עיתונאית כאן 11 חושפת את תהליך הגיור שלה - סרוגים

עיתונאית כאן 11 חושפת את תהליך הגיור שלה

בעקבות הסערה סביב סוגיית הגיור, עיתונאית כאן 11, אנטוניה ימין, חושפת את חוויותיה מתהליך הגיור שעברה: "אחרי שסוף סוף מתרצים ונותנים לך לטבול, את יהודיה. אה, בעצם לא"

עיתונאית כאן 11 חושפת את תהליך הגיור שלה
  (צילום: יוטיוב / כאן 11)

אנטוניה ימין, כתבת תאגיד השידור 'כאן' באירופה, תוקפת את דבריו של חבר הכנסת יצחק פינדרוס לפיהם מי שהתגיירה בצבא היא "שיקסע", וחושפת את החוויה שלה מתהליך הגיור שעברה בצבא.

בסדרת ציוצים שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה, כתבה ימין: "חוויה מהגיור הצבאי שלי, או במילים אחרות עכשיו השיקסע מדברת".

סדרת הציוצים של אנטוניה ימין

בסיום התהליך, כלומר אחרי שלמדת הלכות, התפללת 3 פעמים ביום במשך חודשים, הלכת עם חצאיות, שמרת שבת, הסכמת לשנות את שמך ועמדת בפני וועדה של רבנים והצלחת לשכנע אותם שאת ראויה להתקבל לעם היהודי – זה שתמיד הרגשת שייכת אליו – את צריכה לעבור מקווה.

כן, יש שיגידו שמקווה זה מגעיל, זאת לא הנקודה שלי… נתקדם, ואותו את עוברת פעמיים – פעם אחת מול הבלנית אבל עוד קודם מול 3 רבנים. וכך נערה בת 18 עומדת עירומה במים כשלגופה רק חלוק צניעות (מה זה חלוק צניעות? יריעת פלסטיק. מה קורה לפלסטיק במים? נכון. הוא צף).

אז את עומדת ומנסה להשתלט על הפלסטיק העיקש ורק מתפללת (עכשיו את יודעת איך) שהגברים הזרים והמבוגרים האלה יצאו כבר מהחדר ואת תוכלי להיות יהודיה כשרה. אבל רגע לפני שזה קורה הם מתקילים אותך בעוד שאלה אחת, רק לוודא שאת באמת רצינית. "מה הן 3 המצוות שנשים חייבות בהן?" אחד שואל.

עוד באותו נושא

משה ניסים לסרוגים: יש גיור לרפורמים בגלל הרבנות


12

את שולפת מהראש מהר מהר "החן" – או במילים אחרות: "הדלקת הנר, הפרשת חלה ונידה" (כן, גם 14 שנה אחרי אני זוכרת) והם סוף סוף מתרצים ונותנים לך לטבול (והחלוק צניעות מה איתו?). וזהו את יהודיה. אה בעצם לא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
165 תגובות - 66 דיונים מיין לפי
1
צודקת, הטיפש הזה...
אבי | 02-03-2021 19:11
צודקת, הטיפש הזה גרם הרבה נזק
אבל שלמה...
אבי | 30-03-2021 10:50
אבל שלמה נשא נשים גויות. הרמבם פירש שגייר אותן. אז כנראה מותר להתחתן עם גויות לפי ההגיון שלך
אין עיתונאים בישראל. יש רק תעמולני השמאל.
עומר | 07-03-2021 7:15
התקשורת הכי שמאלנית קיצונית במערב - עיתונאים שמאלנים קיצוניים ששונאים את העם והמדינה שנאת מוות.
, דוד...
ממשה עד משה לא קם | 03-03-2021 20:57
, דוד שמח לקבל את בת שבע אשת אוריה, ושלמה קיבל 1000 גיורות, כולל מלכת שבא. לא ממש בגיור כהלכה....
אסור לגייר היום גם אורתודוקסית!
משה | 03-03-2021 18:04
אין לקבל גרים בימינו, כמו בתקופת דוד ושלמה. ואנחנו בתקופה כלכלית ובטחונית יותר טובה מדוד ושלמה, ככל הנראה, אז קל וחומר.
2
נשים שהיו הולכות...
שלמה | 02-03-2021 19:37
נשים שהיו הולכות לים עם בגד ים מינימלי כדי שכל העולם יסתכל עליהם. פתאום מפריע להם לעמוד עד הצוואר בתוך מים עם חלוק מול שלשה אנשים שיכולים להיות הסבא שלה. צביעות
שקר.שום רב דתי...
דבו | 03-03-2021 8:43
שקר.שום רב דתי יכנס לטבילה.
ניבערים גם...
בני | 03-03-2021 7:21
ניבערים גם אתה וגם שלמה השמאלן,שלא מבין בשביל מה הוא קם בבוקר,
, אז...
אוהב ידע אמיתי | 02-03-2021 22:15
, אז מה האמת ? תן הסבר.
אף אישה...
לוי | 02-03-2021 20:21
אף אישה לא טובלת מול גברים. מצוץ מאצבע.
, למה...
הזוי לגמרי. אישה טובלת עירומה מול 3 גברים ??? תסריט פורנו קלאסי. | 02-03-2021 19:59
, למה צריכה אישה לטבול מול גברים ??? בלנית לא מספיק ? שיביאו 3 בלניות. בחיי שצריכים כאן את הרפורמים.
3
הקטע שבו גברים...
לדעתי | 02-03-2021 19:44
הקטע שבו גברים צריכים לצפות בטובלת ממש לא נראה לי וכך גם לא חלוק צניעות שאינו מגן על צניעות ולמעשה פוגע בה.
אתה דיין...
נחמן | 03-03-2021 7:20
אתה דיין אצל הקאדי בשריעה,מה אתה אומר? אתה לא מבין כלל בנושא של גיור,ודיינים לא מגיבים,אתה מנסה להוציא לעז על רבנים יקרים שעושים עבודה נאמנה לא יכולים להיות ליד טובלת לגיור כלל וכלל, סומכים על הבלנית שהיא תידאג לטבול,אבל דברי הבלע שלך הם הבל ורעות רוח,
אתה בער...
בנצי | 03-03-2021 7:17
אתה בער בנושא טבילה גם למיצווה של גרות וגם לכלה,וגם לאישה שעושה טבילת מיצוה,אין ול יהיה אף גבר שיעמוד מול הגיורת, יש בלנית והבלנית עומדת מהצד ובוחנת שהטובלת עושה את הטבילה על פי ההלכה,וזהו,יש לך בעיה עים הנושא של היהדות, לא קיבלתה משהו בסיסי,בבית לפחות
, זה...
דיין ותיק | 02-03-2021 22:28
, זה נכון מאוד. 3 דיינים צריכים להיות נוכחים בטבילת הגיורת ועומדים מאוד קרוב אליה כשהיא בחלוק. לא תמיד הגיורת ממש מכוסה כשהם ממש צמודים אליה. למה ??? זה צנוע ? זה כתוב בתורה באיזה מקום ? שרירות רבנית כדי ליהנות קצת משיקסעס.
, לא...
עובדות. לא דיעות. | 02-03-2021 22:16
, לא דעתך קובעת אלא המציאות. מה באמת קורה בטקס הטבילה ?
ברור שזה...
לוי | 02-03-2021 20:20
ברור שזה לא נכון. אף רב לא יעמוד מול אישה בחלוק. אבל אם אפשר לעוות ולסלף למה לא?
