עדינה בר שלום תבעה את הרב שקרא לה רפורמית - סרוגים

עדינה בר שלום תבעה את הרב שקרא לה רפורמית

הרבנית עדינה בר שלום, בתו של הרב עובדיה יוסף הגישה תביעה על לשון הרע על סך 300 אלף שקלים נגד הרב דוד בניזרי, לאחר שהאחרון קרא לה רפורמית ורשעה הארורה".

עדינה בר שלום תבעה את הרב שקרא לה רפורמית
  (Photo by Hadas Parush/Flash90)

לאחר הבחירות בבית שמש, בה זכתה עליזה בלוך, הרב דוד בנזרי- רב שכונה בבית שמש ואחיו של ח"כ לשעבר שלמה בניזרי, תקף בחריפות את ביתו של הרב עובדיה יוסף עדינה בר שלום: "אני מרחם על הבת הרפורמית שלו, הרשעה הארורה הזו, שבאה לפה ודיברה בשם הרבנות ובשם 'מועצת הנשים של בית שמש'. אוי לה מיום הדין, אוי לה מיום התוכחה".

הרב דוד בניזרי התנצל בעבר ובמכתב שהעביר לפרסום ב"קרן אור", אתר חדשות מקומי בבית שמש כתב: "עברו עליי ימים לא פשוטים, כולל נדודי שינה", הדברים לא היו צריכים להיאמר ואני מרגיש רע מאוד. לכן אני מבקש להעביר לה (לרבנית עדינה בר שלום – ק"נ) באמצעותכם את ההתנצלות, ואני מקווה שהיא תקבל אותה".

הרבנית בר שלום הגיבה לאתר ynet לאחר המכתב: "על שנאה כזאת חרבה ירושלים, ואין לי ספק שגם יום הכיפורים אינו מכפר. בכוונתי להגיש תביעת דיבה כנגדו. איני רפורמית וכוונתו הייתה לפגוע בשמי ובשם משפחתי. לא אעבור על כך לסדר היום. אנשים כדמותו פוגעים אנושות בציבור החרדי ומן הראוי שילמד שיש מחיר לחרצובות לשונו".

כזכור הבחירה של בלוך על פני אבוטבול עוררה תרעומת במגזר החרדי, ובעיקר בתנועת ש"ס, נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס, הרב שלום כהן, תקף בחריפות את החרדים שהצביעו לראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך, והדיחו את ראש העיר החרדי לשעבר, משה אבוטבול.

על פי הפרסום באתר החרדי 'כיכר השבת', במהלך כנס ניצחון של מפלגת ש"ס בירושלים, התייחס הרב כהן להדחתו של אבוטבול ואמר: "מה שאריה דרעי הזכיר את בית שמש, בושה וחרפה, אני צעקתי שם כשדיברתי".

הרב כהן התייחס לביקורת של המצביעים החרדים על משה אבוטבול ואמר: "אומרים שמשה אבוטבול לא דאג לניקוי הרחובות, טפו עליכם! טפו עליכם! את הדברים של התורה שהוא עשה, יש ניקיון יותר מזה? לעתיד לבוא יכניסו אותם לבית שימוש נקי, יש בתי שימוש נקיים".

"איך אדם ירא שמים, מניח תפילין בבוקר, לא יודע איך לשאול אם ככה או ככה? בושה וחרפה!", חתם הרב כהן.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
הערקים הערבים כאילו יהודים הם כלבים שקרני
אילן | 16-12-2018 14:20
מדברי לשון הרע אנשים מאוד רעים לב הם בטוח מוסלמים הם נראים כמוהם מגעילים אנשים רעווטנים קמצנים אך הגרועים בעדות
2
צודקת.שתיקת2אחיה מבוהלי אד"מ זועקת
דבריו=שנאה.זולא תורה | 16-12-2018 16:34
דברי דוד בניזרי, גם אם נאמרו בעידנא דריתחא מעידים על אישיותו. ככה לא מתבטאים. איך 2 אחיה , ר' יצחק ודוד שותקים ? הכל מותר למען המפלגה? התפל הפך עיקר ? וההיפך? לידיעת בניזרי. בכירים מאד בשס פעלו להפלת אבוטבול. לא רק בגלל משרת הרב הראשי בבית-שמש שהתפנתה. הגרשמ כהן לא ניכלל בבכירים אלו. אם חלילה עדינה רפורמית. זא גם כל משפחתה , לרבות הוריה ובניהם חו.?! ובוודאי אינם רשעים. לגדף ללא אחריות ואחכ להתנצל? ורק בגלל תוצאות בחירות?! בניזרי לא היחיד בסש. דווקא אבוטבול קיבל הפסדו בכבוד. חכמים היזהרו בדבריכם.
3
עדינה בר שלום אשה צדקת
יוסי | 16-12-2018 18:59
עדינה . אני חרדי שרת בצבא בקרבי ובשבילי את צדקת גמורה . הלואי והיית רצה לכנסת . את קולי ועוד הרבה קולות היית מקבלת . חזקי ואמצי אל ירך לבבך ואל תחתי . יהי השם עימך .
4
אישה מקסימה עדינה!!! אוהבת אותה!
אורלי | 16-12-2018 19:11
תהיי חזקה ולכי עם האמת שלך!!!
5
תביעה צודקת!
1 | 16-12-2018 23:43
לא כל כסיל הוא רפורמי (המשפט ההפוך כנראה נכון יותר......)
6
קודם ביקשה התנצלות וקיבלה אותה
זיו | 17-12-2018 8:27
ועכשיו היא מגישה תביעה, זו גישה נכלולית... הוא לא איזכר את שמה, כמו כן היא עושה רפורמות בדת ביחס לדרך של אבא שלה, אז אולי היא לא רפורמית קלאסית, היא כן רפורמית באופן יחסי לדרך אביה, זה הטיעון שהרב יכול להשתמש בו... ולה אין סיכוי בפוליטיקה, בכלל בכלל לא!!!!
7
המפלגה הזו צריכה להיסגר כבר
שלום | 18-12-2018 17:12
כך מתנהגים כל הרבנים של שס.
8
אביה זצ"ל לא התיר לגשת לערכאות (באופן גורף)
תהילה | 19-12-2018 14:06
נראה שהיתר כזה מיותר לגברת, על אף שהיא לא רפורמית חו.