ליברמן מבטיח: אם יהיה הסכם, אפנה את ביתי - סרוגים

ליברמן מבטיח: אם יהיה הסכם, אפנה את ביתי

שר החוץ, אביגדור ליברמן שיבח את ג'ון קרי וזכה להכרת תודה מהאמריקאים. הבוקר הוא אומר: אם יהיה הסכם אפנה את ביתי. עמדותיי בנושא הסכם מדיני לא השתנו

ליברמן מבטיח: אם יהיה הסכם, אפנה את ביתי
  ליברמן. "עמדתי לא השתנתה" (צילום: פלאש 90)

שר החוץ, אביגדור ליברמן, יצא בשבוע שעבר להגנתו של מזכיר המדינה האמריקאי, ג'ון קרי, וזכה להכרת תודה אמריקאית. "אנחנו בהחלט מקבלים בברכה את אמירותיו על חשיבות תהליך השלום, ודבריו משקפים עמדת ציבור גדול בישראל", אמרה דוברת מחלקת המדינה האמריקנית, ג'ן סאקי, על דבריו של שר החוץ.

ליברמן עצמו ביקש להבהיר הבוקר כי עמדותיו לא השתנו. "אותם דברים שאמרתי על שלמות הארץ ועל שלמות העם, נאמרו ונכתבו כבר בשנת 2004. ההפתעה היא אולי מצד התקשורת…", אמר בראיון לגלי צה"ל. הוא סיפר כי כבר בעבר, הביע נכונות לפנות את ביתו בנוקדים, אם יהיה הסכם מדיני.

על מזכיר המדינה אמר ליברמן כי "יש לו וותק של 29 בסנאט. אפשר לראות את כל ההצבעות שלו. זה שיש חילוקי דעות, כך זה בקואליציה. יש הבדלים מהותיים בין שר הכלכלה נפתלי בנט לבין השר להגנת הסביבה, עמיר פרץ. זה דבר טבעי. בגלל חילוקי דעות, אי אפשר להכריז על בן אדם 'אנטישמי' או 'אויב העם'.

"אני נגד עלבונות אישיים, כפי שלצערי ראינו. לא צריכים לקחת את הידידים ולהפוך אותם לאויבים", הוסיף ליברמן.

על הסכם השלום שהולך ונרקם עם הפלסטינים אמר ליברמן כי "אחרי נאום בר אילן של נתניהו – שאני תומך בנאום – אמרתי שההסכם חייב לכלול חלופי שטחים ואוכלוסיות. גם לגבי שתי מדינות, אנחנו ישראל ביתנו תומכים בהסדר, אבל לא בכל מחיר. מספיק יש לנו הסדר עם חורים יותר מגבינה שוויצרית. אנחנו רוצים הסדר שהוא כולו גבינה קשה, קשיחה, בלי חורים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לכאורה .....מנוול.....איש הירא ורך הלבב ישוב לביתו
ג.ל | 09-02-2014 8:44