אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

הרב זגלמן לסרוגים: "להיות בוגר הר המור זה חיסרון"

יממה אחרי סערת השאלון, ראש ישיבת חולון מבקש להעמיד דברים על דיוקם ומסביר כי אינו מחרים את ישיבת הר המור: "כל שעשיתי הוא לחשוף שמבחינתי בוגר הר המור זהו כנראה חיסרון"

הרב זגלמן לסרוגים: "להיות בוגר הר המור זה חיסרון"
  (צילום: יוטיוב/ ישיבת חולון)

יממה לאחר סערת שאלון המועמדות, ראש ישיבת ההסדר בחולון, הרב אביב זגלמן, מבקש להעמיד דברים על דיוקם ומבהיר כי בניגוד לרושם שנוצר הוא לא החרים את ישיבת הר המור, אלא מדובר בקריטריון קבלה לעבודה אצלו בישיבה כמו כל קריטריון אחר המהווה יתרון או חיסרון.

"לא החרמתי את הר המור", אומר הרב זגלמן לסרוגים, ומבקש להעמיד דברים על דיוקם.

לדבריו: "ישיבת חולון נמצאת ברוך ה' בצמיחה, ואנו מגייסים איש צוות. כשמפרסמים מודעת דרושים לתפקיד זה, ולישיבה במרכז הארץ, מקבלים מאות קורות חיים. אי אפשר לעשות מחקר על כל מועמד, וצריך לסנן לפי קריטריונים".

הרב זגלמן מספר כי "במסגרת לימודיי לתואר שני במנהל עסקים, עשיתי קורס במיון עובדים. השיטה היא להעריך בקירוב את היתרונות והחסרונות הרלוונטיים. לדוגמא: העדפת עובד עם ניסיון, ואף כדרישת סף, איננה "החרמה" של מי שאין לו ניסיון. ייתכן שיימצא יוצא דופן, שאין לו ניסיון, ובכל אופן כישוריו יבשרו הצלחה בתפקיד. אך כיוון שניסיון הוא יתרון, הממיין מתעלם מחסרי הניסיון".

עוד באותו נושא

'לא רוצים להסתכן': בוגר הר המור? לא תוכל ללמד אצלנו


62

בנוגע לסעיף שעורר סערה אומר הרב זגלמן כי "בטופס הגשת המועמדות לתפקיד, ביקשתי לציין אם המועמד בוגר הר המור, לא בגלל שאני מחרים אותם, אלא בגלל שזהו חיסרון. הערכתי בקירוב שהוא עלול להיות בעל מחלוקת".

הרב זגלמן ממשיך והסביר את עמדתו ואומר: "בדומה לשאלה זו בטופס, היו שאלות רבות, שמבקשות למיין את קורות החיים: נכונות לגור בחולון, ציפיות שכר, כמה שנים למד בישיבה, וכו'. תודות לכך עליי לבחון לעומק רק עשרות קורות חיים. כמובן שאם יפנה מועמד, שיאמר שהקריטריון לא משקף, אבחן אותו לגופו".

"כך לדוגמא", הוא משתף, "פנה אליי מועמד שאין לו נכונות לגור בחולון, אך מכלול יתרונותיו, ונכונותו להגיע לשבתות לישיבה, הביאו להמשך התהליך איתו".

עוד באותו נושא

ראש הישיבה מסביר: למה איני רוצה ר"מים מהר המור


113

הרב זגלמן מספר על בוגר הר המור שכן המשיך בתהליך הקבלה: "ואכן פנה אליי מועמד בלשון זו: 'הרב אביב היקר. למדתי בהר המור, ואני בטוח שהיית שמח לפגוש אותי ולגלות שאני יכול להשתלב בישיבתך בנועם בשמחה ובכבוד לכל תלמידי החכמים".

"כמובן שהמשכתי איתו בתהליך. כל שעשיתי, כדי למחות בדפוסי המחלוקת של הר המור, הוא לא להסתיר, אלא לחשוף בטופס, שמבחינתי בוגר הר המור זהו כנראה חיסרון", חתם.