4
המים והרופא והאכזבה זה ממש הזיה! זה ממש אפליה
מאיר | 02-03-2021 19:47
לפני 14 שנה שרציתי להיות רופא הלכתי למנהלת בית היסודי וביקשתי ממנה להיות רופא נתנה לי ללמוד כמה קישורים בויקירפואה ועוד איזה כמה כתבות בריאות וככה במשך חודשים ימים ולילות ואז הגיע הרגע הגדול המבחן והיא שאלה כמה שאלות כמו מה שותים שכואב הראש אמרתי אקמול ובאתי לנתח חולה אך רגע לפני שאלו אותי צוות בית החולים מה ההסמכה שלי אמרתי המנהלת הם קראו לי רוצחת נבהלתי עד שאני רופא אני לא.... זה נשמע הזוי אבל זה בדיוק אותו דבר לכל רשות במדינה יש לה את הסמכות הבלעדית לקבוע את הקרטריונים ואת אופן ההסמכה.. כיצד יתכן שמי שאמון על היהדות במדינה הרבנות הראשית לא בסמכותו לקבוע מיהו יהודי אז עם כל הכאב והצער שלך גברת היית יכולה ללכת לבית דין מוסמך של רשויות המדינה ולהתגייר שם ובדיוק כמו שזה הזוי שאני יתבכיין אם אמא שלי תזה עלי מים ותגיד לי רופא רפא רופא או טייס טייס טייס אני לא יהיה טייס כך לא אומר כלום אם כמה אנשי זקנים הטבילו אותך והיית בלי בגדים אוייש כמה לא נעים... אבל זה לא עשה אותך יהודיה בדיוק כמו שהשמש לא תהיה ירח גם אם היה מגיע ראש הממשלה או היועמש או מעל כולםםםםם בגץ וקובע שהיא ירח... כך גם אם מר בגץ קבע את יהדותך כנראה שאת נשענת על קיר נטוי או הזוי רק היהדות והדת היהודית כאן במדינת היהודים נרמסת לצערנו הכי הרבה עי ערב רב שלעיתים גויים מבינים יותר ורגישים יותר לקביעות והלכות דתיות של כל דת אבל השמש זרחה גם עם גזירות יות רמאלו.... שנזכה לגאולה השלמה בקרוב..
היהדות השתנתה...
אבי | 30-03-2021 10:48
היהדות השתנתה כל כמה מאות שנים. יוספוס פלאביוס ופילון העידו על הלכות אחרות ממה שמופיע היום בתלמוד. תלמד היסטוריה. חזל בעצמם שינו את התורה
יוסי הרגתה...
אשר | 03-03-2021 5:40
יוסי הרגתה אותי.אבל כל מילה שאמרתה,בסלע.
תשובה ליוסי
מאיר | 02-03-2021 22:31
יוסי יקירי הדת היהודית היא לא קבוצת מסכנים חסרי יחס ותשומת לב שאני מתחנן לכל אריטראי שיואיל בטובו להיות חלק מהעם שלי הדת היהודית בשונה מדתות אחרות היא לא ניתנת לשינויים לפי מנגנון האינטרסים הדת היא דבר קדוש שעבר לנו מסורת דור אחר דור ומי שקובע מיהו יהודי זה התורה!! והתורה קרי תנק התלמוד והראשונים והאחרונים, ובסוף יש את השולחן ערוך זה ספר החוקים של היהדות.. בדיוק כפי שהיום אם ארצה להפר את תקנות הקורונה תצעק עלי ומשטרה תאכוף.. והיה מגוחך מצידי לטעון אני לא רוצה לכבד את חוקיך מר שוטר או זה הפרשנות של תקנות הקורונה מבחינתי... נכון!! שולחן ערוך והתלמוד זה ספר החוקים של הדת היהודית יש מסלול ארוך מאוד מאוד לכל הלכה ולכן חוק שנקבע בו זה המדד אם אתה יהודי. בגץ הוא הריבון על המושג ישראלי (אולי...) ולא על המושג יהודי וגם אם הוא יקבע על מחמוד שהוא יהודי הוא לא יהיה יהודי מי שרוצה להיות נאור ולהכניס אל אליו את כל מי שרוצה בכיף רק אם אתה עושה את זה בניגוד לחוק התורתי היהודי איך תקרא לו יהודי אלא אתה פועל מכח חוק ישראלי אז תקרא לו ישראלי!! ובדיוק כמו שלא כל רופא מברית המועצות יכול לבוא להיות רופא מישראל אלא צריך לעבור הכשרה נוספת כך יהודי בשונה ממה שאתה חושב זה לא סתם הגדרה חסרת משמעות ההבדל בין גוי ליהודי במהות הוא עצום אבל לא רק אלא גם מבחינה הלכתית להתחתן עם גויה זה אסור! לשתות יין של גויים זה אסור! ואם אתה בא וממציא יהודי חדש שהוא בעצם גוי אז הבן שלי או שלך בעוד 50 שנה חס וחלילה עלול להתחתן עם גויה בלוי שאף אחד מכם ידע!! לכן זה נזק עצום ליהדות שלנו המפוארת שהסבות והסבתות שלנו נרצחו נשחטו בעבור להיות חלק ממנה ואנו שהגענו לארצנו בלי אוייבים מבית שמכריחים אותנו להשתחוות לצם גורמים את הנזק הגדול ביותר ליהדות...
תשובה למאיר .
יוסי | 02-03-2021 20:49
יהדות זה לא מקצוע מציל חיים. יהדות זה לא מקצוע בכלל. מי שרוצה להיות יהודי שתבוא עליו הברכה. צריך לבטל את חוק השבות ואת סל הקליטה. ועדות הגירה קשוחות יקבעו מי ישראלי ומי לא. זה עניין בטחוני וכלכלי גרידא . יהודי יוכל להיות כל מי שליבו נמשך לדת הקטנטנה ,הנרדפת והרמוסה הזאת שתמיד הביאה מוות וביזיונות לחבריה. אם סוף סוף מישהו רוצה להיות יהודי חייבים לאפשר לו ורוב הסיכויים הם שבמקרה וחוק השבות מבוטל אזרח ישראלי הוא לא יהיה. תהיה כמובן ועדת חריגים קשוחה שכל יהודי בעולם יוכל לגשת אליה. הגיור מאוד פשוט : ד׳ הוא האלוקים, אין עוד מלבדו ותורת משה היא תורתו. אומרים את זה 7 פעמים לפני רב . חותכים למטה ואתה יהודי. אגב, החיתוך למטה זאת מסננת די משמעותית שמנפה הרבה אינטרסנטים.
5
ואיך מתנהגת היום...
נתנאל | 02-03-2021 19:55
ואיך מתנהגת היום הכתבת הנכבדת? שומרת שבת? כשרות? צניעות?
עניני לגמרי
רב צעיר | 04-03-2021 13:39
אם מתברר שמעל ל80% מעוברי הקורס לא מקיימים מצוות- זה אומר דרשני. לעצום עניים ולהכניס גם מי שלא מתכוון בכלל לשמור מצוות ליהדות יעשה לה רע ומר. קשים גרים כספחת.
שאלה של...
צביקה | 03-03-2021 7:10
שאלה של שמאלן עלוב לקנטר,לך לאתר של המתועבים כמוך,כי הומואים הם לא יהודים,לא משלימים מניין,ולא מעלים אותם לתורה ואסור להיתפלל ליד אחד כמוך,כי יש הלכה במקום שיש ריח רע יש להיתרחק עד שיכלה הריח,אז תן גז הריח לא נעים
מה זה...
רב צעיר | 03-03-2021 2:44
מה זה עניינך. היא יהודיה למהדרין. את הדין וחשבון על איזה מצוות היא שומרת או לא מספיק כיום היא תעשה מול ריבונו של עולם ולא מולך או מול פוליטיקאים חרדים
6
מי שהתגיירה בצבא היא "שיקסע"???
אמ | 02-03-2021 20:07
אז מבחינתו זה לא הרפורמים, אלא גם מי שהתגיירה בצבא היא שיקסע!!! יצחק פינדרוס, אתה חשוך פנטי, ובגללך ובגלל שכמותך אזרחים במדינה נרתעים מכל דבר דתי!! להקיא!!!
גיור צבאי
רק תוהה | 03-03-2021 1:44
האם לדעתך הדת היהודית חשוכה
7
עשתה מאמץ זמן מועט, מה נשאר?
מלכי | 02-03-2021 21:27
עשתה מאמץ, למדה בעפ דברים כדי לקבל חותמת. מה זה מועיל עם היום היא לא שומרת שבת, לא שומרת באופן כללי על המצוות???. מה זה הועיל שהיא טבלה??? יהודי שנולד יהודי - הוא יהודי. מי שרוצה להצטרף ליהדות - צריך לקבל את האמונה, צריך לקבל את המצוות. בלי זה - טבילה ומבחנים בעפ- לא שווים כלום.
8
היה מי שאמר...
Xxxxx | 02-03-2021 22:18
היה מי שאמר גרים קשים לישראל לצערי אלה האנשים שעוברים גיור לא לפי ההלכה.תהליך גיור קל או גיור רפורמי. הם אלה שיוצרים את הקיטוב בעם היהודי, הם אלה שמוצאים שם רע ליהדות כי הגיור שלהם בוצע לשם טובת הנאה ולא מרגש פנימי ורצון אמיתי להשתייך ליהדות. הם אלה שמבקשים לבטל את השבת , תחבורה קניונים מסעדות וכן הלאה. פשוט מדינה לכל אזרחיה ולא מדינה יהודית כפי שליברמן מכריז. כאן מתחילה ההתבוללות!!!
זו באמת בעיה
רחל | 08-03-2021 11:40
אני עוברת תהליך כאמא לבן שהכיר בחורה שאביה יהודי נשוי ללא יהודיה. הבת הבינה שגדלו אותה לא בדרך הנכונה והחליטה להתגייר (נמצאית בתהליך למידה), הבן שגדל כלא שומר מצוות, התחיל לקרוא את החומר גם כן. ואז צצה השאלה: איך ניתן לוותר על הנסיעה בשבת? שניהם מגיעים מאורח חיים לא שומר שבת, איך אפשר לוותר עליו? הארתי, שבת היא מתנה, והוספתי, יהלום שניתן לילד יהיה חסר ערך ויחשב בעיניו כעוד אבן למשחק להבדיל אם ינתן לאדם מבוגר. בעה, שנצליח להבין שהשבת היא מתנה, היהלום שבכתר! נמצא דרכים לעבוד פחות בשאר ימות השבוע ונצליח לטייל ולבקר בני משפחה רחוקים. נפסיק להיות עבדים לפחד ולדאגה, כי אין עוד מלבדו והכל שלו. החנות פתוחה והיד רושמת. אין כעמך - ישראל!
9
מזעזע ששלושה גברים...
רובי | 03-03-2021 0:55
מזעזע ששלושה גברים עומדים וגופים בנערה צעירה שחלקו דק לגופה!!!! בושה לדת היהודית אם כך קובעת ההלכה. גועל נפש!!! ולאנטוניה לא ידעתי שאת גיבורת. את עושה עבודה נהדרת ככתבת ואת גם שגרירה נפלאה של מדינת ישראל והעם היהודי. אין לי ספק שאת יהודיה בנשמה. אנו מקבלים אותך כאן באהבה.
מזעזע שיש...
רחמים | 03-03-2021 14:49
מזעזע שיש בורים שניתלים בעץ שלא שיך להם,אים היתה לומד גמרות תוספות, רשבא,רנ,וכל הפוסקים היתה מבין, אולם לך קל יותר לנגח כי מישהו כתב,המקורות הם במסכת יבמות שהטובלת לגירות יש עימה בלנית, ומיחוץ למקוה עומדים שני תלמידי חכמים , ואים קשה לך אז לך לכומר תקבל הסר יותר מעניין,
חשבתי שאמרה...
אשר בן שימול | 03-03-2021 5:35
חשבתי שאמרה שהחליפה את שמה ,או שהיא התבלבלה
10
צדיקק הרב הזהה!
מתניה | 03-03-2021 2:17
ופשוט גועל נפש הבגץ הזה במהרה בריאות הנפש דחוף!!!
11
טוקבקים מצחיקים שמראים...
יחזקאל | 03-03-2021 2:47
טוקבקים מצחיקים שמראים בעיקר על הבורות שלכם בהלכה. הייתה קבלת מצוות? כן. הגיור נעשה כהלכה? כן. תבדקו את היהדות של עצמכם לפני שאתם מטילים ספק במישהי שעשתה דרך הרבה יותר מורכבת ומשמעותית מכם
הרגע חשפת את הבורות שלך בהלכה
המצליפה | 03-03-2021 11:54
לפי ההלכה אדם שמתגייר ואחר כך לא שומר על המצוות, הגיור שלו לא תופס.
כאשר אתה...
בני | 03-03-2021 7:02
כאשר אתה פוסל,אז המום הוא בך,כי הפוסל במומו פוסל,ולכן תתחיל לעשות עץ מישפחתי ותיראה היכן יש נתק,
12
שקר וכזב.אף רב...
ירון שאול | 03-03-2021 2:51
שקר וכזב.אף רב לא יעז לראות נערה ערומה בטבילתה.אנטוניה ימין אם את לא שומרת שבת והלכות התורה אז מדוע התגיירת ורצית להיות יהודיה?? מה מסתתר אחרי הגיור שלך.איזה אינטרס היה לך? והיה אינטרס זה בטוח.האם הקרן להשמדת ישראל וקרן וקסנר הבזויים והבוגדים והמושחתים והשקרנים והגזענים שלחו אותך להתגייר כדי לעזור להם להרוס את העם היהודי?
למה גר...
תהילה | 07-03-2021 6:50
למה גר מתגייר? אם לא כי חשקה נפשו בקיום תורה ומצוות ?יהודי זה עניין אחר בעל כורחו הוא יהודי
לא צריך...
לא נכון | 04-03-2021 5:25
לא צריך לקבל גרים, צריך להקשות
איך גדלה...
מחנך | 03-03-2021 14:44
איך גדלה בבית יהודי?כתוב שמע בני מוסר אביך ואל תיטוש תורת אימך, איזה תורה היא למדה מהאימא? יש לך הסברים לא משכנעים,בית יהודי הוא אבא ואימא שומרי מיצוות קלה כבחמורה,ולא הדוגמא הרעה שהבאתה
אין קשר...
איתמר | 03-03-2021 9:29
אין קשר ליהודי שלא מקיים תורה ומצוות, ישראל שחטא ישראל הוא כמו כן גר שנתגייר וחטא ישראל הוא, אך אם בליבו לא קיבל תורה ומצוות, הרי שנשאר הוא בגויותו, וכן קיימת מצוה לקבל את הגר והתושב, אך לא סתם לקבלו, כי אם גם לכבדו, ובתנאי שאינו מזיק לעם ישראל, (שיח זה צריך להיות מכובד, אך ברור)
אנטוניה ימין...
אאא | 03-03-2021 8:09
אנטוניה ימין התגירה בגלל שאבא שלה יהודי ואמא שלה לא אבל היא גדלה בבית יהודי ותמיד הרגישה יהודיה לכן התגירה
, מה...
פייק ניוז | 03-03-2021 7:07
, מה אתה אומר ...הרי אני כבן 70 שנה ובקושי מכיר גר אחד ( צדיק ) ואתה מכיר רבים ??? אנא פרט קצת יותר....לשקר אין רגליים
אים מי...
משב"ק | 03-03-2021 7:00
אים מי שהוא יהודי,לא סופי יש מיתחזים,ויש שלא מודעים שהם לא יהודים,וזאת נדע רק בביאת גואל,לא כל התושבים שיש להם תעודת זהות הם יהודים נטו,ולכן מי שהוא יהודי לפי ההלכה ועובר על מיצוות לא תעשה,ועשה, להכעיס,הוא לא ראוי,אבל יהדותו לא ניפסלת,אבל תינוקות שנישבו ועושים עבירות לתאבון הוא כמו התינוק שנישבה ולא קיבל חינוך יהודי בבית,
שכחת שכתוב...
