שיאומי חושפת: סמארטפון גדול במחיר קטן - סרוגים

שיאומי חושפת: סמארטפון גדול במחיר קטן

חברת הטכנולוגיה הסינית שיאומי הכריזה הבוקר על שני סמארטפונים חדשים, הנקראים 5 Redmi ו-Redmi 5 Plus. שני הדגמים כוללים מסך ענק וסוללה עוצמתית במיוחד- ומוצעים במחירים הזולים משמעותית מכל סמארטפון אחר

שיאומי חושפת: סמארטפון גדול במחיר קטן
  מסך גדול במחיר קטן ביותר. מכשיר ה-Redmi 5 (צילום: עמוד הטוויטר של שיאומי)

מחפשים סמארטפון חדש, אך לא רוצים להוציא אלפי שקלים עבורו? הטלפונים הבאים בשבילכם: חברת הטכנולוגיה הסינית שיאומי (Xiaomi), שזכתה בשנים האחרונות לקהילת מעריצים נרחבת ברחבי העולם, קיימה הבוקר אירוע מיוחד בו חשפה שני מכשירים חדשים, הנקראים Redmi 5 ו-Redmi 5 Plus.

שני המכשירים מציעים מסכים גדולים, כמקובל בסמארטפונים כיום, וכן מפרטים מרשימים למדי- במחירים נמוכים ביותר: דגם ה-Redmi 5 יעלה 120 דולר (כ-420 שקלים), ודגם ה-Redmi 5 Plus יוצע במחיר של 150 דולר (כ-530 שקלים) בלבד.

מכשיר ה-Redmi 5 הוא הקטן יותר משני המכשירים החדשים, עם מסך בגודל של 5.7 אינץ' המתפרש על פני כל החלק הקדמי של המכשיר. הסמארטפון יימכר בשני דגמים- דגם הבסיס עם 16 ג'יגה בייט של נפח אחסון ו-2 ג'יגה בייט של זכרון עבודה, ודגם מורחב עם נפח אחסון כפול וזיכרון עבודה של 3 ג'יגה בייט. סוללת המכשיר היא בנפח של 3,300 מילי אמפר- גודל זהה לסוללה במכשיר הגלאקסי S8 של סמסונג, וגדולה משמעותית מסוללת האייפון X של אפל.

בעל סוללה חזקה במיוחד. מכשיר ה-Redmi 5 Plus (צילום: עמוד הטוויטר של שיאומי)

דגם הפלוס של ה-Redmi 5 כולל מסך ברזולוציית HD בגודל של 6 אינץ', וכן מעבד Snapdragon 625 בעל שמונה ליבות. יתרון עיקרי של גירסת הפלוס היא בסוללה הגדולה יותר מהדגם הרגיל, שעומדת על סך של 4,000 מילי אמפר. בשיאומי מבטיחים כי ניתן להשתמש במכשיר ליומיים רצופים לפני שתצטרכו להטעין אותו- נתון נדיר ביותר בעולם הסמארטפונים של ימינו.

שני המכשירים כוללים סורק טביעות אצבע, מצלמה מתקדמת באיכות של 12 מגה פיקסל ומצלמת סלפי באיכות של 5 מגה פיקסל. באופן מפתיע, בשיאומי בחרו שלא להשיק את המכשיר עם הגירסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה של גוגל- אנדרואיד 8, והמכשיר יגיע עם אנדרואיד 7.1 שהושק בשנה שעברה.

הסמארטפונים החדשים יושקו בסין ביום שני הקרוב, ובשבוע שאחרי יגיעו גם לארה"ב. בשלב הזה לא ברור האם ומתי המכשיר יושק בישראל, אך מכשיריה הקודמים של החברה זכו לפופולאריות רבה בארץ- כך שסביר להניח שהדגמים החדשים יתחילו להימכר בישראל בחודשים הקרובים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
למה שני הדגמים עם מסכים ענקיים?
Leon | 08-12-2017 4:08
למה לא '5 ו- '6...