אראל סג"ל: נתן זהבי איש פתטי, מבוגר, בלי ילדים. אז הוא יושב ברדיו וצווח

אראל סג"ל: נתן זהבי איש פתטי, מבוגר, בלי ילדים. אז הוא יושב ברדיו וצווח

בתגובה לפוסט בו התפלל זהבי למותם של ינון מגל שרון גל ואורן חזן, הגיב אראל סג"ל "נתן זהבי איש פתטי, מבוגר, בלי ילדים, אז הוא יושב ברדיו וצווח ומשתולל"

author-image
אראל סג"ל: נתן זהבי איש פתטי, שיושב ברדיו וצווח
  סג"ל עצבני על זהבי (רדיו גלי ישראל)

הפוסט הדוחה של נתן זהבי, גורם לאראל סג"ל להיות קצת "אראל עצבני".

אמש (ש') פרסם איש הרדיו נתן זהבי פוסט בדף הפייסבוק שלו בהקשר למותו של יוסי שריד: "הייתי נותן להוא למעלה שלושה תמורת אחד. היה לוקח את שרון גל, יינון מגל, ואורן חזן ומשאיר לנו את יוסי לעוד כמה שנים"

בתכניתו הבוקר "לא סותם ת'פה" ברדיו גלי ישראל, התייחס אראל סג"ל לפוסט והתבטא בחריפות כנגד הקולגה שלו לשעבר נתן זהבי, כשהשניים שידרו יחד ברדיו בעבר.

"זהבי מתלונן על השפה של מגל אך כשעבדתי איתו שמעתי איך הוא מדבר על נשים ואין מה להשוות" סג"ל המשיך ואמר כי לדעתו לא נוצרה סערה תקשורתית סביב דבריו של זהבי מכיוון שהוא מזוהה עם מחנה השמאל. לטענתו. "לנתן זהבי מותר להגיד דבר כזה. מותר לו להגיד 'קח את השלושה צעירים הללו, תהרוג אותם ותן לשריד לחיות עוד כמה שנים במקומם'. תאר לך מה היה קורה אם מישהו מהימין היה אומר דבר דומה? השנאה של אנשי השמאל היא כביכול שנאה שנונה, עם הומור, לא שנאה משיחית של הימין. אז זה מותר זה בסדר".

סג"ל על זהבי

(באדיבות רדיו גלי ישראל)

 

סג"ל המשיך ואמר כי בכל עשרים שנותיו בתקשורת הוא שם לב כי "בעוד יש בהמות ומטומטמים בימין שמהלים פוסטים מיותרים, אין להם את הרוע והשנאה שיש בשמאל. שם אומרים את הדברים הכי גרועים אבל אומרים אותם יפה אז זה מותר". סג"ל סיכם את דבריו ואמר כי "נתן זהבי איש פתטי, מבוגר, בלי ילדים, אז הוא יושב ברדיו וצווח ומשתולל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
תגובתו של שמאלני כמוני
אזרח | 06-12-2015 15:45
"הרוע, השנאה והצביעות" שיש בשמאל אמר סג"ל בארסיות. תגובתי כשמאלני: הדברים של זהבי בזויים, לא היו ראויים להיאמר, זהבי עצמו אינו נציג השמאל, נקודה. בעניין אחר: מה הקשר לכך שאין לו ילדים? ניסיון להצביע על כך שאינו לגיטימי כיוון שלא תואם למסגרת המשפחתית שנראית לך כ"נכונה"?
2
נתן זהבי הוא בדיוק תמונת הראי של יורם שפטל
| 06-12-2015 15:46
אי אפשר להתגולל על נתן זהבי מצד אחד ולחבק את יורם שפטל מצד שני. להזכיר: יורם שפטל הואאיש פתטי, מבוגר, בלי ילדים שיושב ברדיו וצווח
3
סגל הוא צווחן לא קטן בפני עצמו
| 06-12-2015 20:24
4
היללן המתמיד
שי | 07-12-2015 12:58
אכן,התבטאות אומללה של זהבי! הנה אמרנו את זה. אבל היללן המתמיד סגל לעולם לא יבוא על סיפוקו... עדיין צובט את עצמו להאמין שקיבל הצעת שריון מביבי.
5
סגל "ילד הפלא"
צרנה | 09-12-2015 11:14
השמאל אשם? ברצח אמיל גרינצוויג ? רבין? שירה בנקי? בהחזרת שטחי ארץ ישראל ? תג מחיר? כפייה דתית ? אפשר להמשיך אבל היריעה קצרה......
6
יורם שפטל שלך ..כמה ילדים יש לו
ציון | 10-12-2015 3:23
דש לדימיאניוק
7
ל1 אולי הוא מתכוון שיש לו
| 16-12-2015 9:25
זמן מיותר לדבר שטויות כי אין לו מחויבות של משפחה.
8
ל5
| 16-12-2015 9:46
ברצח שירה בנקי אשמה המשטרה. ברצח אמיל אשם זה שרצח אותו.תג מחיר- אין דבר כזה. כפייה דתית - יש יותר כפייה חילונית. החזרת שטחי הארץ -אנשים שאין להם יראת שמיים. וכן השמאל אשם בהסתה נגד עם ישראל בעולם.
9
ל4 התבטאות אומללה? התבטאות חמורה!
| 16-12-2015 9:47
אם זה היה אנשי ימין כבר היו מואשמים להסתה ברצח.