יהודה | 03-03-2021 6:55
שכחת שכתוב שקשים גרים בעיקבתא דמשיח כספחת בעור,לא צריכים גרים מאינטרס אישי וטובת הנאה,מכיר הרבה שלא מעניין אותם כלל העם היהודי,מעניין אותם מה שמיסתתר בהטבות כתושב בישראל,
, רק...
מנהל המחלקה הסגורה | 03-03-2021 6:50
, רק השתחררת מהאישפוז וכבר אתה כותב שטויות !!! קח את התרופות. בבוקר כדור כחול ובערב וורוד. לאחר שתיקח את התרופות ההזיות ייעלמו. לא יהיו בדמיונך קרן וקסנר, הקרן להשמדת ישראל, האילומיניטי, ודונאלד טראמפ נשיא. תבין שהכל שקר. גם תבין שהדין קובע ש 3 דיינים נוכחים בעת טבילתה של גיורת. סוף סוף תבחין בין אמת ושקר, הזיות ומציאות, דמיון ועובדות.
אולי את...
מלכי | 03-03-2021 6:24
אולי את דתיה, את לא מכירה את ההלכה. להרבה פוסקים, אם גר לא מקבל על עצמו עול מצוות באמת, הגיור לא חל.
.אמתתתתת ...
אשר בן שימול | 03-03-2021 5:33
.אמתתתתת
שכחת שצריך...
יעל | 03-03-2021 5:19
שכחת שצריך לקבל את הגר בעם ישראל? האם כל היהודים מקיימים מצוות? אם לא, הם לא יהודים? אני מדברת כאישה דתית, שלא תטעה חלילה
13
שקר נוראי. אני...
גיורת | 03-03-2021 5:40
שקר נוראי. אני התגיירתי בה ואין דבר כזה!! רק פעם אחת מול בלנית שום 3 רבנים ושום נעליים. בושה וחרפה
, בבלי...
והאמת ? | 03-03-2021 16:43
, בבלי או לא בבלי. יש הלכה למעשה. 3 דיינים נוכחים בטבילה כשהטובלת עם חלוק.
איפה הבאתה...
מנחם | 03-03-2021 14:38
איפה הבאתה את השטות הזאת? תיסתכל במסכת יבמות ותבין,אבל מה היא מסכת אתה שואל? זו מסיכה ששמים מהקורונה,הבבלי אומר שנשים בפנים ושני תלמידי חכמים בחוץ ולא יותר מיזה,
, לא...
מה קובעת ההלכה ? | 03-03-2021 6:45
, לא נכון. חד משמעית. הדין קובע ש 3 דיינים צריכים להיות נוכחים בטבילה. נקודה. בלי פייק ניוז ובלי סיפורי פוגי.
14
עוד עבירת מין...
חרדה למדינה | 03-03-2021 6:28
עוד עבירת מין של האורתודוקסים, להסתכל על בחורה כמעט עירומה טובלת במים. כאן מסתפקים-מסופקים במציצנות, לא מעשים מגונים או אונס. מבחיל.
בהקבלה אולי זה...
תהילה | 07-03-2021 6:47
בהקבלה אולי זה פשוט ים להמונים . כי מה לובשות הבנות בים?
אתה מדבר...
דרך ארץ | 03-03-2021 21:23
אתה מדבר על תגובה של מתועבת? תתבייש לך, עדיף שיסתום את הפה. לא נראה לי שה' היה מברך על צורת הכתיבה שלך. קצת דרך ארץ וכבוד לזולת לא תזיק לך.
, איזה...
ותגובה עניינית ? | 03-03-2021 8:00
, איזה מאגר מילים מבחיל : מתועבת, מתועבים, מתועבות...והשיא : שמאלנית....אוףףףף. איזה רמה, איזו שפה, איזה עושר תרבותי. היהודים היו פעם העם החכם בעולם. היום יש מי שמורידים מאוד את הממוצע. זבולון, לך ולמד דיני טבילת גרים ותבין שיש בעיה. תתייחס לתוכן הדברים ותפסיק לקלל ולגדף. יש בעברית מילים אחרות על מנת להתווכח. 3 רבנים שנוכחים במעמד הטבילה של אשה, כפי שקובע הדין, יוצרים בעיה. כבר נאמר : אין אפוטרופוס לעריות.
למה לא...
זבולון | 03-03-2021 6:52
למה לא תיסתלקי לנו מהאתר מתועבת שמאלנית,לכי לאתר של המתועבות כמוך,של כל הסוטים הארורים כמוך שמעקבים את הגאולה,הלואי שהשם ישמיד אתכן וגם את המתועבים ולא ניצטרך לראות תגובה של מתועבים/ות באתר שומר מיצוות לפחות חלק מהמגיבים,
15
לא הבנתי מדוע...
פאולוס | 03-03-2021 8:05
לא הבנתי מדוע התגיירה? כדי להיות שייכים לא צריך להתגייר, ההצעה שלי, גברת אנטונינוס ימינוס , תתנצרי , התהליך שם קצר , מטבילים אותך , מזים עלייך מיים, ואומרים שאת נוצריה , פשוט.
: דביל לא הציצו...
רוזן | 04-03-2021 11:59
: דביל לא הציצו לה. חבל שהמוח המוגבל שלך ושל כמותך לא מבדיל בין שקרים מגמתיים לבין אמת הגיונית. נראה לך שבתהליך גיור ביהדות שלושה רבנים יעמדו להסתכל בגויה ערומה? אכן יש לך ראש כלב...
, לא...
כלבי אשמורת | 03-03-2021 10:19
, לא הבנתי אותך. למה אתה תוקף אותה ? עברה גיור אורתודוקסי, כולל 3 דיינים שהציצו לה כשטבלה, מרגישה וחיה כיהודיה - למה אתה משתלח בה ???
16
רק רבנים רפורמים...
דבו | 03-03-2021 8:26
רק רבנים רפורמים ירצו להכנס ולראות אותה טובלת.אז שלא תתלונן. למה להתגייר ולחיות כמו נוצריה?
17
רק רבנים רפורמים...
דבו | 03-03-2021 8:41
רק רבנים רפורמים ירצו לראות אותה טובלת.למה להתגייר ולחיות כמו נוצריה?
18
רוצים גיור הלכתי!!! ...
ימית | 03-03-2021 9:26
רוצים גיור הלכתי!!!
19
אים את לא...
חי הדר | 03-03-2021 9:30
אים את לא יהודיה אז יעקב שהביא את יצחק מה הוא לא יהודי את סופר יהודיה ועוד ימין גלנט
20
איזה סילופים מגמתיים...
האתר הזה רפורמי ומביך | 03-03-2021 11:02
איזה סילופים מגמתיים והזויים והשמצות. הרבנים לא רואים את האשה בטבילה עצמה, רק הבלנית.
21
ומה אמר פינדרוס???חיזקת את דבריו
שלי | 03-03-2021 11:37
כמו שהעלת באור שלילי כניראה שזה לא היהדות האמיתית
22
יש בעברית אוצר...
יונית כהן | 03-03-2021 11:46
יש בעברית אוצר מילים מכובד ומכבד! הזבולון הזה כנראה מכיר רק את המילים המתכתבות עם שמו המקוצר ללא הווים! אין צורך להרחיב שהוא גם לא מה-לוו הידועים! הוא מהווה בושה וחרפה לעם היהודי לדורותיו! ובטח לא היה עובר את מבחן היהדות של הילל הזקן שלימד את עיקר התורה החשוב והיחיד בעיניו: ואהבת לריעך כמוך ומה ששנוא עליך אל תעשה לחברך
23
הזוי היא מתגאה שהיא זוכרת את מצוות הנשים 14
טטט | 03-03-2021 13:06
שנה אחרי... אם היתה יהודיה היתה מבינה שזה לכל החיים...לבשה חצאית 3 חודשים בדיחה חחח בעצם עצוב
ארבע מליון...
אנוכי | 03-03-2021 21:20
ארבע מליון יהודיות הולכות עם מכנסיים. ראיתי כמה דתיות עם חצאיות שנראות כמו זונות. עדיף כבר מכנסיים
24
חכ פינדרוס -עליך...
הציוני | 03-03-2021 14:00
חכ פינדרוס -עליך להתנצל ויפה שעה אחת קודם!
היא הוכיחה...
למה | 04-03-2021 5:22
היא הוכיחה שהוא צדק
25
חברה רבנים לא...
ליאור | 03-03-2021 14:08
חברה רבנים לא רואים אותה ערומה תלמדו הלכה
ממתי פוסקים...
ליאור | 03-03-2021 15:41
ממתי פוסקים הלכה מהגמרא?
, הרמבם ור'...
ההלכה ברורה : טבילת גיורת במעמד בית הדין. כל היתר פייק ניוז. | 03-03-2021 15:12
, הרמבם ור' יוסף קארו פסקו שבית דין של 3 נוכח בטבילת גיורת וכך נפסקה הלכה. גיור אורתודוקסי כיום כולל טבילה בנוכחות 3 דיינים. ממש כפי שתיארה אנטוניה ימין. במקום לפסול את דבריה - מוטב שתתרעם על כך ש 3 דיינים עומדים על שפת המקווה כשאישה טובלת, גם אם היא לובשת מעין חלוק קל, שמסתיר טפח וחושף טפחיים. איך מרגישה אישה במצב כזה ???
, אתה...
פוקח עיוורים | 03-03-2021 14:56
, אתה טועה ו/או מטעה. בגיור על פי ההלכה נוכחים 3 דיינים בעת טבילת הגיורת. תבדוק ותיווכח.
אתה צודק...
כורש | 03-03-2021 14:36
אתה צודק יש את הירושלמי ויש את הבבלי,במסכת יבמות יש התיחסות מפורשת שרק נשים נוכחות עים הטובלת לגירות ושני תלמידי חכמים עומדים להם לה מבחוץ,ואין נוכחות ישירה והגמרא מביאה ראיה משרה אימנו שאברהם מגייר את האנשים ושרה את הנשים ,כל המלומדים שלא יודעים עדיף שישתקו,אוויל מחריש לחכם יחשב,והגברת הזו כניראה היתה בגיור רפורמי שם אין חשיבות למי טובל או מי לא טובל,מילא הכיור הוא פסול ויש רשימה של לא יהודים ברבנות אז לא לדאוג,הרפורמים בקרוב יכלו מהארץ כי רק מחלוקות הם מביאים,
26
תגובה על הנאמר בכתבה
ליאור | 03-03-2021 14:24
ממתי פוסקים הלכה לפי הרגש ? זה שהיא אמרה שתמיד הרגשתי שייכת לעם ישראל אז צריך לעבור מקווה אז יבוא 10 גוים שירגישו שהם יהודים אז הם יהודים יש הלכה יש דיינים סוף פסוק לכל אשר יורוך
27
המשך תגובה
ליאור | 03-03-2021 15:08
כן הם נמצאים אבל לא רואים יש חלוק ויש סדר בדברים ככה שהם רואים אותה טובלת אך לא רואים אותה ערומה יש חלוק ועושים בצורה מיוחדת
מהיכן הבאתה...
חיים | 04-03-2021 7:20
מהיכן הבאתה את הדברי בלע הללו,שני תלמידי חכמים עומדים מחוץ למיבנה,וסומכים על הבלנית, מעבר לזה לך לילמו מסכת יבמות ,ולא הרבגוגל
, וגם...
יצא המרצע מן השק | 03-03-2021 16:40
, וגם לפי גירסתך - זה נראה לך תקין ? יש חלוק או אין חלוק - איך מרגישה אישה בכזה מצב ? החלוק ספק מסתיר ספק נדבק לגוף עירום ו 3 דיינים עומדים בקירבת הטובלת... למה אי אפשר אחרת ?
28
אנטישמים,ובי די אס...
בלה | 03-03-2021 17:23
אנטישמים,ובי די אס ,שונאים את היהודים וישראל. למה הם כל כך רוצים להתגייר ,נשמע הזוי בזוי !!!
29
נו מה לעשות...
נוני | 03-03-2021 17:41
נו מה לעשות זו דת היהודית וכך צריך לנהוג מי שלא מתאים לו שלא יכנס לזה אנחנו לא מכריחים אף אחד. היינו עם קטן נשאר קטן והקבה תמיד איתנו בכול צרה צוקה שימחה אהבה .תורתנו קדושה ואסור לאף אחד לשנות אותה גם לא הרפורמים האפיקורסים.
למה להיתעסק...
דוד | 04-03-2021 7:18
למה להיתעסק עים גויה שמנסה להכניס תריז, ליצורים כאלו צריך לתת להם שיעלמו ,ויתמוגגו לבד,פרובוקטוים תמיד יהיו,לכן לא מיתיחסים לגויה,
תודה לאל...
עובד | 04-03-2021 7:15
תודה לאל כי את בטוח מאימא גויה, ולכן גויה אסורה לשמור שבת וכל המיצוות, עוד גויה שמדברת מתוך בורות, שוב פעם יהודיה את לא, וברוך שפטרנו מתפילותיך,ותכוני לכיוון י.ש.ו,שם את צריכה לכון, יש בבית לחם מקום בשבילך שיקסה
לא...
גל כהן | 03-03-2021 21:55
לא מדוייק הם עומדים אחרי מחיצה אבל נוכחים בחדר ולא רואים אותה זה למען הדיוק
זו לא...
כבר לא דתיה, ברוך השם | 03-03-2021 21:18
זו לא הדת היהודית. תראה לי איפה כתוב ששלושה גברים אמורים לצפות באישה שלובשת רק ניילון לגופה???? המצאות של הרבנים, בעצם כאילו רבנים
30
רק גיור הלכתי...
נוני | 03-03-2021 17:42
רק גיור הלכתי בלבד.
31
חצופה! לשלול לה גיור למפרע
משה | 03-03-2021 18:06
לעקור מעיקר את הגיור של החוצפנית שאינה מרגישה בחוצפתה אפילו!
32
היא דווקא מוכיחה שפינדרוס צודק
שלום | 03-03-2021 18:39
מה היא כותבת? שלימדו אותה בצהל לעשות הצגה, ללבוש חצאיות ולהתפלל ג' פעמים ביום וללמוד על יהדות, כשברור לה שאחר כך היא לא תשמור כלום. והיא לא היחידה. עובדה, היא החליטה בפוסט הזה לייצג את כלל המתגיירות! הרי שברור לכולם שזאת הצגה ואין כוונתה לשמור מצוות, ולכן הגיור פסול. מצטערים על אי הנעימות שבטבילה לשוא
33
גרים
חנה כהן (גרוס) | 03-03-2021 19:39
עם ישראל לא מעודד אנשים להתגייר ,להיפך. מערימים קשיים עד שמשוכנעים שאכן כוונת הגרים היא אמיתית והם מעונינים להצטרף לעם היהודי ולחיות כיהודים . זא משתדלים לקיים תריג מצוות . גרה שהתגירה ולא מקימת מצוות גרותה לא תופסת והיא באמת נשארת גויה. חבל שככ הרבה ערב רב יצטרף לעם ישראל .בסופו של דבר ברגעי האמת נראה באמת להיכן הם שייכים.
34
אנטוניה נשארה גויה
דוד | 03-03-2021 20:51
אנטוניה. שם גוי. חיה חיים של גויה. מה את מספרת על החצאיות שלבשת פעם? הרי את היום לבושה כחילוניה, אז את לא יהודיה. אף אחד לא ביקש ממך להתגייר, ואם כבר להתגייר אז שיהיה באמת ואת גברת לא התגיירת, אין לי טיפת שנאה לגוים, אני רק מבקש שגוים ישארו גוים ויהודים ישארו יהודים, לפיד ליברמן ובגצ מבקשים שגוים ייקראו יהודים ויהודים יהיו גוים. אני לא חושב שכיהודי אני צריך להתנצל בפנייך על תנאי ההלכה שלי בענין הטבילה. לא טוב לך? אנא, פתחי בקמפיין לכל הגוים בעולם: אל תתגיירו.