ישיבת הר המור (צילום: יונתן זינדל / פלאש90)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
152 תגובות - 92 דיונים מיין לפי
1
יש שמועה שלא התאחדו עם עוצמה כי יש אישה ברשימ
ירון | 12-06-2020 8:47
אם זה נכון מובן למה מתרחקים מכם,בלי כל קשר המגזר צריך לעשות חשבון נפש בגלל נציגיו
זה לא נכון, זו לא הסיבה שלא סגרו, האמת היא ש
מנחם | 14-06-2020 0:45
עוצמה חזרו בהם מההסכם כדי לחתום עם ימינה, מה שבסוף לצערנו לא צלח. אבל עוצמה לא רצתה למשוך את האש עליה- אז האשימה את נועם, כי נועם לא יודעת להתמודד, אין לה ניסיון בפוליטיקה ושקרים...
זאת לא שמועה, "נועם" נגד שיהיו נשים בכנסת
ידוע ומפורסם | 12-06-2020 17:18
כלומר הרב טאו נגד. יש לציין שגם הרב קוק היה נגד, ולפני 100 שנה הוא אף היה נגד שנשים יצביעו בבחירות...
ראש הישיבה עם תואר שני אז הר המור זה חיסרון
אקדמאי | 12-06-2020 16:14
פשוט וקל לרובם אין תואר שני
חצי שעה לעבור על טפסים או פלגנות? פלגנות!!!!!
אתה ממש מגעיל.... | 12-06-2020 14:32
על איזה חיסכון אתה מדבר?? ממש מתחיל לרחם עליך... באמת חייך ככ קשים.. אני תכף עושה רשימה שחורה שכוללת את שמך וחבריך בטופס מועמדות, ושם שמה את כל מי שאני מסוכסך איתו ומפרסם, וזה ממש בסדר למרות שמגביר ריב ומדון, כי עלי זה מקל !! אהה!! אגואיסטיות לשמה
קשור למפלגת נעם
שלמה | 12-06-2020 9:22
כאחד שמעורה בפרטים זה לא נכון . מה שקרה שהיה חוסר הסכמה על משהו ורצון ללכת לבד של עוצמה והם פרסמו שזה בגלל אשה . הרב מרדכי שטרנברג ביקש לא לומר כלום כדי שלא יהיה חילול השם מהפוליטיקה הזולה הדתיים
מה הקשר עוצמה עכשיו??
אבי | 12-06-2020 9:15
לא נמאס לכם? שחררו אותנו כבר. בכל הקשר דוחפים את עוצמה... חאלס
2
מרן ר' אברהם שפירא זצ"ל
חזק וברוך! | 12-06-2020 8:49
היה שמח בך
אנשי הר המור לא צריכים בכלל להכנס לישראל.
חולוניה | 12-06-2020 14:46
שישארו בפלסטין.
3
אינך צריך להתנצל, הרב זגלמן. אתה צודק לגמרי.
שלמה אינהורן | 12-06-2020 8:59
כולם יודעים שאתה צודק. גם בוגרי הר המור.
מה שברור מהתגובות שהרבה לא אוהבים את מר המור
צדקיהו | 12-06-2020 15:27
מה שברור מהתגובות שהרבה לא אוהבים את מר המור והם קנו זאת ביושר
מה שברור שמהתגובות הרבה לא אוהבים את מר המור
נחמיה | 12-06-2020 15:25
מה שברור שמהתגובות הרבה לא אוהבים את מר המור והם קנו זאת ביושר
כל הכבוד.לך בכוחך זה והושעת את הציבור הדתי .
הייטקיסט. | 12-06-2020 9:34
נקוה שזו אתחלתא דגאולתנו מצרת החרדלים.
4
הר המור
נאמנה | 12-06-2020 9:03
בושה וחרפה לרב מחולון.בדיוק זאת הסיבה שהמגזר הדתי לאומי הולך ונעלם.במקום להתאחד הרבנים עצמם מפרידים.ללכת לרפורמים יותר טוב?
הרב, אתה חוטא במה שאתם מאשים אחרים...
מנחם | 14-06-2020 0:50
אני מכיר בה עשרות תח מהר המור, הם לא מחרימים תלמידי חכמים ולא יוצרים מחלוקות. חבל לדבר בצורה כזו!! דיבור כזה בהחלט יוצר מחלוקת! חבל...
מה שברור שמהתגובות הרבה לא אוהבים את מר המור
מנחם | 12-06-2020 15:22
מה שברור שמהתגובות הרבה לא אוהבים את מר המור והם קנו זאת ביושר
הרב מחולון לא בשיעור קומה של אברך בהר המור
בחולון הוא ראש השועל | 12-06-2020 14:27
בושה. איך ילד כזה מונע תורה מתלמידים שלו רק בגלל אגו ... לא רוצה מישהו שגדול ממנו או מסתכל עליו בגובה העיניים.. רק ילדונים יותר צעירים וקטנים ממנו
מה ההפך מעמארצות, אקדמאי ? חשבתי ת''ח.
מד | 12-06-2020 11:51
.
הר המור שונאי אקדמיה ומקדשי עמארצות
אקדמאי | 12-06-2020 11:40
אסור להכניס אותם למערכות חינוכיות.
5
יושר
יהודי | 12-06-2020 9:07
שמתם לב שבהר המור לא מתייחסים בכלל.. הוא לעומת זאת מדבלל את עצמו בלי סוף...די הבנו, אתה מצטדק , מסתבך, אמירה ועוד אמירה....די אביב, אנחנו מכירים מזמן ובוא נגיד......
הר המור לא עונים לכלום בתקשורת
אני | 14-06-2020 0:39
זו לא ראיה
6
חשפת את קלונך!
אביחי | 12-06-2020 9:11
לא רצית לסנן בוגרי הר המור, רצית 'לחשוף בטופס שמבחינתי בוגר הר המור זה חסרון כלשונך. או במילים אחרות להרבות ריב ומחלוקת עם ברי פלוגתא, ובמקום לעשות את זה כדרך המקובלת בעולם התורה עי שיעורים, מאמרים וכד', בחרת בדרך פרובוקטיבית (שעל הדרך תעלה את ישיבתך לכותרות). אם רצית לסנן בוגרי הר המור כי אתה 'טובע' בים של טפסים (וזו זכותך, למרות שאני בטוח שאתה טועה) אפשר פשוט לרשום שאלה פשוטה - 'באיזו ישיבה למדת?'... ככ פשוט, אבל אתה בחרת בפרובוקציה! במחלוקת! בריבוי שנאת חינם! טול קורה מבין עיניך!
אתה צודק בכל מילה
שמואל | 12-06-2020 12:11
ראש ישיבת חולון הוא פלגן וסכסכן...
לא נכון
שחר | 12-06-2020 11:38
אם השאילתא היחידה היתה באיזו ישיבה למדת הוא יצטרך לעבור על כל הטפסים ולסנן באופן ידני את אלו מתוכם שלמדו בהר המור. כשהוא מוסיף את השאילתה למדת בהר המור הוא מסנן בצורה אוטומטית את כל מי שהוא לא מעוניין שילמד בישיבתו. חיסכון זמן. בנוסף הוא מסכים שהיתה פה מטרה להעביר ביקורת על ישיבת הר המור ודרכי פעילותה, מותר להעביר ביקורת, אפשר להתווכח האם הדרך המסוימת הזו היא דרך נכונה לבקר.
מסכים
חיים | 12-06-2020 9:24
מסכים
כל כך נכון!
דוד | 12-06-2020 9:22
יישר כח על הדברים!
7
כמה מאכזב
אביב | 12-06-2020 9:20
פעם החזקתי ממך
8
ישר כח הרב אביב!!
יהודי | 12-06-2020 9:23
שהעלת את הדברים האלה!! הם בעלי מחלוקת גדולים שלצערנו פוגעים בכל חלקה טובה.
9
הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן!!
יצחק | 12-06-2020 9:25
הם מזלזלים בכל תלמיד חכם שלא בדיוק כמותם , וזו התנשאות ובושה לנושאי התורה.
אנשים חסרי בושה..
וזה עוד כלום !! | 14-06-2020 1:39
תאמינו לי אכלנו מהם המון !! מבזים את כל תלמיד לכם . לא דרכה של תורה..
10
כל הכבוד לרב אביב!!
חיים | 12-06-2020 9:27
הציבור הזה מבית הר המור יוצר קרע ומחלוקת כל הזמן , בכל מקום אליו כף רגלם דורכת . ונכון וצודק ואמיץ מצידו של הרב אביב שפעל כך!!! כן ירבו לעשות כל ראשי הישיבות!!
רק שימו לב
נעם | 12-06-2020 18:33
שהר המור הם היחידים שלא מגיבים כאן, כל מחלוקת שהם מנהלים היא לשם שמיים, כל העליהום הזה הוא קושי עם האמת, ועכשיו שיש סופסוף איזה רב שמסכים איתכם, אתם קופצים ומפרגנים לו.
11
סופסוף מישהו מעלה את הדברים החשובים האלה!!
מישו | 12-06-2020 9:29
אחרי שפגעו בכל כך הרבה תלמידי חכמים סתם בלי שום סיבה, כלומר הסיבה היא בגלל שלא חשבו בדיוק כמותם , הגיע הזמן לשים סוף לזה!!! המחרים יוחרם!! והמחרחר ריב ומחלוקת ישב בדד מחוץ למחנה!!!
12
איזה אפס
לוי | 12-06-2020 9:30
שילך יחפש,רודף צומי
נראה לי שקודם צריך להגדיר שהוא תח, לא?
יואל | 12-06-2020 16:19
חח
מה מטרת התגובה הזו?
ישראל | 12-06-2020 11:10
זו תגובה מגעילה ולא עניינית, מרחיקה, מזלזלת בתח ומזיקה למגיב.
13
תזכיר לי כמה תלמידים יש לך?
חיימון | 12-06-2020 9:35
בהר המור יש 800
אם המספר חשוב
אליעזר | 14-06-2020 22:17
ובהר המור יש כל-כך הרבה תלמידים , אז בודאי שיש להם הרבה מאוד מוסדות, אם כך ההגיו מחייב שבוגריה ילמדו במוסדות שלהם , שהרי במוסדות הללו הר המור זהו יתרון ולא חיסרון, הגיון פשוט.
יש גם יותר חילונים בעם ישראל- הרוב לא קובע!
קובי | 13-06-2020 23:37
בהר המור יש הרבה תינוקות שנשבו בין הפלגנים.
צודק זה שאלה טובה בהרבה,
חיימון | 12-06-2020 15:06
וגם בה הר המור לוקחת בהליכה, בעצם בישיבה. כל שיעור של נשיא הישיבה מצטופפים 200 איש שהם בעצמם ת'ח.
השאלה הרלוונטית
ישראל | 12-06-2020 12:22
אני חושב שהשאלה הרלוונטית היא: כמה תלמידים וחכמים הרב מייצג. קצת יותר מ800 להערכתי.. זה משנה?
14
חזק ואמץ הרב אביב כולנו איתך!!
אבי | 12-06-2020 9:35
אין צורך להתנצל אלו דברי אמת לאמיתה וכל בר דעת שמצוי קצת בעולם הישיבות הציוני , יודע זאת היטב!!! ואולי הגיע הזמן שנכריז בצורה ברורה או שזרם זה מתאחד על כלל רבותינו או שאין לו חלק מהציבור שלנו!!! הם רק מלכלכים ופוגעים בכל דבר טוב שקורה וראינו את זה בבחירות לכנסת , וזה קורה גם בגרעינים התורנים וגם בחינוך הדתי לאומי , הם מלכלכים, פוגעים,מתנשאים ויוצרים קרע!!! הגיע הזמן שהציבור שלנו וכל רבנינו נאמר בצורה ברורה אתם לא מהציבור שלנו!!!
נוווווו
איציק | 13-06-2020 21:43
ציבור שלנו? וכי יש לך ידידי הקטן והדפוק בעלות על הציבור. לא מצאתי טוב לגוף אל שתיקה תקרא את המשפט ותאמץ אותו ואל תכנס לדברים דגדולים עלייך
איפה בדיוק הם מחרחרים ריב כדבריך? רק שים לב
נעם | 12-06-2020 18:34
שהר המור הם היחידים שלא מגיבים כאן, כל מחלוקת שהם מנהלים היא לשם שמיים, כל העליהום הזה הוא קושי עם האמת, ועכשיו שיש סופסוף איזה רב שמסכים איתכם, אתם קופצים ומפרגנים לו....
טט
יי | 12-06-2020 11:27
בטח שיש צורך להיתנצל!!! הר המור זה מעצמה והכבוד של הציבור הדתי לאומי!! אחד הדברים היחידים שעד נותר במה להיתפאר!!
15
הר המור וכל מילה מיותרת...
דוד | 12-06-2020 9:38
אני לא רוצה להכליל את כולם אבל תלמידי בית המדרש הזה עושים מחלוקות ויוצרים קרע בציבור שלנו תוך שהם טוענים שרק הם בדרך הרציה וכל תלמיד חכם שחושב אחרת מהם מזולזל בעינהם , זאת המציאות...
16
כל הכבוד לרב אביב!!
שמעון | 12-06-2020 9:39
מחזקים את ידיך!! אין מקום בציבור הדתי לאומי לכיוון הבעייתי של הר המור
17
הגיע הזמן והשעה
רפאל | 12-06-2020 9:42
שכל רבותינו והציבור היקר שלנו יאמר בקול גדול לזרם הר המור: אתם מתנשאים, יוצרים מחלוקת, מבזים את כל הציבור שלנוץ ו'אתם לא חלק מאיתנו'
18
תלמיד חכם ישר ואמיתי!!
עידו | 12-06-2020 9:45
זרם הר המור פוגע בכל המפעלים הגדולים של הציבור שלנו!! בפוליטיקה, בחינוך החמד, בגרעינים התורניים, וגם בהתיישבות , אילולא הם מי יודע אולי כבר היה לנו ראש ממשלה מהציבור שלנו...(וזו לא הגזמה) חבל חבל צריך להוקיע אותם מהציבור הנפלא שלנו
19
מי שפוסל מקום המקדש
עולה להר | 12-06-2020 9:51
בסוף נפסל.
20
זכיתי לכוון, מנהל/ת מהר חומה שאל האם לקבל
מן ההר | 12-06-2020 9:52
האם לקבל מלמדים מהר המור - אמרתי לו חד משמעית: שלא! הוא לא הקשיב לי, התפתה לקחת ירא שמים וחמוד, היום אומר לי: איך לא הקשבתי לך? אני מאמין שאם עם ישראל יזכה שהרב מרדכי אכן יהיה ראש הישיבה ויבוא לידי ביטוי אמיתי - המצב ישתנה. רק לפני חודש יצאו נגד כנפים של קרמבו .... והדומה להם, ושבועיים לאחר מיכן הרב מרדכי היה חלק מקמפיין פרסום של עמותת חסד אבוקת אור של בעלי מוגבלויות ...
21
איש צבוע, מחרים ת"ח רק על סמך המקום שבו למדו
עמוס | 12-06-2020 9:55
איש צבוע, מחרים תח רק על סמך המקום שבו למדו
יש לך משפט בעייתי בתגובה
ישראל | 12-06-2020 12:04
אתה אומר איש צבוע - זה בעייתי כי אתה מזלזל בתלמיד חכם.. אתה אומר שהוא מחרים תח מהר המור - זה לא נכון, ראה בכתבה לעיל.
22
חלאסטרה
גוגו | 12-06-2020 10:08
החרטוט הציוני עולה על כל דמיון, יודעים דעת עליון. רק מלצפות ב20 שניות הראשונות אתה מבין שמדובר באנשים הזויים שחושבים שהקבה בכיס שלהם. המפתח לכל מה שקרה ב134 שנים האחרונות ומלחמות העולם. בצל אלוקים היית? עלית למרום? שב בשקט ותעשה מה שבוראך מצווה עליך במקום לחשוב שאתה מבין.
תגובה ממש עמוקה
יהודה | 16-06-2020 13:18
לא יודע איך אפשר להסיק משהו מהעשרים שניות הראשונות... ממליץ לך לראות את כל השיעורים, לעמוד בדיוק על דעתו ואז להחליט אם אתה מסכים או לא. לפסול דעה על סמך כמה שניות זה פשוט רדוד.
23
ראש ישיבה שבמקום לשקוד על התורה עשה תואר שני
אריה סופר | 12-06-2020 10:12
ברור שלא ירצה אברך מהר המור העולה עליו בידיעת התורה ובגדלות
מסכם את דבריך, אנא אשר
ישראל | 12-06-2020 11:25
תלמידי חכמים בוגרי הר המור, עולים בחכמתם על תלמידי חכמים בעלי התארים באשר הם. האם יש גורם רשמי מטעם הישיבה שיעמוד מאחורי הטענה הזו? יעזור מאד.. תודה
מה הקשר, גם הרמב"ם למד רפואה
שחר | 12-06-2020 10:54
תורה ללא מעשה היא איננה תורה!! אולי אתה חרדי שממזמן הוציאו את עצמם מעם ישראל וגורלם כבר לא קשור בגורלנו.
24
הרב זגלמן
ישראלי | 12-06-2020 10:21
מלך. כל הכבוד
25
בושה וחרפה שינאת חינם
יהודי מאמין | 12-06-2020 10:22
בושה וחרפה לא יאומן מזה השנאת חינם הזאת שהיה מת שהוא ישיג רמים ברמה של בוגרי הר המור, פשוטפילוג ושנאת חינם. תתביש!!!
26
אל תצדיק את עצמך, אתה מחריף את המחלוקת
דוד | 12-06-2020 10:24
לו אתה איש חינוך, זה זמנך ללמד תשובה ותיקון. הדגש את הסתייגותך מהוצאת שם רע על גדולים ממך ועל תלמידיהם, ומהחרפת מחלוקות. לאחר מכן, של נעלך והאר את מה שחשוב בבית המדרש ולא בדפי העיתון
27
בבקשה אל תתנו במה לדברים האלה
אהרון כהן | 12-06-2020 10:24
חבל להרבות מחלוקות בישראל... זאת לא הדרך
28
סינון פסול
לא מהרב המור | 12-06-2020 10:29
חלק מקורות חיים זה מקום לימוד. שלילה של מקום חשוב זה שאיני מתלמידיו מהווה פסול וכל הפוסל במומו פוסל
29
גם להיות יהודי זה חסרון. מה דעתך אדון זגלמן
שחממ | 12-06-2020 10:49
אולי גם אני אכתוב את זה בטופס זימון עובדים? נראה מי יגידו על כך בעולם? טיפש מטופש, יצאתי עוד יותר טיפש מקודם.
30
יישר כוחך על היושר והאומץ
סמי | 12-06-2020 11:01
אין צורך שתתנצל בםני שוחרי מחלוקות ופלגנות. זה שפרסם הוא כנראה גם רודף פרסומת ושנאת חינם. שבת שלום
31
חרפה לאותו יהודי
יהודי. | 12-06-2020 11:09
החפץ חיים דן האם מותר לאדם לומר לשון הרע על עצמו. היהודי הנ''ל הכריע. בושה וחרפה.לשון הרע על ציבור.וביזויו.
32
אחלה שיווק
גלעד | 12-06-2020 11:15
איזה איש שיווק גאון יש לישיבה בחולון... לקחת ישיבה עם תלמיד וחצי עם ראש ישיבה שאף אחד לא הכיר את שמו עד היום, ולגרום לכולנו לדבר עליהם... פשוט גאון
33
הפוסל במומו פוסל
בוגר הר המור | 12-06-2020 11:16
למדתי בהר המור שנים ארוכות ומעולם אבל מעולם לא שמעתי שם מילה רעה על מרכז ושאר ישיבות שאינן בקו. גם בזמן שניסיתי 'לחלוב' משהו- כלום שום מילה רעה. אבל ממרכזניקים וכדו' שמעתי גם שמעתי דברים נוראיים. ממש. וזוהי הסיבה שהלכתי ללמוד שם ולא במקום אחר. מי שכך שומר כל כבוד בעל מחלוקתו כנראה שאיתו נמצאת האמת. כך ליבי אמר לי. היום אני מבין כמה צדקתי אם כך הוא מתייחס (והוא לא היחיד).. וסתם אגב- הוא ראש ישיבה או מנהל רכש? תואר במנהל עסקים זו הדרך לבחור רמים?? זה רק מראה עליו על הרמה בישיבה שלו, ובכלל מי מקבל רמים לפי קורות חיים? אין לו מכרים תח שרוצים לבוא ללמד אצלו? זה עצמו אומר דרשני..
בטח אתה מכיר את הויכוח בין הרב בלייכר לרב
דורון | 12-06-2020 16:39
שרלו על רחל אימנו. זו רק דוגמא של בוגר הר המור שכן מעביר ביקורת על אחרים. אני בטוח שאתה מכיר עוד הרבה ביקורות על אישים אחרים. אם תשווה את כמות הביקורות מהר המור למה שהציבור הדתי לאומי עושה תגלה שהם עוברים כנראה בהרבה את שאר הישיבות.
צודק בכל מילה
דוד רובינשטיין | 12-06-2020 12:31
הוא לא רב, הוא סתם סכסכן
34
אין סיכוי שיצא מהישיבה הזאת ת"ח אחד שיורה
אין להם ת"ח | 12-06-2020 11:23
כל הישיבות האלה שום תח לא יצא מהם ומחליטים לפסול אחרים. מפחדים שיגיע מישהו מהר המור שיהיה גדול בתורה יותר מהראש ישיבה
כבוד מעלתו, הנביא או חכם אתה?
ישראל | 12-06-2020 12:26
אפשר לצלם את תגובתך? האם תהיה מוכן להזדהות ולעמוד מאחוריה? ואם בעתיד תתגלה נבואתך כנבואת שקר, האם תחזור בך? אגב, לגבי העבר אתה טועה בטוח.. זה משנה?
היוצא מדבריך
ישראל | 12-06-2020 12:16
שבוגרי הר המור גדולים מראשי הישיבות האלה(דרוש פירוט). זה נשמע דומה לטענה ששמים בפי תלמידי הישיבה.. בעצם, אתה מסכים עם הרב אביב ומזלזל בו(ובעוד ראשי ישיבות, שאני מעריך שגם הם תלמידי חכמים) בבת אחת.
35
הזוי לא יאמן
גיא | 12-06-2020 11:26
לא יאמן אני קורא ולא מאמין. אני בוכה מה זה האמירות האלו?! הר המור חיסרון?! הרב טאו והרבנים שטרנברג הם פסולים? אני משתדל לכבד את הרב אביב אבל פשוט מוחה על הלשון הרע והוצאת שם רע שהוא עושה אם היה לי אומץ הייתי חריף יותר אבל כבוד התורה שלא תתחלל עומד לנגד עיניי. רק אומר שאין מקום לרב לומר אמירות כאלה זה צבוע, מנותק, מתנשא, משניא, מפרד, פוגע, שורף את הלב.
ממש לא
גיא | 12-06-2020 14:05
אני בוכה על ביזוי. אפשר לחלוק ואפשר לפרוש ולחשוב אחרת... המחלוקת במרכז כן הייתה לשם שמיים! לא לכבוד בית אבא ולא לכבוד כלום. פה זה נראה שזה כן קטנוני ופרובוקטיבי (שהרי הטענה פשוט הזויה אם הוא בוגר הר המור כנראה הוא לא אדם טוב ונעים) כי זה מסר שהוא מוחה על ידו ופוגע בציבור שלם. הרב טאוט אומר בפה מלא שרב אברום היינו ענק בתורה גדול דור ולא פסל אותו חלילה!!!
בא נדבר אמת
דוד | 12-06-2020 13:09
חבל שאתה בוכה עכשיו ולא כאשר ביזו בהר המור תלמידי חכמים וגדולי עולם כמו הרב שפירא וכל מי שהעז לחרוג ממהקו. חבל שאתה מתעורר רק כשמדברים נגד הרבנים שלך אבל זה לא מפתיע, הרי הליבה של הר המור היא אנחנו ורבנינו גדולים יותר,אמיתיים יותר,צודקים יותר.... לכן זה מובן כאשר אנחנו פוסלים ומחרימים רבנים אחרים, אבל איזה מזעזע אם זה קורה לנו, הרי הרבנים שלנו הם תלמידי החכמים האמיתיים. התגובה שלך גורמת לי לבכות.
36
הרב אביב מרבה שלום
ישראל | 12-06-2020 11:53
אני חושב שהתגובות מופנות לאיש הלא נכון.. ראשית, אני נפעם מגדלותו של הרב אביב שמצד אחד אינו פוחד מאיש ועומד מאחורי דעותיו, ומצד שני חותר להגדיל את השלום ואינו מתרחק מאף אחד, אדרבה - מוכן לקבל וללמוד מכל אחד. אבל מי שבאמת צריך לנסח ולבטל מזמנו החשוב כדי לעמוד ולהתנצל מול המגיבים הנזעמים הוא לא אחר מאשר מפיץ ההודעה, שלא רק שלא הראה את כשרונו בתור תלמיד חכם שמרבה שלום בעולם, אלא הצית אש זרה. אני לא בא חלילה להמעיט מערכו..אני לא מכיר אותו ואני באמת מאחל לו שימצא תעסוקה ויגדיל בקודש וירבה שלום בעולם.. אבל מי שבאמת חייב הסברים זה הוא, שכן במקום להצית אש וללכת, היה יכול להגיד לא מתאים לי המקום הזה, לצאת מהטופס ולהתקדם. הצעה נוספת - אם באמת אכפת לו, היה צריך לפנות אישית לרב אביב, ולנסות ללבן את הדברים בצורה לא מתוקשרת ופלגנית. כנובן שכל תגובה כגון זה כבר היה מפורסם בטופס וכד', נדחית בקש, אז תחסכו. והאמת והשלום אהבו.
37
רגע שניה עצרו הכל.
שמעון | 12-06-2020 11:55
אני בוגר מצפה רמון, זה נחשב?
38
גם להיות הרב זגלמן זה חיסרון
חחחחח | 12-06-2020 12:29
ראש ישיבה שמדבר בצורה מכלילה ומתנהל כבעל מחלוקת גדול... מקווה שהישיבה הפלגנית בחולון תיסגר כמה שיותר מהר. ד.א כמה אברכים יש בישיבה הזו?! איזה רבנים(לא בעלי תואר שני) יצאו מהישיבה הזו?!
39
עצוב כל כך
ללא מילים | 12-06-2020 12:32
.
40
קצת מצחיק
חחחחח | 12-06-2020 12:34
שרב עם נזלת באף ו2.5 תלמידים בישיבה שאף אחד לא מכיר מדיר ישיבה מפוארת עם 800 תלמידים שהוציאה אלפי אברכים/רבני ישובים/ראשי ישיבות...
41
אז בעצם
איש יהודי | 12-06-2020 12:38
חיים מתקשורת וסטיגמות.
42
הר המור וחולון
תושבת חולון לשעבר | 12-06-2020 12:46
כתושבת חולון לשעבר אל תעבירו ביקורת על עניין ההחרמה.קודם כל עליכם להבין שבגלל ישיבה בחולון זה פלא ולא מובן מאליו. בחולון אי אפשר להיות מפונקים.צריך להבין שרב העיר חילונית מאד.צריך לקבל שם רמים שיודעים ללכת בין הטיפות ולא להיות קיצוניים.להלך על ביצים זו חולון.צריך הרבה חכמה לנהל ישיבה בחולון.תצדיעו להם.
43
אם הזגלמן הזה רב אני צנצנת
יעקב גוגנהיים | 12-06-2020 13:37
פלגן וסכסכן מהזן הנחות ביותר אתה והישיבה של ה2.5 וחצי תלמידים שלך רחוקה מרחק שנות אור מישבת הר המור. הפלא העצום שלאדם כזה אידיוט יש תלמידים... פני הדור כפני הזגלמן..
הוכחת מה אתה שווה ע"י ביזוי ת"ח שלך
אני | 14-06-2020 0:48
אז הנה, דוגמא בלייב מה קורה כשלא מסכימים עם הר המור - זהו, סופגים בזיונות וחירופים, רב מפסיק להיקרא רב, כי זה דינו של החולק על הר המור,לשיטתך. חבל שהוכחת את טענת הרב!
קודם שזגלמן יתנצל על החילול ה' שהוא יצר
אריה | 12-06-2020 16:55
מקווה שלא יהיה לו רישום..
זגלמן הוא לא רב
דוד | 12-06-2020 16:53
במקום שבו יש חילול ה' לא חולקים כבוד לרב. הוא גרם לחילול ה' עצום בלי שום סיבה והגיון. הוא היה פשוט יכול לשאול בטופס איפה למדת...
מצוות מחאה
ישראל | 12-06-2020 15:26
אני מוחה על כבוד תלמיד חכם שפועל במסירות נפש למען עם ישראל ומגדיל תורה בעיר חולון. של נעליך כשאתה מדבר על הרב אביב. לפי הניסוח שלך, יראת השמים שלך מוטלת בספק. אם טיפת יראת שמים בלבך - אתה תתנצל בפני הרב על התוכן והניסוח המזעזעים שיצאו מהמקלדת שלך.
44
כל האמת על ישיבת חולון
איציק | 12-06-2020 13:43
השיבה נמצאת במצוקה נוראה של אי רישום ולכן כנראה היו זקוקים למעט פרסום... ראש הישיבה הוא דמות לא מוכרת וכנראה גם לא מוערך והיה זקוק למעט תשומת לב. הציבור עכשיו מכיר שזגלמן מישיבת חולון הוא סכסכן גדול מאוד ויודע שאסור לשלוח את ילדיו ללמוד במוסד העקום שלו. תודה לזגלמן שגילה לציבור טפח שלם אודות הישיבה הנ''ל.. מאמין שתוך שנה הישיבה שם תיסגר ..
45
פשוט בשוק שרב אומר את זה
ירדן | 12-06-2020 13:58
לשון הרע, לכלוך, מה קורה אתכם? ככה מדבר רב בישראל?! באלי לבכות... זה בושה וחרפה, ראש ישיבה (אמנם לא מוכרת) מדבר על ישיבה אחרת בכזאת יוהרה ושנאה. רב אברום מתהפך בקברו לשמע ההזיה הזאת! עזבו את זה שהר המור זה הישבה האחרונה שאפשר לומר שזה חיסרון להיות בוגר שלה מעבר לזה עצם הטענה שזה חיסרון להיות בוגר או תלמיד של מקום כלשהוא זה מזעזע. אפשר לומר שחולקים עליהם אפשר לומר אפילו שאינך מעוניין ללמוד איתם אבל לומר שיש להם חסרון בתור אנשים רק כי ה למדו שם??? אפילו כל מה שאמרו בהר המור על עולי הר הבית לא היה לומר שהם עצמם חסרים לא רק על דעותיהם ומעשיהם.
קשה להאמין כמה מהר מתברר שצדקת!
יצחק | 14-08-2020 17:54
התפרסם שהרב אביב פורש מתפקידו עקב אי הצלחה להביא תלמידים לישיבה.
כנראה שראש ישיבה שמעסיק ר"מים
אני | 14-06-2020 0:49
יודע קצת יותר מה זה אומר, מאשר איזה מגיב באתר סרוגים
זה לא רב
גדי טאוב | 12-06-2020 14:04
זה קשקשן גדול שצריך לקצץ להודיע לכל התלמידים שלו שהישיבה נסגרת כבר ביום ראשון הקרוב
46
תודה. עכשיו למדתי מה זה אוטיזם וילדותיות
שפוי | 12-06-2020 14:29
וזה לא משנה אם יש בעיות עם הר המור יש דברים שלא אומרים ויש שלא כותבים וכו'... נושאי התורה ילדותיים מביאים חורבן
47
תודה על העדכון!!!
משה | 12-06-2020 14:32
אני מלמד בישיבה תיכונית, אשפיע על תלמידי לא ללכת לישיבת לשון הרע הוצאת שם רע בחולון
48
הר המור
הר המור בליבי | 12-06-2020 14:47
מכל מקום שממנו תבחר את הרבנים יכולים להיות לך קיצונים יותר ופחות. קצת חבל לבנות את המקום שלך על חשבון אחרים לדרוך בשביל לצאת גדול יותר אולי זה לא מה שהרב התכוון בשאלון אבל זה מה שיצא. זה ממש כמו סיפור קמצא ובר קמצא לא להזמין אותם לישיבה. בתור אחת שמעריכה ומכבדת את הר המור אני חושבת שיכול להיות שיש טעויות לא הכל מושלם. אבל זה אנשים עם המון יראת שמיים חיבור לעם ובה גם עם שכל ישרץ יהי רצון שנכוון תמיד לרצון ה' .
49
בעלי ביקש למסור
רק אני | 12-06-2020 14:49
שעכשיו הוא מבין למה המשיח עדיין לא הגיע (למרות שבסגר התקיימו שתי שבתות של שמירת שבת בפרהסיה.....).
50
הבן של אחי לומד בהר המור
רק אני | 12-06-2020 14:52
אחיו לומד במרכז הרב. השלישי לומד בישיבה חרדית והרביעי עובד קובע עיתים לתורה. ארבעתם חכמים גדולים בתורה אבל חשוב מכך : בדרך ארץ ובמידות טובות. כשהם נפגשים הם פותחים יחד דף גמרא. לא דף מחלוקת.
51
לא משנה מי צודק מה שברור שלא אוהבים הר המור
ירחמיאל | 12-06-2020 15:21
מה ברור שמהתגובותהרבה לא אוהבים את מר המור והם קנו זאת ביושר
הר המור בליבי תמיד
שרינה | 14-06-2020 9:26
לא אוהבים את הר המור????? אז אל תבואו לשם בשמחת תורה... באמת מבינה למה המשיח לא בא בסגר/ סדר של הקורונה
כולם שונאים את כולם בציונות הדתיאיכס
יעקב | 12-06-2020 15:43
זאת האמת
52
הפוסל במומו פוסל
תלמידד | 12-06-2020 15:27
לא הבנתי במה שיפר כבודו בהעמדת דברים לדיוקם.
53
מה אעשה
אחד שלא יודע | 12-06-2020 15:36
פלגי הליטאים רבים עד כדי מכות! הרב שאומר שהישיבות התיכוניות אינן קדושות. רבנים כוכבי יוטיוב מאשימים אלו את אלו ברשעות ובאפיקורסות. ומה אעשה???מי צודק? אם אספר לכמה צעירים מה שקורה , תהיה עזיבת מאסיבית.מה שנקרא , חילול השם, לא?
54
בר דעת
מלכות בית דוד | 12-06-2020 15:44
שלום לכל הכיפות הסרוגות למיניהם אני חסיד ברסלב רבי נחמן אומר שבכל מקום שאין מחלוקת סימן שאין בר דעת הר המור חושבים אחרת בתוך הדתיים הלאומים וכך גם נערי הגבעות ומיסתמא גם בתוך הישיבה הזאת בחולון שטויות אין בעיה למחלוקת של הר המור אדרבה התרשמתי מהם שהם בני תורה אמיתיים ולא רק בעלי השקפה שעובדים את ההשקפה בלי טעם וריח העיקר שנהיה בשלום , מזכיר לי את השמאל אנשי השלום
55
צודק הרב הגיע זמן שגם כל ראשי ישיבות תיכוניות
חרדלי | 12-06-2020 16:06
לא יקבלו בוגרי הר המור.להזכיר לכולם אנשי כת הר המור הצביעו לאגודת ישראל מה פתאום שהם יחנכו את ילדנו.
תבקש מאיילת שקד שתחנך את ילדיך
דוד | 12-06-2020 16:56
היא עמדה בראש מפלגת הציונות הדתית
56
האמת, רחמנות
GHGH | 12-06-2020 16:47
רחמנות על תלמיד חכם שמאבד פרופרציות כמו ילד קטן
57
הר המור היא הישיבה הכי רצינית היום
נעם | 12-06-2020 18:36
בציבור הדתי לאומי, כל הרהב והקשקושים פה הם עורבא פרח, הם בונים את עולם התורה של השנים הבאות, מחיים את הדור. מי שלא רוצה אותם בישיבתו- מפסיד. פשוט מאוד. וכל שאר התגובות הדוחות פה, קצת קשה לכם עם האמת. תתמודדו.
הכי רצינית בלהשמיד את רוחינו
שמואל | 13-06-2020 23:16
גם הפלסטינאים רציניים בכוונותיהם להשמידנו. רק שיצילנו ה' מידי הר המור. ניפרד מהם לעד
