מבזק חדשות סרוגים

כתב אישום: שני תושבי אשדוד סחטו אדם בשיתוף עבריין שנמלט לחו"ל

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד מקסים זסקין (34) ואלכסנדר לגיידה (36) מאשדוד בעבירות סחיטה בכוח. על פי האישום, השניים יצרו קשר עם ולדימיר דרבקין, עבריין שנמלט לחו"ל ב-2020, כדי לסחוט אדם אחר. הנאשמים פגשו את המתלונן בפאב, דרשו ממנו לצאת החוצה והתקשרו בשיחת וידאו לדרבקין. השיחה התנהלה תוך איומים באלימות קשה, ובשלב מסוים אף נתן אחד מהם אגרוף למתלונן. דרבקין הציע למתלונן "לעשות קומבינה" ולרשום עסק מורשה על שמו. מחשש מהאיומים הסכים המתלונן לשתף פעולה. למחרת הגיעו הנאשמים למקום עבודתו בניסיון לאתר את כתובתו. לאחר שהמתלונן הגיש תלונה במשטרה, פנה דרבקין באמצעות מכר משותף וביקש להעביר מסר שאם יבטל את התלונה "הכל יהיה בסדר". הפרקליטות ביקשה מעצר עד תום ההליכים.

חני אדרי סרוגים

שיתוף:

מבזקים נוספים