לא מדובר...
שם טוב | 04-03-2021 7:09
לא מדובר ביהודי,לגבי גר או גיורת חייבים וחותמים שהם ישמרו על מיצוות, מי שבא להיתגייר לא מקבל תעודת גר וילך לכנסיה כרגיל,למה היא התגיירה ביכלל?
יהודי גם שלא...
משה | 04-03-2021 0:27
יהודי גם שלא ישמור כלום נשאר יהודי אך גוי לא...
... תנאי...
לא מעניין ... הבנת ? | 03-03-2021 23:09
... תנאי ההלכה לא מעניינים 80% מהציבור ... כולל אלה שהם מסורתיים , וקצת שומרים שבת וקצת נוסעים בשבת , וקצת מפרישים חלה וקצת מדליקים טלוויזיה... ובשורה התחתונה מקיימים בדיוק אותו אורח חיים כמו הגברת ימין ...
35
היא היום אשת איש ואסור אפילולהרהר אחרי הדברים
אברהם יצחק הכהן | 03-03-2021 21:05
הגברת היום אשת איש ואסור אפילו להרהר אחרי הדברים הצהבהבים. כחלק מדיני גיור היה לה יום טראומתי בחיים, אבל הוא עבר וצריך להמשיך הלאה
היא לא...
מנחם | 04-03-2021 7:07
היא לא דוברת אמת כלל בבדיקה שעשינו היתה עים בלנית בלבד,והשלושה היו מחוץ למיבנה,וכל השאר ספין של כתבת,
36
האתר משתף פעולה עם עלילות דם
דתי לאומי | 03-03-2021 21:38
חבל שנותנים לאפיקורסית הזאת במה להשמיץ בשקרים את רבותינו
מיהו יהודי?...
משה | 09-03-2021 1:51
מיהו יהודי? ולמה למדינה יש בכלל זכות כיום אם יהודי זה סתם אופנה?
3 רבנים...
דד | 04-03-2021 21:37
3 רבנים תח גיירו אותה אז איך היא גויה? מי שמדבר בגנות גיורת או גר עובר על לאו מהתורה. ומי שמזלזל בכבוד חכמים נידון ב...
איפה כתוב שרק...
אשר | 04-03-2021 10:05
איפה כתוב שרק גיור אורטודוקסי הואגיור?
היא גויה...
דומרני | 04-03-2021 7:05
היא גויה נקודה וגויים שבאים להיתגייר ומאות ואלפים גויירו ולא שמענו טענות על גיור כמו המשוקצת הזאת,מה היא חושבת הגויה הזאת? שליהיות יהודי זה קל? או שעוברים את התהליך ומצפצפים, וחוזרים להיתנהג כגויים גמורים,לא באים ליהדות מטעמי נוחות והקלות,כל מי שבא להיתגייר דוחים אותו ודוחים אותו,עד. שרואים שהוא דבק ברצון להיתגייר,וצריך לקבל עליו מיצוות מינימליות של ההלכה היהודית,עמלקים לא מגיירים ולכן כל הגיור שלהעמלקית הזאת טעות ביסודו,
, מה...
. | 03-03-2021 23:05
, מה בדיוק השקר ?
37
תצליחי בכל אשר...
נהג מונית | 03-03-2021 21:42
תצליחי בכל אשר תפני ואל תשימי לב לפסיכופתים הדתיים שרוצים לתפוס כותרות לפני הבחירות .במיוחד הגמד מקדומים !
לך שאל...
יהודי | 07-03-2021 11:29
לך שאל את מנהיג המפלגה בעל הבלורית שהכין קפה בצבא וכתב מאמרי סרק מהו יהודי
ארור תהיה....
מישלן | 04-03-2021 10:59
ארור תהיה. שתתאדה בקרוב.אמן
מאחל לך...
גדי | 04-03-2021 6:58
מאחל לך תאונה שתיגמור אותך חולה נפש,ותיכנס בעמוד שלא ישאר זכר מחולה כמוך,גוי
,תגיד, הגמד...
סתם רציתי לדעת ... חחח ... | 03-03-2021 23:12
,תגיד, הגמד זה זה שתורתו אומנותו ? והלך ללמד משפטים ובקושי עשה צבא ? ... והוא ושכמותו ששקרים וקומבינות הם לחם חוקם הם יסבירו לנו מה זה להיות יהודי ...
38
פעם אחת בא...
דוד מרעננה | 03-03-2021 23:07
פעם אחת בא נכרי אצל הילל אמר לו גיירני על מנת שאני עומד על רגל אחת. אמר לו: מה ששנאוי עליך אל תעשה לחברך. ומשום מה רבים אוחזים בצד אחד של ההלכה ומתעלמים מצדדים רבי משקל בהלכה עושים עוול לעצמם ולאחרים. אנא שיקלו צעדיכם בתבונה בטרם תרמסו עד דק כל מי שלא דומה לכם.
לא מדיוק
יהודי דתי גאה | 04-03-2021 15:45
הוא אמר למדני את כל התורה כולה (אחרי שהוא למד הוא התגייר)
39
מישהו היה צריך...
יהודי בן יהודייה | 04-03-2021 1:31
מישהו היה צריך לגלות לכם שאלוהים לא באמת קיים, אולי אז הייתם מפסיקים לקחת ברצינות תהומית את הדת שלכם ולא הייתם מכפישים אנשים בשמה
לך תנשק...
יהודי מאמין | 09-03-2021 17:36
לך תנשק זקן רבנים אלוהים אמר לי שאתה חרא
אלוהים זה חרא...
יהודי אמיתי | 09-03-2021 17:35
אלוהים זה חרא גדול ורבנים אפילו יותר תהני מהחבר הדימיוני
לפרק את...
משה | 09-03-2021 1:49
לפרק את המדינה, כי אין כזה דבר יהודים. ציונות זה בלוף.
למה אלוהים...
... | 05-03-2021 8:02
למה אלוהים לא באמת קיים יש אינספור הוכחות לקיומו ו90 אחוז מהאנשים בעולם מאמינים בו
אתה זבל...
יהודיה | 04-03-2021 19:34
אתה זבל בן זבלים, יבוא יומך והקבה יראה לך ולבני דתך השיקרית , הד שלך הומצאה עי יצורים כמוך , תורת ישראל ניתנה לעם שלם במעמד הר סיני, ואם היה ה'עושה שינוי היה עורך עוד פעם מעמד כזה אבל לא אותי הוא בחר להיות הבת שלו , ואי מודה לו על כך אתם צאצאי גויים עובדי אלילים, באתם לישראל על מנת לשנות לנו כת החעים , פרעה ,אנטיוכוס, המן ,רומאים, פרדיננד ואיזבלה היטלר לא הצליחו אז למה שאתם תצליחו ?
תגובה ל:: גוי בן...
אלירן | 04-03-2021 11:52
תגובה ל:: גוי בן גויה יותר מתאים. חלאה, תשאיר את דעותיך לעצמך ותכבד אמונות של אחרים. מי אתה שיודע הכל כפי שאתה מתיימר?
כל הכבוד....
מישלן | 04-03-2021 10:58
כל הכבוד. קלעת לדעת רבים.
ימח שימך...
אורי | 04-03-2021 6:52
ימח שימך ומי שעשו חלאה כמוך,העזות באה רק מיממזר אתה ממזר ולא יהודי,וממזר הוא בא מאישה נשואה שבגדה בבעלה עים גבר,אז ממזר לך תחפש מי האבא הארור שלך,ובטענות תבוא לאימא שלך שלא יכלה להיתאפק,והביאה חלאה כמוך,ממזר בן של חולנים,
40
סרוגים?? אתם מבזים את...