58
הכח
שוט | 12-06-2020 20:59
אני מבין למה הנוצרים שנאו מוות את היהודים, גם אני מבין למה המוסלמים שונאים מוות את היהודים, זה הכל בגלל החרדים..... מוציאים את הבן אדם מגדרו, מוציאים את נפשו כלא שפוי, מתעללים בו כרצונם בעזרת היהודים שהם שתפו להם את השכל על ימי המשיח שלא נגמר עד מוות אם לא יחזור בתשובה ויעשה בדיוק איך שהם רוצים ואיך שהם אומרים, לחרדים האלה אין אלוהים, זה מוכח בכמה וכמה דורות וכמה וכמה דרכים, אין להם אלוהים, כמו כל דת שלמדה מהם, רק רוצים כסף ושליטה, ובזכות זה כל היהודים בעולם סובלים.
59
מה קרה
איציק | 13-06-2020 21:39
כל הגמרא משנה תושבע מלאה מחלוקות מה קרה ברב אביב הגעת למקום שאתה מפחד שאם יהיה מחלוקת לא תוכל להתמודד בכבוד ובדרך ארץ? מי שמך להחליט שהר המור הם תמיד יבואו וינסו את הקו חדיבה שלהם ויאלצו או יכפו אחרים להיות דווקא בשיטתם. ידיד יקר ואח אהוב חבל חבל חבל שאתה באמת באמת בליבך פנימה חושש שאיזה רמ חדש ישנה את שיטתך! ממה אתה חושש? בקיצור מאחל לך את כל ההצלחה שבעולם.
60
רק להר המור המור מותר?
יצחק | 13-06-2020 21:48
הר המור לא מקבלים רמים מישיבות אחרות. אז למה ישיבות אחרות חייבות לקבל רמים מהר המור? רק להק המור מותר? מה, הם פלסטינים?
את הסוגיה ידידי
אינך מבין | 14-06-2020 23:05
הדיון אינו אם לקבל,כל מוסד לגיטימי יקבל את המתאים לרוחו,הדיון הוא על האופן,הבוטות,ההכפשה,ההכללה,הרצון להתנשא מעל מקום תורה מהרציניים ביותר במיונות הדתית ולפסול את בוגריו. האם אין מורכבויות מטורפות בחיינו הציבוריים והפוליטיים שהר המור התריעו שנים כנגדן? או שתתמודדו עם המורכבויות או שתאשים בעין רעה את המתריעים.. מה לעשות שבהר המור לא מפחדים ממה יגידו אלא עושים לשפם שמים?
הוא יכול לקבל מי שהוא רוצה
חיים | 13-06-2020 22:46
לא עושים דגל מלא לקבל זרמים אחרים,כי זה פשוט הוצאת שם רע
61
להיות טיפש זה גם חיסרון...
ראובן | 13-06-2020 22:23
עדיף להיות בוגר הר המור, לא כך?!
62
אויש, אתה טמבל,
לילך כהן | 13-06-2020 22:36
שים שאלה, ישיבות שלמדת בהן, ותפתור את הפאדיחה
63
עצוב !!! ואתה ראש ישיבה ?! מחנך ?!
אחד | 13-06-2020 23:32
כל אלפי תלמידי חכמים פלגנים...???? כמו שכל הסטודנטים בבר אילן רוצחים !!! אוי לנו כי חטאנו , אוי לנו שאלו הראשים !!! שיבנה בית המקדש במהרה , שיבנה... וכדי שנתחיל לבנות אותו בתוכינו בחסד וברחמים גדולים
64
פנטיות
זלקובניץ | 13-06-2020 23:50
לא ידעתי שהציבור שלנו כזה מצומצם ופנט בכל מה שקשור להר המור.. ועם פתיחות יותר מידי לכל צה שהפוך מהר המור... תחשבו על טוב...
65
כנראה שחלק מראשי הישיבה בציונות הדתית
מיכל | 14-06-2020 0:16
הם טמבלים גמורים.
66
עם ראש ישיבה כזה
חרדל דז'ון | 14-06-2020 0:21
להיות תלמיד בישיבת חולון זה חיסרון.
67
די מבייש
יוסף | 14-06-2020 0:52
ראש ישיבה שעסוק בלהוציא תגובה שכולה הוצאת שם רע ולשון הרע מלאת שקרים. אחרי שהוא מבין שהוא יצא לא משהו הוא עסוק בלהוציא עוד הודעה להסביר את עצמו. בזמן שזה מה שהוא עוסק בהר המור עוסקים בתורה. מבטיח לכם ש90 אחוז מהם בטח לא שמעו על זה. כל אחד והעיסוקים שלו. רחמנות.
הם חושבים שהתורה עקומה..
בספק גדול | 14-06-2020 1:41
90 אחוז?? חח מצחיק ממש חלק גדול עוסק בפירוד וסכסוך!! בכל ממקום שהם מגיעים מלא שנא לאחר פחדנים ואני ריב
68
כל הכבוד אדם אמיץ ושוחר שלום
אוהב | 14-06-2020 1:31
הרב עם ישראל איתך אל תירתע סוףסוף מישהו אומר את האמת לכולם, שלא ישלחו את בניהם הטובים כצאן לקו. ושידעו הר המור שנבלה הם עושים בעם ישראל בפלגנות שלהם. רק כך!
69
מה זה התגובות המזלזלות האלה תתביישו לכם קו
נריה | 14-06-2020 1:43
ברור שאתם חיסרון תראו איך אתם מדברים על מי שחולק עליכם צבועים. רק לכם מותר להחרים? דעו לכם שאתם היחידים שמותר להחרים אותם מכל עם ישראל. כי אתם בעלי המחלוקת ולהחרים אתכם זה להרבות שלום. ולהבליג על דעותיכם זה להרבות מחלוקת ושנאת חינם. זמיר עריצים הרב אביב מתחיל, כראוי לגאולה
מה נסגר?
יאיא | 14-06-2020 22:57
כל מי שמוחה ברב זגלמן על אופן התנהלותו הוא מהר המור,למד שם וכו'?? קברתם את השכל? אגב,אני מכיר לא מעט שלמדו שם שנים,והעידו שמעולם לא שמעו שם רכילויות ודיבורים על תח ,וכל מה שהם טוענים הם מזמינים לבירור מתוך מקורות למי שרוצה לחלוק.זו דרכה של תורה ולכן כל כך המוני תלמידים ומוסדות יוצאים מהם ,ולא כל מי שמגן על הר המור למד שם ואין אחריות על סגנון חצוף כלפי הרב זגלמן,והוא עשה זאת לעצמו.שום הר המורניק לא מגיב מעל אתרי חדשות למי שמכיר אותם
70
בוגר הר המור
מכירה מישהי שמחפשת | 14-06-2020 6:41
מכירה מישהי שמחפשת בוגר הר המור בגיל 30+ עוסקת בתחום הבריאות, אז מבחינתה הר המור זה יתרון מי שחושב שיש על מה לדבר, שישלח לי מייל gili530@gmail.com
מתחתנים רק עם עצמם
בית הלל | 14-06-2020 6:52
אתם לא בית שמאי בכלל
71
קודם עושה אפליה עכשיו מטייח בשקרים
דני | 14-06-2020 7:13
עבירה גוררת עבירה
72
אוניברסיטת אריאל
אמנון | 14-06-2020 7:52
גרמה לך לרדוף אחרי התארים והכבוד אז אני מקווה שלא צריך להזכירך למה זה גורם.....
