן..אולי לא קראת את המאמר..ואתה יכול להרחיב על הסכנות האלה באתר כמו 'עין פקוחה'..
המשך 20:37 17.08.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אנא עזור לי
17:03 17.08.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
ל-8
ולעניין חוק הגיור ראה תגובתו של הרב אמסלם היום ללבלרי יתד נאמן ובמיוחד לפסקתו "ראשית הרב שטרן צודק לגמרי. ואין שום בעיה עם מי שמקל בגיור, נהפוך הוא הוא עושה...
ולעניין חוק הגיור ראה תגובתו של הרב אמסלם היום ללבלרי יתד נאמן ובמיוחד לפסקתו "ראשית הרב שטרן צודק לגמרי. ואין שום בעיה עם מי שמקל בגיור, נהפוך הוא הוא עושה כפי דעת רוב בנין ורוב מנין של גדולי ישראל”, הוא קבע ותקף בחריפות את יתד נאמן. "ה'יתד' מומחה לסלף ולשקר ולהשמיץ ובנושא הגיור זה עשרות שנים, ואין לי ענין להראות בורותו ושקריו כי הם ידועים ומפורסמים, נכון שישנם רבנים משלהם המחמירים אך רוב הפוסקים אלה שהיה להם אחריות לכלל האומה ולא רק לסקטור הקלו מאוד".
המשך 14:54 17.08.2014שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר