דיוני חוק המשילות: האופוזיציה מחרימה את הדיונים - סרוגים

דיוני חוק המשילות: האופוזיציה מחרימה את הדיונים

מול חצי מליאה ריקה מדברים חברי הקואליציה על חוק המשילות. יו"ר הכנסת שפתח את הדיון: "צר לי מאוד שסיעות האופוזיציה בחרו שלא להופיע במליאה".

דיוני חוק המשילות: האופוזיציה מחרימה את הדיונים
  מליאה ריקה (פלאש90)

דיוני חוק המשילות במליאת הכנסת נערכים במעמד צד אחד בלבד.

חברי הכנסת מכל סיעות האופוזיציה הודיעו על החרמת הדיונים וההצבעות והם מנהלים במקביל לדיון במליאת הכנסת, דיון בחדר אחד בה הם תוקפים את הממשלה על ההחלטה הלא דמוקרטית לדבריהם.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שפתח את הדיון במליאה ואמר: ״צר לי מאוד שסיעות האופוזיציה בחרו שלא להופיע במליאה. אפשר להתווכח, אפשר לא להסכים אפשר להגיד דברים קשים, אך רואי שנגיד אותם במליאה מול עם ישראל, על זה אנחנו מקבלים משכורת.

אני אישית הצעתי לראשי האופוזיציה להוסיף יום לדיונים, וגם לפתוח את המליאה מוקדם, מעל ומעבר לשעות המקובלות בדיון על כל חוק. כנראה שהם העדיפו כל מיני דברים מבוימים על פני דיונים במליאה. אני מצר על כך אבל זה המצב."

אדלשטיין הוסיף כי בשלב זה אין שינויים וההצבעות יתקיימו כפי שקבעה וועדת הכנסת. במצב שנוצר ידברו רק אנשי הקואליציה על פי הזמן שקבעה וועדת הכנסת. אם חברי האופוזיציה ישנו את החלטתם המוזרה בעייני ויצטרפו לדיוני המליאה. בכל רגע נפתח את המליאה ונאפשר לאופוזיציה להשמיע את קולה".

.

דיוני האופוזיציה בחדר סיעת העבודה (פלאש90)

בינתיים בחדר השני תוקפים חברי הכנסת מהאופוזיציה את ראש הממשלה והקואליציה. ח"כ אלי ישי תקף בחריפות את התנהלות הקואליציה ואומר: "חוסר האמון המוחלט בין מרכיבי הקואליציה לא יכול ואסור לו לפגוע בהתנהלות הדמוקרטית של מדינת ישראל. הסחטנות הפוליטית מגיעה השבוע לשיא חדש שמתחרה רק בזו של צפון קוריאה ומדינות דיקטטוריות נוספות".

ח"כ ליצמן אמר: "ביבי,לפני שאתה דורש מאבו מאזן להכיר במדינה יהודית ודמוקרטית, אני פונה אליך שתכיר אתה במדינה יהודית שלא שולחת לומדי תורה לכלא ודמוקרטית שלא חוסמת קבוצות ומיעוטים בכנסת"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו