לפיד מגיב לנתניהו: "שהפולנים יתנצלו בפנינו"

יו"ר יש עתיד הגיב לדבריו של נתניהו על מעורבות הפולנים בשואה, שעוררו סערה נרחבת במדינה. לדבריו, "במקום שהפולנים יתנצלו בפנינו על המיליונים שנספו- נתניהו בפעם השנייה מתנצל בפניהם"

אוריאל בארי סרוגים
לפיד
לפיד | צילום: מרים אלסטר\פלאש 90
לכתבה המלאה

שיתוף:

מבזקים נוספים