יהודה | 04-03-2021 2:28
סרוגים?? אתם מבזים את שימכם!! איזו רגישות ולעג אתם מגלים נגד תורת ישראל, המושג 'גיור' הוא נולד מההלכה, אז למה כאילו שכופרים בתורה ולועגים להלכה, מחפשים בכלל את המושג הזה שנקרא 'גיור', ההלכה קובעת כי בן לבת אברהם יצחק ויעקב הוא יהודי, ואותה ההלכה היא שחידשה שאפשר להקרא יהודי בדרך של גיור, אם כן רק מי שמיישם את ההגדרה ההלכתית יוכל להיקרא יהודי. אילו בית המשפט היה ממציא את המושג הזה שנקרא 'גיור', הרי שהוא היה יכול להחליט לתנאיו מי נקרא גר ומה נקרא גיור. אם הייתי יודע שאתם לא באמת דתיים, לא הייתי נכנס לפה בכלל.
41
תבואי בתלונות לאבא...
אם יש לך בעיה שאת לא יהודיה | 04-03-2021 5:12
תבואי בתלונות לאבא שלך
אתה מתכוון...
ש. | 06-03-2021 23:03
אתה מתכוון לאמא שלה. מיהו יהודי? ''מי שנולד לאם יהודיה או שנתגייר כהלכה
אבא שלה...
אאא | 04-03-2021 9:06
אבא שלה אשם בזה
42
קיבלתם ...
מ | 04-03-2021 11:00
קיבלתם
אתה בכלל...
יהודיה | 04-03-2021 19:27
אתה בכלל לא יהודי אתה מתהדר בנוצות שלא שלך , שום כסף ושום בטיח צריך לתבוע אותך ולראות שדבריך הם שקר מוחלט המצאות מהמצאות עם ישראל שמר על יהדותו וימשיך כך נעשה אילנות יוחסין ונחתן את ילדינו בתוכנו, לא ניתן לגוים ולתומכיהם (כמוך) לשנות לנו את אורך חיינו היהודיים.
הרבנים המושחתים יודעים...
יהודי אמיתי | 04-03-2021 11:47
הרבנים המושחתים יודעים לגייר תוך 7 שעות. הרב גורן דוגמאות הכל כסף וכוח
43
יש בסיפור הזה...
אסף רוזן | 04-03-2021 11:33
יש בסיפור הזה שקר נוראי: רב לעולם לא יצפה בצורה שהיא סיפרה, אני לא דתי אבל יש לי הרגשה רעה שמאות אלפי הגויים שהסתננו לארץ אלפי המסתננים, משנים מול עינינו את ע3כי היהדות בליווי זלזול ושנאה. חלקם כנראה הגיעו לערוצי הטלווזיה : 12, 13, הכתבה הזו מחליאה. מטרתה: ביזוי היהדות. תמיד אפשר למצוא את הרע בכל דבר ולהבליטו בהגזמה!! בעיני - הבחורה הזו לא יהודיה!
בושה שאתה...
ישראל | 06-03-2021 11:00
בושה שאתה יהודי. אם לשאול היה בן גר עמלקי ולדויד רץ כושי אז פה מי שרוצה להיות ישראלי ומסכים לישראל החילונית והקדושה יצרפוהו במשרד הפנים ולא יקבעו רבנים יהודים שונאי ישראל האמיתית
44
אז קודם כל פינדרוס חזר בו
יהודה | 04-03-2021 12:26
והודה שכל גיור הלכתי כולל של הצבא הוא גיור...אבל כמובן רק אם המתגיירת התכוונה באמת לקיים מצוות ולא כשעשתה הצגה כמה חודשים כדי לעבור את התהליך. מהכתבה זה נשמע שגברת אנטוניה עשתה הצגה שאינה לרוחה ולא רצתה להמשיך בקיום מצוות
אז כל...
משה | 09-03-2021 1:46
אז כל המדינה הזו זה בלוף. מיהו יהודי?
בדיוק ההפך....
ש. | 06-03-2021 23:01
בדיוק ההפך. היהדות לא מעוניינת בגיור אבל מי שממש מעוניין מקשים עליו.
אמנם יש...
יגאל | 06-03-2021 10:56
אמנם יש לך שם של יהודי אבל ספק אם אתה יהודי. עיניים כחולות אולי אתה שיקצה פולני. צבע כהה אולי תימני או כושי הוא אביך. בקיצור זה לא משנה מאיפה אתה בא. הרבנים פשוט רוצים כח וכסף. ולראות את הצעירות ערומות במיקווה. מי היה מאמין
45
חבל שבחברה...
מנחם רוזן | 04-03-2021 13:20
חבל שבחברה שלנו אנשים רבים לא יודעים איך לבטא עמדה מבלי להעליב. לעצם העניין, החלטת הבג”ץ ואמירה של פוליטיקאי לא צריכות להפריע לאנטוניה ואחרים שעברו גיור להלכה. באשר לחלטת הבג”ץ, מי שלא מחפש תירוץ להשמיץ את מערכת המשפט יודע שהנושא הוא חברתי-פוליטי רגיש שהכנסת נמנע מלטפל בו במשך הרבה שנים. טוב שיש לנו בית משפט שיכול לומר זאת.
46
אנטוניה ימין
עמוס הנוקד | 04-03-2021 16:19
אבל בסוף את לא יהודיה, נשארת שיקסה. בניגוד לאחרות שעברו גיור כהלכה.
47
עיתונאית כאן 11
אור | 04-03-2021 16:47
אז טוב ויפה שתגיירת. ועכשיו אאת לא חייבת בכללת בעצם מבזה את בית הדין שגייר אותך. אני לא עברתי גיור ולא מתמצאת בתהליך ועדיין לבוא ולשפוך זבל על תהליך הגיור שלך??
48
גיורת
מישהי | 04-03-2021 16:55
ואחרי שעברה הכל כדי להיות יהודיה היא שומרת הלכה??? למה התגיירה?
עובדי אלילים...
אלי | 06-03-2021 10:52
עובדי אלילים הדתיים
חצופים שטופי מוח ...
השועל | 04-03-2021 23:22
חצופים שטופי מוח
49
נוצריה אזרחית גרמניה
אס | 04-03-2021 21:05
קובעת אך צריך להתגייר....
50
גיור בהלכה היהודית
חסוי | 04-03-2021 23:20
יקירתי! את מתבלבלת! אם את מצפה ליחס מקבל ותומך ואוהב כשאדם לא יהודי ניגש לרבנים ומצפה שיגיירו אותו את טועה! כמה שזה נשמע קשה, אבל זה כך. על פי ההלכה אנו מצווים לדחות את הגר. ואם את מתלוננת על הקושי בגיור כנראה שאת לא גרת אמת חביבה שלי. אם שמרת שבת והלכת עם חצאית רק בשביל לקבל חותמת שאת יהודייה ואחרי זה עשית כבראשונה (ואני לא יודעת מהן אורחות חייך כיום, אז נמנעת מקביעה חד משמעית..) את טועה! את, לעניות דעתי, לא נקראת גרת צדק. למה לך להיות יהודייה? המשיכי בחייך מקדמא דנא... את טובה מאד גם ככה! וזה לא ציני המשפט הזה הוא אמיתי מלב אל לב. אם את כל כך טעונה עלינו ועל הצורה שבה אנו מגיירים תפדלי כמו שאומרים. פשוט תחזרי לשורשייך. אני בטוחה שהם יותר מתאימים לך. בהצלחה.
51
הכל התחיל כשמוחמד...
רפי לוי | 05-03-2021 0:12
הכל התחיל כשמוחמד לא רצה להיות יהודי
52
מנסה לצייר שהרבנים סוטים
אבי | 05-03-2021 1:10
הצלחת לעבוד על הרבנים אני בספק אם הגיור שלך כשר
53
פתחו
לא מגלה | 05-03-2021 9:18
את מחזקת את דברי פינדרוס שאומר שרק גיור כהלכה צריך להחשב כיהודי ולא גיור צהלי רפורמי או קונסרבטיבי . כיוון שעל פי ההלכה גר שמתגייר חייב לקבל עליו עול מצוות . ואני מצטערת אבל מתוך דברייך ותמונתך - את לא נראית לי דתיה . זה רק מראה שצריך רק גיור כהלכה אורטודוקסי!! האתר הזה הופך לאט לאט לסוג של רפורמי -מודרני יותר ויותר
54
והיום את לובשת...
