אולמרט: "נתניהו שחקן תיאטרון, לא מנהיג" - סרוגים

אולמרט: "נתניהו שחקן תיאטרון, לא מנהיג"

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט תקף את ראש הממשלה נתניהו: "הוא שחקן תיאטרון, הוא לא מנהיג, הוא לא יודע לקבל החלטות". לגבי ביאתו הצפויה של פולארד ארצה, אמר: "הנוכל שעומד בראש הממשלה יקבל את פולארד כמו גלעד שליט"

אולמרט: "נתניהו שחקן תיאטרון, לא מנהיג"
  מרים אלסטר/פלאש 90

במסגרת פסגת העסקים של מעריב , ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט תקף היום (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע התנהלותו במהלך משבר הקורונה וטען כי הוא שחקן תיאטרון.

אולמרט התייחס להתנהלות נתניהו במשבר הקורונה: "לא התנהלות ולא ניהול, הפקרות, פאניקה, חוסר יכולת לקבל החלטות, ובעיקר הפקרה מוחלטת של המערכת הכלכלית בישראל כתוצאה מחוסר היכולת של הממשלה לתפקד בנושא הזה בצורה נכונה מהיום הראשון. אני חוזר ואומר את זה מאז ינואר, אני כותב כל שבוע מאמר ב'מעריב' שבו אני מתייחס לדברים האלה".

עוד באותו נושא

"ישראל לא חייבת כלום לפולארד; שיישאר בארה"ב"


83

"מהרגע הראשון נתפסנו לא מוכנים, ולא הייתה האפשרות לעשות בדיקות ולקבל תמונה מדויקת על קבוצות הסיכון, לבודד אותן במקום לבודד את האוכלוסייה. אנחנו בדרכנו לסגר השלישי. לפי דעתי נתניהו מתעסק עם נושא הקורונה חצי שעה לפני ההופעה שלו בטלוויזיה. הוא שחקן תיאטרון, הוא לא מנהיג, הוא לא יודע לקבל החלטות, הוא לא יודע להעמיד דברים בצורה מדויקת".

אולמרט הוסיף: "הוא היה מופיע ערב-ערב וכלי התקשורת שיחקו לידיו, ומדבר על כל מיני דברים שנמסרו לו חצי שעה לפני הציבור על ידי אותם אנשים במשרד הבריאות, שבחלקם היו אחראים לכך שהמערכת לא הייתה מוכנה להתמודד בצורה אחראית ומאוזנת עם הקורונה. הם הובילו את נתניהו לקו הקיצוני, והוא עסוק כל היום בלעשות מה שהבן שלו, האישה שלו, הבוטים והכנופייה שסובבת אותו אומרים לו. הוא עסוק בענייניו הפרטיים".

לגבי התנהלות נתניהו לקראת משפטו, אמר: "אני לא יודע להגיד לך, הוא לא מעסיק אותי ברמה האישית. יש לו עורכי דין, בחלקם מצוינים. אני מקווה בשבילו שהם מתכוננים למשפט. הוא מתנהל ופועל כמישהו שמקווה לרסק את מערכת המשפט לפני שיתחיל המשפט כדי שלא יהיה משפט".

"הנוכל שעומד בראש הממשלה יקבל את פולארד כמו גלעד שליט"

על הסרת המגבלות מיונתן פולארד, אמר אולמרט: "יש אולי חמישה אנשים בארץ שמכירים את הפרשה הזו טוב כמוני. ניסיתי לעזור לקצר את תקופת מעצרו ללא הצלחה. העיסוק בפרשה הזו גורם נזק מתמשך קשה למדינת ישראל, ואני ממליץ להימנע מחגיגות קבלת פנים לפולארד אם יחליט להגיע לישראל. האיסור על תנועתו בוטל על רקע אווירה מאוד מיוחדת בארה"ב".

"בכל תקופה אחרת לא היו מאפשרים לו, אבל אני שמח שיש לו חופש תנועה בניו יורק – שיישאר בניו יורק. בואו לארץ יעצים את הנזק שהפרשה הזו גרמה לנו, ושההתנהלות שלנו בפרשה הזו גרמה לנו. אני לא חופשי לצערי לדבר על הדברים הכי מסוכנים לישראל, אני מוצא לנכון לומר את הדברים האלה בצורה הכי חדה".

