"להפסיק להשתמש בילדים ולכנות אותם מפיצי קורונה" - סרוגים

"להפסיק להשתמש בילדים ולכנות אותם מפיצי קורונה"

בשעה ארבע צפוי להתכנס קבינט הקורונה לדיון על החזרת תלמידי כיתות ה'-ו' ויא'-יב' לבתי הספר. בדיון בכנסת תקף יו"ר מרכז השלטון המקומי: "תשחררו אותנו ונוביל את הנערים"

"להפסיק להשתמש בילדים ולכנות אותם מפיצי קורונה"
  (צילום: אולביה פיטוסי/ פלאש 90)

לאחר שקבינט הקורונה לא הגיע אמש (ראשון) להחלטה בתום 7 שעות דיון. ועדת הקורונה התכנסה היום (שני) לדיון על בחינת השפעות סגירת מערכת החינוך על בני הנוער.

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש הערי מודיעין תקף ואמר כי "יש להפסיק להשתמש בילדים שלנו ולהפסיק לכנות אותם כמפיצי קורונה. חלק גדול מאחוזי התחלואה נמצא בערים שמקיימות שגרת לימודים ואינם סופרים את הממשלה ולא את משרד הבריאות. תשחררו אותנו נוביל את הנערים ונחזיר אותם כבר מחר בבוקר בחזרה למושבי הלימוד.

עוד באותו נושא

זעקת הנערים: הם בגיל כל כך קריטי וללא מסגרת

חברת הכנסת קארין אלהרר (יש עתיד-תל"ם): על הממשלה להתעורר אחרי כל הדיונים שהיא עושה שעות על גבי שעות ללא שום מסקנה, יש להפסיק לכלוא ילדים בבית שממילא מרגישים בסיר לחץ, זה לא מוסרי ולא הגיוני.

יו"ר וועדת הקורונת חה"כ יפעת שאשא ביטון אמרה בדיון כי "היום אנחנו דנים בבני נוער ששכחו אותם בבית כבר כמה חודשים, שהם לא נספרים כבר הרבה מאד זמן, הם אפילו הספיקו לעלות כיתה בזמן הזה מבלי שירגישו, נמאס להם להיות קובייה על המסך כי זה כבר מה שהם".

ראש הממשלה הנחה אמש בקבינט הקורונה את ראש המל"ל וגורמי המקצוע, לגבש עד מחר הצעות נוספות למגבלות כדי שנוכל להמשיך ולפתוח את הכלכלה והחינוך באופן אחראי. במהלך הדיון נבחנו האפשרויות של החזרת תלמידי כיתות ה'-ו' ויא'-יב' לבתי הספר, קיום עוצר לילי, סגירת המסחר מידי ערב בשעה 19:00, סגר מלא ביישובים האדומים והורדת הרף להגדרת ערים אדומות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הם באמת המפיצים,...
יהודה | 16-11-2020 23:46
הם באמת המפיצים, הפתיחה של בתי הספר באמת יצרה התפרצות. ובאמת יהיה חסר אחריות להחזיר אותם ללימודים. מה כן לעשות? שיטות למידה מותאמות, לא רק זום, אלא לתת להם הנחיה ללימוד מעצים ויצירתי. זה קיים, זה עובד, וזה אפשרי. הילד יכול להרגיש שהוא יכול הכל - אם תפסיקו לקרוא לו ילד בריבוע על מסך. השנה יכולה להיות מקפצה בשיטות לימוד מתקדמות, די לבכות ולהתחיל ללמד! שישארו בבית, ארחת יתחיל עוד גל - הרבה לפני החיסון