73
את הדבר הזה אפשר לברר בשיחת טלפון
ש.א | 14-06-2020 10:10
זה ברור שזה הצהרתי פוגעני מפלה ומיותר. אפשר לשאול כל מיני פרטים בטלפון ולשלול או להזמין לראיון בהתרשמות ראשונית בשיחה קצרה
74
לכן לך יש 5 תלמידים..
שמואל | 14-06-2020 15:26
ולהר המור עשרות אלפי תלמידים... בושה וחרפה
75
הרב זגלמן
ירושלמית | 14-06-2020 18:01
אף שיש בדבריו מן האמת הוא אידיוט
76
מה קרה לבוגרי הר המור ,הופתעתם?
אליעזר - בית אל | 14-06-2020 22:32
על מה? ולמה? מה הסיכוי שבוגרי ישיבות מחוץ לקו למשל ישיבת מעלה אדומים, או ישיבת בית אל יקבל דריסת רגל במוסדות שלכם? אפס נאדה , למה? כי רק אצלנו מבינים הכי נכון שנאמר כי מהר המור תצא תורה , ורק אחר דבר ה' מירושלים , הר' טאו והר' אבינר הם היחידים שבאמת מבינים את הר' קוק , ובנו הר' צבי יהודה וכל החולק עליהם כחולק על השכינה , כאילו מדובר בפפה (papa) . אז קם רב צעיר ואומר מפורשות אני לא מעוניין בכאלה גאונים שאין להם שום ספק ספקא, הכל ברור ומוחלט , והוא החליט לעשות זאת בלי פוליטי קורקט, ועל זה יש לברכו.
אליעזר — לא...
אמ | 12-08-2020 1:29
אליעזר — לא מובן לי הטענה שהם יודעים תורתו של הרב קוק וכי מה זה גמרא ? זה שהם יודעים להסביר תורה של מי שהוא אחר לא עושה אותם גדולים גדול זה מי שמבין דבר מתוך דבר כמו שמסביר רש״י בעבודה זרה י״ז. אני לא מבין לאן הדרדרנו שקוראים לאדם גדול מי שיודע להסביר גאון שהיה רק לפני חמישים שנה קצת פרופורציות הרב קוק זה לא גמרא ואפילו לא ראשונים לא צריך להגזים ולעשות אותו כאילו הוא הסמכות הבלעדית של התורה ומי שיודע להבין אותו מבין את כל התורה זה כבר מאפיין מוטעה של כת שמחשביה את הטפל ומשמיטה את העיקר
77
הרב זיגלמן מזכיר לנו את ימי הישיבות התיכוניות
אליחי | 15-06-2020 6:50
הרב זיגלמן מזכיר לנו את ימי הישיבות התיכוניות ופניבז. כשלמדנו בישיבה תיכונית אמרו שאין רבנים ציונים רק חרדים. פשוט הרב משה צבי נריה היה כמו הרב אביב זיגלמן. הוא פחד מתלמידי מרכז הרב המאוחדת.
78
יישר כח! הרב זגלמן נמנע ממחלוקת ולכן דורש כך
גדי | 17-06-2020 17:26
גם אני קיבלתי רב מהר המור ונכוויתי, ההנחיות שקיבל מהרב טאו היו הרות אסון עבור הקהילה שלנו. עצות שמנציחות בדלנות, סינון מתפללים, התנהגות בררנית וקפדנית ביחס לבר מצוות ועליות לתורה של מסורתיים. והכי חמור, החרמת רבנים שאינם בקו של הר המור. מי שעושה את המחלוקת לצערינו הרב אלו אנשי הר המור שבכל הזדמנות מניפים את דגל המחלוקת והחרמות וההכפשות כלפי מי שלא סובר כמותם, החל מהרב שפירא זצל וכלה ברבני הגוף ורבני ישות אחרות כולל יוצאי מרכז הרב שלא דומים להם. יישר כח ובהצלחה לישיבת חולון, שמתרחקת ממחלוקת
ישר כח גדול לרב אביב!! איש אמת!!
חיים | 23-06-2020 0:18
איש ישר ואמיתי!!
79
דברי אמת לאמיתה!!
בצלאל | 23-06-2020 0:18
אנשי הר המור מזלזלים בכולם ועושים מחלוקות כל הזמן וצריך להתרחק מהם!!!
80
דברי אמת!!
אלי | 23-06-2020 0:20
כל הכבוד לרב אביב שבהרבה אומץ ויושר אומר את האמת!!! ירבו כמותך בישראל אנשי אמת ויושר !!! חותמו של הקבה אמת.
81
ישר כח גדול לרב אביב!!
דוד | 06-07-2020 11:35
להעיף את בעלי המחלוקת מהר המור מארץ הקודש.
82
דברי אמת של הרב אביב .
יחזקאל | 06-07-2020 11:36
צריך להוקיע את בעלי המחלוקת מהר המור!!!!
83
הר המור הורסים הכל!!
פלוני | 06-07-2020 11:37
פשוט לנתק איתם קשר , הם בעלי מחלוקת וצריך להתרחק מהם!!
84
חזק ואמץ הרב אביב!!
גדעון | 06-07-2020 11:39
את בעל המחלוקת הראשון קורח ,בלעה האדמה ודי לחכימא... צריך להוקיע את בעלי המחלוקת האלה מתוכינו!!
85
כל הכבוד וישר כח לרב אביב!!
יהודי מירושלים | 06-07-2020 11:41
צריך לומר בקול גדול וברור לאנשי הר המור: אתם הורסים ומחריבים את הציבור המדהים שלנו!! אתם לא חלק מאיתנו!!
86
דברי אמת לחלוטין.
רז | 06-07-2020 11:42
הר המור פוגעים מזלזלים ומזיקים תמיד וכל זה בהתנשאת וגאווה בלתי נסבלת.
87
סופסוף מישהו שם את האמת על השולחן.
יוחאי | 06-07-2020 11:44
תעזבו כבר את הציבור שלנו !!! אתם עושים מחלוקות ,מתנשאים , פוגעים ומזלזלים בתלמידי חכמים!! ותפסיקו להתגאות בהקפות השניות שלכם...
88
להוקיע את המחרימים מהר המור!!
יחיאל | 06-07-2020 11:46
מספיק כבר להתייחס להר המור הם הזויים ומנתוקים לחלוטין מהמציאות!!!
89
פשוט להחרים את המחרימים האלה!!
נדב | 06-07-2020 11:47
וטוב מאוד שהרב אביב שם את הדברים על השולחן. פשוט בושה ההתנשאות שלהם!!
90
סופסוף דברי אמת שמישו אומר על הר המור!!
ירון | 06-07-2020 11:49
ההתנשאות שלהם על כל רבני הצינות הדתית היא לא נורמלית !!! הם פשוט מתנשאים בצורה שלא תיאמן!! אפילו בגאוני עולם כמו הרב אברהם שפירא והרב גורן הם זילזלו!! פשוט בושה.
א
יצחק | 21-07-2020 23:26
למה אתה אומר שטויות מתי זלזלו ברב גורן?
91
ואאלה אני חרדי...
יעקב | 12-08-2020 2:42
ואאלה אני חרדי ומעולם לא חשבתי שיש גם מצב כזה אצל הדתיים לאומיים
92
שאין לו בחורים...
מרדכי | 12-08-2020 10:14
שאין לו בחורים נרשמים חדשים לשיעור א לישיבה.