ביום חמישי: חברת שיאומי תכריז על מכשיר סלולארי חדש ועוצמתי - סרוגים

ביום חמישי: חברת שיאומי תכריז על מכשיר סלולארי חדש ועוצמתי

חברת הטכנולוגיה הסינית שיאומי תקיים ביום חמישי הקרוב אירוע מיוחד, במסגרתו תציג את מכשיר הפאבלט החדש שלה שיקרא Xiaomi Mi Max 2. כהכנה להכרזה, החברה העלתה לרשת אתר מיוחד המרמז על תכונותיה של המכשיר החדש

author-image
ביום חמישי: חברת שיאומי תכריז על מכשיר סלולארי חדש ועוצמתי
  מכשיר הMI 5 הישן (צילום: שאטרסטוק)

המכשיר החדש יהיה ממשיך דרכו של מכשיר ה-Mi Max, שהושק בשנה שעברה והוגדר בתור "הסמארטפון עם המסך הגדול ביותר בעולם".

על פי דיווחים מוקדמים והדלפות שהועלו לרשת, ה-Mi Max 2 יכלול מסך ענק בגודל 6.44 אינץ', מצלמה ברזולוציה של 12 מגה פיקסל, מצלמת סלפי ברזולוציה של 5 מגה פיקסל ונפח אחסון של 64 או 128 ג'יגה בייט.

המכשיר צפוי להיות הסמארטפון הראשון שמושק עם מעבד Snapdragon 660 החדש של חברת קוואלקום, הכוללת 8 ליבות ומבטיחה ביצועים מהירים ביותר.

בשבועות האחרונים הודלפו לרשת החברתית הסינית Weibo תמונות הדמייה של המכשיר החדש. לפי התמונות הללו, הטלפון יהיה בנוי ממתכת, ויכיל סט של רמקולי סטריאו וחיבור הטענה חדש מדגם USB Type C.

כמו כן, בניגוד למכשירי האייפון החדשים, ה-Mi Max 2 יכיל חיבור אוזניות סטנדרטי.

מרכיב נוסף הנרמז באתר החברה הינו סוללת המכשיר, שצפויה להיות גדולה במיוחד. השמועות ברשת טוענות כי מדובר בסוללה בגודל של 5,000 MaH – שתוכל לספק למשתמשים חיי סוללה ארוכים ביותר. במידה ושמועות אלו יתבררו כנכונות, חיי הסוללה הארוכים יהיו אחד המאפיינים המרכזיים והחזקים במכשיר.

הדמיה של המכשיר החדש (מתוך Weibo- רשת חברתית סינית)

חברת שיאומי התפרסמה בשנים האחרונות בזכות יכולתה ליצור סמארטפונים באיכויות גבוהות – אך במחירים נמוכים. כרגע נראה שה- Mi Max 2 ימשיך את הטרנד הקיים, כאשר המכשיר יימכר במחיר של 1499 יואן (כ-780 שקלים). מדובר במחיר נמוך מאד ביחס למפרט המרשים למדי המצופה למכשיר.

חברת שיאומי לא מאשרת או מכחישה את השמועות על מפרט המכשיר החדש, אך מניסיון העבר השמועות על סמארטפונים נוטים להיות מדויקים, כפי שראינו בדליפת מכשירים קודמים כגון הגלאקסי S8 של סמסונג וה- G6 של LG.

ביום חמישי הקרוב נדע האם הרשת צדקה גם הפעם- או שמא שיאומי הצליחה לשמור על הפתעה כלשהי במכשירה החדש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו