הסוכנות היהודית ביטלה פגישה עם נתניהו - סרוגים

הסוכנות היהודית ביטלה פגישה עם נתניהו

הסוכנות היהודית הודיעה על ביטול ארוחת ערב שהייתה אמורה להיערך היום עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וזאת במחאה על החלטות הממשלה שהתקבלו אתמול

author-image
הסוכנות היהודית ביטלה פגישה עם נתניהו
  שרנסקי ונתניהו (צילום: Kobi Gideon / GPO/FLASH90)

הסוכנות היהודית הודיעה לפני זמן קצר (שני) על ביטול ארוחת ערב שהייתה אמורה להיערך היום עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וזאת במחאה על החלטות הממשלה לבטל את מתווה הכותל ולאשר את חוק הגיור הממלכתי.

"לאור ההחלטות שהתקבלו על ידי הממשלה, חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית ישנה את סדר היום שלו ביומיים שנשארו לדיונים בירושלים, על מנת להתייחס להשלכות של החלטות אלה", נאמר בהודעה רשמית שפרסם הארגון. בסוף ההודעה ביקשו בסוכנות היהודית להדגיש כי " ארוחת הערב בהשתתפות ראש הממשלה בוטלה".

יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי, התבטא אתמול נגד החלטות הממשלה ואמר כי "בתור יו"ר הסוכנות היהודית ובשם כל השותפים שלנו, עליי לבטא את אכזבתי העמוקה מההחלטה שקיבלה היום ממשלת ישראל להשעות את יישום החלטתה להקים מרחב תפילה מכובד ושוויוני בכותל המערבי. לפני חמש שנים פנה אלי רה"מ על מנת שאוביל מאמץ משותף להשגת נוסחה מעשית שתהפוך את הכותל ל"כותל אחד לעם אחד", כדבריו".

שרנסקי הוסיף כי "לאחר ארבע שנים של מו"מ מאומץ, הגענו לפתרון מוסכם על דעת כל השותפים והזרמים המרכזיים. פתרון זה אומץ על ידי הממשלה והתקבל בברכה ע"י הקהילות היהודיות בעולם. ההחלטה היום פירושה נסיגה מאותה הסכמה, והיא מערימה יותר ויותר קשיים על עבודתנו לקרב בין ישראל לתפוצות. הסוכנות היהודית נשארת מחויבת למרות הכל למשימתה זו ולעקרון של כותל אחד לעם אחד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לחבר שרנסקי
אורי | 26-06-2017 13:36
היה ליהודים ישוע אחד ימ"ש ,יותר מדי.לא מעוניינים בהמצאת יהדות חדשה בכל יום.