ליברמן: בגועליציה נגד החוק - טרוריסטים, חרדים ובכיינים - סרוגים

ליברמן: בגועליציה נגד החוק – טרוריסטים, חרדים ובכיינים

שר החוץ תוקף בחריפות את הברית בין החרדים למפלגות השמאל: "זו הגועליציה של נציגי ארגוני טרור בכנסת, פוסט ציונים, חרדים ובכיינים, שמנסה למנוע מהכנסת לחוקק ומהממשלה למשול"

author-image
ליברמן: בגועליציה נגד החוק - טרוריסטים, חרדים ובכיינים
  שר החוץ. "גועליציה של בכיינים" (צילום: פלאש 90)

רגע אחרי אישור חוק המשילות ועל רקע היעדרותם של חברי האופוזיציה מהמליאה, תוקף שר החוץ אביגדור ליברמן את הברית שנרקמה בין סיעות האופוזיציה ומכנה אותה "גועליציה".

ליברמן התייחס לנאומו של ח"כ ג'מאל זחאלקה, ואמר: "שמחתי לראות מיהם בעלי בריתו, אלה הם הבכיינים ממפלגת העבודה, הפוסט-ציונים ונציגי ארגוני טרור כמו זחאלקה ושות', יורשו של עזמי בשארה, ואותה חנין זועבי שהתעמתה עם חיילי צה"ל.

שר החוץ הוסיף ותקף: "זו הגועליציה של נציגי ארגוני טרור בכנסת, פוסט ציונים, חרדים ובכיינים, שמנסה למנוע מהכנסת לחוקק ומהממשלה למשול".

הבוקר התייחס ראש-הממשלה בנימין נתניהו למשבר עם האופוזיציה: "בהתחלה אמרו שהקואליציה חלשה, עכשיו אומרים שהיא חזקה מדי. זה טוב לעם שיש לו ממשלה וקואליציה חזקות, שבאמצעותן נוכל להבטיח עשייה לביטחון ישראל, כלכלת ישראל, קידום החברה בישראל וקידום חוקים. ישנם עוד צעדים שיידרשו בהמשך".

.

חברי האופוזיציה מתכנסים, השבוע (צילום: פלאש 90)

לפני ההצבעות אמר יוזם חוק המשילות, ח"כ דוד רותם כי "התנהגות האופוזיציה היא אנטי-דמוקרטית. מי שרוצה לטעון את טענותיו שיגיע לכאן ויטען ונראה אם יש לו רוב או אין לו רוב. הם לא הגיעו להצבעה כי ידעו שיפסידו בה. ראוי שמי שרוצה לטעון לדמוקרטיה ישחק לפי הדמוקרטיה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ימנים טמבלים
האחד | 11-03-2014 11:52
היתה מזימה שצלחה לדחוק את החרדים לזרועות השמאל. אתם באיוולתכם, לא שמתם לב ואף עזרתם לכך בחרם על החרדים. מה לך כי תלין? מה ציפית? לזרוק את החרדים ל"פח" ולצפות לקבל תשואות? אז זהו, שלא!