נתן זהבי: "היה לוקח את שרון גל, מגל וחזן ומשאיר את יוסי"

נתן זהבי: "היה לוקח את שרון גל, מגל וחזן ומשאיר את יוסי"

עם פטירתו של יוסי שריד, כתב איש התקשורת נתן זהבי. "הייתי נותן להוא למעלה שלושה תמורת אחד". שרון גל: "כמה חוצפה, גועל ורוע יש בחלקים במחנה הזה – והכול עובר בשקט".

"היה לוקח את שרון גל, מגל וחזן ומשאיר את יוסי"
  (צילום: Moshe Shai/Flash90)

פטירת יוסי שריד.

איש התקשורת והרדיו, נתן זהבי, הצטרף גם הוא לפסטיבל התגובות השנויות במחלוקת בעקבות פטירתו של יוסי שריד, אך נראה שהוא לקח צעד אחד יותר מדי קדימה.

עם ההודעה על פטירתו של שריד ביום שישי בערב, כתב זהבי בעמוד הפייסבוק שלו: "הייתי נותן להוא למעלה שלושה תמורת אחד. היה לוקח את שרון גל, יינון מגל, ואורן חזן ומשאיר לנו את יוסי לעוד כמה שנים".

זהבי לא הסתפק רק בפוסט השנוי במחלוקת הזה, ואמש (שבת), לאחר שמספר אנשי ימין לא הביעו צער, בלשון המעטה, על פטירתו של שריד, הוא כתב: "היודונאצים חוגגים מאתמול בערב. לו יכלו היו שותים את דמו למרות שזה חנוכה ולא פסח".

מי שהגיב לדבריו של זהבי הוא העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר, שרון גל, שהעלה תמונה לדבריו של זהבי וכתב: "תארו לכם, חלילה, איש ימין כותב כך על אנשי שמאל אחרי רצח גנדי ז״ל או לכתו של רפול ז״ל. תחשבו על זה רגע. כמה חוצפה, גועל ורוע יש בחלקים במחנה הזה – והכול עובר בשקט".

גל הוסיף: "אני בדרך כלל לא מתייחס לטקסטים מהסוג הטמא הזה, אבל הפעם חשוב לשתף, כי נתן זהבי (שוב) עבר את הגבול. אנא שתפו".

לכידה

(צילום מסך מתוך פייסבוק)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בסך הכל הוא אדם שונא דת ויהדות בטעות נולד יהודי או שצרי
בכלל לשם מה אתם נותנים לו פידבק לזכות דבור | 06-12-2015 9:35
2
הבוקר שי ודרור הנלוזים ראיינו את גופשטיין והטיחו בו..
ישראלי | 06-12-2015 9:47
מעניין אם יעשו גם לזהבי את זה...
3
חצוף שאין כמוהו-נתן זהבי
ניסים | 06-12-2015 19:26
ועל אמירות כאלה התיקשורת .העיתונאים ואנשי הציבור אינם פוצים פה- מי ממונה על התרבות במדינה.?! מדוע אינכם לוקחים ממנו את המקרופון.? מי מממן לו את השכר?