יעל | 05-03-2021 10:08
והיום את לובשת חצאית? מקיימת מצוות? פינדרוס יותר מצודק
בלבלן שכל...
יהודי | 08-03-2021 23:19
בלבלן שכל תסתכל על כל העמותות שהחרדים הקימו (יד שרה. זקא. ועוד)
לא הדתיים...
יהודה | 08-03-2021 22:27
לא הדתיים . אלא כוונתך החרדים והמתחסדים
כל היהודים...
אלי | 06-03-2021 10:52
כל היהודים הדתיים הם עובדי אלילים
מה המציאה להיות...
יוסי הצדיק | 06-03-2021 7:15
מה המציאה להיות יהודי רק שרפו וטבחו יהודים ראה 6 מיליון יהודים רובם חרדים שנשרפו בשואה ולא היה שום אלוהים שיגן עליהם.ות מדינת ישראל הקימו רק יהודים חילונים בעוד שהחרדים עד היום עושים כלום
55
וואו איזה שפל...
אפיקורסים הביתה | 07-03-2021 2:17
וואו איזה שפל של כתבה ושפל של אישה. בתור מישהי שעברה גיור תנו לי לספר לכם, הרבנים והדיינים לא מסתכלים על האישה בתוך המקווה ובטח ובטח שלא בוחנים את גופה כי אין אופציייייהההההה לבחון את גופה ולמה זה? אובייסלי, חלוק הצניעות הוא לא חלוק. הוא. לא. חלוק. כשטובלים במקווה כל הפואנטה היא שלא תהיה חציצה בין הגוף למים ולכן לא צריך ללבוש על עצמך שום דבר. כן, גם לא חלוק. החלוק הזה שעיוותת את מטרתו לגמרי, אמור וחייב לצוף כי המים שקופים, לפחות המים שאני מכירה חחח ולכן כדי לשמור על צניעותך יקירתי, הוא צף מעל פני המים כדי לאטום אותם שלא יראו כלום. כי את אמורה להיות ערומה בתוך המים. מפליא שלמדת ולמדת והחכמת כלכך והפכת ליהודיה ואת לא יודעת את זה. חיחי. דבר שנייי. להתגייר זה לקבל על עצמך עול מצוות, כל עוד את מתגיירת מסיבות אחרות ובזמן הגיור והטבילה כוונתך לא הייתה לקחת עול תורה ומצוות- סורי, את לא יהודיה כדת וכדין. אולי רפורמית אבל אל תקחי את זה כמחמאה חחח חלק מהאנשים פה פספסו את הפואנטה של גיור. חושבים שלהתגייר זה כדי שתהיה אופציה להתחתן או להיקבר או וואטאבר. לא. אתה הופך להיות יהודי מתוך אהבה לדת. ושלא יבואו לי כל המתייפיפים עכשיו שאומרים שאפשר לאהוב את הדת ולא להיות דתי. אמנם זה נכון- אבל כשאתה עובר תהליך גיור אתה אמור להבין שזו המשמעות של הדת, התפילות, הלבוש, הצניעות הפנימית והחיצונית וכל השאר. ולדבוק בזה או לפחות לרצות את זה.
56
עד שהיא באה...
נפתלי | 07-03-2021 11:26
עד שהיא באה עוד היה לי ספק שמא פינדרוס טועה
57
כמי שעברה גיור...
גיורת | 08-03-2021 11:27
כמי שעברה גיור ושומרת מצוות,נשמע כאן שאנטוניה ימין לא ממש מבינה את ההלכה והדרך. היהדות דוחה את מי שרוצה להתגייר,אלא אם הוא באמת מעוניין בדרך של תורה ושמירת המצוות.אם הוא מתכוון לחיות כחילוני,שישאר גוי.מה הטעם להתגייר? ועוד משהו,הרבנים ממש לא מסתכלים על האישה כשהיא טובלת.הניילון מיועד בדיוק בשביל להסתיר ושהטבילה תצא כשרה.אז אל תלכלכי.אם יש לך בעיה אתיכולה לחזור לאחור.אף אחד לא הכריח אותך להתגייר.
אני מתפלאה...
המזייפת | 08-03-2021 14:27
אני מתפלאה שאת זוכרת את שלושת המצוות נשים כי בדכ המתגיירים כבר לא זוכרים כלום ובטח ובטח שלא מקיימים את התורה ומצוןתיה ומי שהתגייר ולא מקיים מצוות חוזר להיות גוי גם אם יש לו תעודת גיור...כי הכניסה ליהדות פירושה להיות עבד ה' ולקבל מלכות שמיים ומאחר והמתגיירים מעוניינים רק באזרחות ולא בדבקות הבורא יהדותם מופקעת לאלתר
הרבנים לא מתענינים...
שרה חיה | 08-03-2021 13:54
הרבנים לא מתענינים בגיורת בת 18. הם מעדיפים נשים מנוסות מהקהילה שלהם או נערים צעירים יותר מהישיבה.
58
גם אתם החילונים...
מטי | 08-03-2021 14:36
גם אתם החילונים לא בטוח שאתם יהודים אחרי שאתם מיתבוללים עם הגויות הרוסיות ולכן אין לכם שום זכות להיתכתב בעניני הגיור
59
את לא יהודיה ולא גיורת
חיים משה | 09-03-2021 1:15
כי לא קבלת עול מצוות ואת לא שומרת מצוות. עשו לך משחק בצבא ותו לא. את יכולה להיות גויה טובה ששומרת 7 מצוות בני נח. אין שום ערך לגיור שלך לא התכוונת לשמור מצוות ואת לא שומרת מצוות. חבל מאד שעשית את המשחק הזה.
60
המילים האחרונות של נכונות בעצם לא
אורי | 09-03-2021 1:17
על מי את עובדת לא שמרת מעולם מצוות ולא התכוונת לשמור. על מי את בדיוק כועסת על הפייק משחק שעשית?
61
איזה הפתעה ...
זוכרים את * גיור? הפעם עבר בשקט | 09-03-2021 7:40
איזה הפתעה
62
מקווה זה מגעיל...
אגם | 09-03-2021 11:55
מקווה זה מגעיל אותה הבנתם גויים נשארים גויים בדם
63
מגעיל אותה מקווה...
אגם | 09-03-2021 11:56
מגעיל אותה מקווה הגויה הזאת
64
גוי נשאר גוי...
אגם | 09-03-2021 11:57
גוי נשאר גוי היא התגיירה בשביל אזרחות נשארת שיקסע גויה
בשבילך גם...
יהודי שיקסע כשר למהדרין | 09-03-2021 13:09
בשבילך גם רות נשארה מואביה ואני בטוח ששרה אימנו לא עברה גיור ששלושה רבנים מסתכלים עליה טובלת. אז בעצם גם את 'שיקסע' (אגם זה כינוי ביידיש לגויה) מה שמראה כמה החרדים האשכנזים הם הבעיה ולא הפתרון
65
שקר וכזב רבנים לא...
נירה | 09-03-2021 18:34
שקר וכזב רבנים לא נכנבים למקוה כאשר אישה טובלת.
66
קשה לי להבין...
גרי קולמן | 24-02-2022 22:50
קשה לי להבין למה כל כך קשה לנו לקבל אנשים שעברו תהליך גיור ולקרוא להם יהודים. כל אחד ואחת מהם בחר להיות חלק מהעם שלנו ומחיובות שלנו לקבל אותם. זה המסורת שלנו. למדנו את זה בתנ״ך, והקב״ה מחייב אותנו לאהוב את הגר אז נקבל כל גר באהבה. גרים העשירו את עם ישראל במשך ההיסטוריה שלנו וממשיכים להעשיר אותנו היום.