הרמטכ"ל בטקס מצטייני הנשיא: "נגביר את עוצמת הפעולה מול חמאס"

הרמטכ"ל אייל זמיר נאם בטקס מצטייני הנשיא בירושלים והתייחס למאבק להחזרת החטופים המוחזקים בידי חמאס. זמיר העביר מסר חד משמעי לארגון הטרור ואמר: "לא לעולם חוסן! נפעיל את כל העוצמה שבידינו"

לירן וינשטיין סרוגים
הרמטכ"ל בטקס מצטייני הנשיא: "נגביר את עוצמת הפעולה מול חמאס"
צילום: הרמטכ"ל בטקס מצטייני הנשיא (צילום: אלעד מלכה)
לכתבה המלאה

שיתוף:

מבזקים נוספים