'הייתי בסכנת חיים':כך 'הצל' נראה אחרי שהשיל 40 ק"ג - סרוגים

'הייתי בסכנת חיים':כך 'הצל' נראה אחרי שהשיל 40 ק"ג

הראפר יואב אליאסי, המכונה הצל', סיפר כי בחודשים האחרונים הוא השיל 40 ק"ג ממשקלו וזאת בעקבות המצב הרפואה אליו נקלע: "הובהר לי שאם אני לא אאזן את חיי ואתחיל לשמור על עצמי, לא אזכה להגיע ליום הולדת שנה של בתי"


הראפר יואב אליאסי, המכונה 'הצל', סיפר כי בחודשים האחרונים הוא השיל 40 ק"ג ממשקלו וזאת בעקבות המצב הרפואה אליו נקלע.

"האמת שלא רזיתי בגלל שהחלטתי לרזות, אלא הגעתי למצב בריאותי מאוד קשה ומסובך. בזמן של חצי שנה הפכתי להיות גם חולה סכרת וגם עם כולסטרול גבוה ושומנים בדם. החיים שלי היו בסכנה והרופאים לא הבינו איך זה קרה", סיפר אליאסי.

"נכון, היה לי משקל עודף אבל לא ברמה של תוצאות כאלו. בבדיקות יותר מעמיקות התגלה לי חיידק מסוכן בקיבה, עברתי ניתוח והובהר לי שאם אני לא אאזן את חיי ואתחיל לשמור על עצמי, לא אזכה להגיע ליום הולדת שנה של בתי".

אליאסי סיפר על המשטר התובעני אליו נכנס בחודשים האחרונים: "בשיתוף משטר דיאטה שבה אני אוכל משהו קטן כל שלוש שעות, משטר אימונים והתוסף שנקרא 'יאמן דילייט' שהאיץ לי את החילוף חומרים לשמיים, הורדתי בצורה מדויקת 10 קילו כל חודש".

עם זאת אליאסי מבקש להזהיר ואומר "אל תטעו, אין דבר כזה תרופת פלא שתגרום לכם להיות רזים, מי שמוכר לכם דבר כזה שקרן! זה הכל בראש. אבל יש דברים שיעזרו וזה עוזר חד משמעית ואם לא תשלבו את זה באימונים, תהיו רזים עם מלא עור עודף, אז מה עשיתם בזה? ואם לא תאכלו תזונה נכונה תעלו בחזרה אז מה עשיתם בזה? אני יודע שזה נשמע כאילו אני עושה לזה פרסומת וזה נכון, כל כך התלהבתי שהחלטתי להיות שותף בקסם התימני הזה שנקרא 'יאמן דילייט', ועכשיו אתם תקבלו אותי בתור פרזנטור כי אני יודע כמה זה קשה לרדת במשקל".

בסוף דבריו חשף אליאסי יוזמה מרגשת: "כמו שאתם מכירים אותי תמיד האג'נדה שלי היא חלק מהסיפור. עשיתי הסכם עם החברה שאחוז מסוים מהמכירות ילך לתרומה לחיילים בודדים ולוחמים, לא דרך עמותות ולא דרך גופים שרלטנים, אלא ישירות אליהם אז אני 40 קילו פחות,  ועכשיו השמאל יצטרך למצוא בדיחות חדשות עליי. לא נורא, אני לא דואג להם הם ימצאו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
האמת: עבר ניתוח לקיצור קיבה
ד"ר סטריינג' הייט | 01-01-2018 20:23
שום דבר הירואי. ניתוח פשוט לקיצור קיבה - ובעקבותיו מפרסם איזה תכשיר "תימני-הומיאופטי" להרזייה. בקיצור, כל העסקים כרגיל בממלכת אליאסי.