"אני רואה שהנוכל שעומד בראש הממשלה יקבל אותו כמו גלעד שליט. אם יהיה צורך הוא ייתן לחמאס גם 500 רוצחים כדי לקבל את פולארד. בפרשה הזו יש פוטנציאל לגרום נזק אדיר גם כיום לישראל. טראמפ הולך, אבל גורמי הביטחון האמריקאים נשארים והם יבואו איתנו חשבון אם נמשיך לנצל את הפרשה הזו לצורכי פוליטיקה ישראלית".

"עדיף שפולארד לא יעלה לארץ"

אולמרט הוסיף: "הייתי מעדיף שעם כל הכבוד, הוא לא יעלה לארץ. אנחנו לא חייבים לו כלום, הוא היה מרגל שעבד תמורת הרבה מאוד כסף. הוא לא היה מתנדב ציוני שבא והקריב את חייו, הוא היה אמריקאי אוהב ישראל שעבד בשביל הרבה מאוד כסף, ריגל לטובת ישראל, ובריגול שלו היה תועלת, אך בחשבון הכולל הנזק שנגרם כתוצאה מחשיפת מעורבותו לאינטרסים של ישראל הוא כזה שלא היה כמוהו בכל יחסינו עם ארה"ב מאז ומעולם".

"הסכנה להעצמת הנזק הזה לא הסתיימה. אם ראש הממשלה יעשה כדרכו חגיגות קבלת פנים לפולארד, כשהוא יעוף מפה כמו שהנשיא האמריקאי עומד להתחלף – אלו שחושבים אחרת באמריקה יעשו איתנו חשבון שנשלם עליו מחיר כבד מאוד".

"ביידן – מגדולי הידידים שהיו לישראל"

אולמרט התייחס לבחירתו של ביידן לנשיאות ארה"ב: "אני מכיר את ביידן טוב מאוד. ביידן, שקיבל יותר קולות מכל הנשיאים בהיסטוריה של ארה"ב, הוא מגדולי הידידים שהיו לישראל בזירה הפוליטית האמריקאית מאז ומעולם".

"אנחנו מכירים מאז 1973 וכיהנו בפרלמנט בערך אותו זמן. זה אדם שהרקורד שלו בהצבעות לישראל הוא מהטובים ביותר שהיו בסנאט. לא יעזור שום דבר, הניסיון לחלק את הזירה הפוליטית לשתיים ולהתנכר לדמוקרטים שתמכו בישראל שנות דור ונתנו לנו את כל הדברים החיוניים לקיומנו – זו טעות אסטרטגית מהמעלה הראשונה של נתניהו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
44 תגובות - 24 דיונים מיין לפי
1
אולמרט: נתניהו שחקן...
משה | 26-11-2020 14:48
אולמרט: נתניהו שחקן תיאטרון, לא מנהיג. ואולמרט מנהיג!? סתם עבריין מורשע !!!
אולמרט עוד לא ניגב צואת הכלא וכבר מברבר
סירחון אולמרטי | 27-11-2020 13:14
אהוד, עדיין מסריח ממך רקבון של הכל. לך התרחץ שים עלין בושם 66 ליטר ואח''כ תדבר
אולמרט: ארור, בזוי, גזלן, דלוח, הזוי, ונדליסט
אולמרט באל''ף בי''ת | 26-11-2020 20:13
זנב, חזיר, טיפש, יהיר, כאוס, לוזר, משוגע, נודניק, סנילי, עם הארץ, פדופיל, צרה צרורה, קטנוני, רשע, שיקוץ, תאב לגזול
כל הפוסל במומו פוסל
אברהם | 26-11-2020 15:34
איך מימרת חזל מתלבשת על אולמרט כמו כפפה ליד.
2
למה אתם נותנים לו במה?
גלגל | 26-11-2020 15:23
שתוק אתה!
3
למה לתת לבהמה הזה במה?
אברהם | 26-11-2020 15:32
בושה וחרפה שנותנים לעברין המורשע הזה במה , הוא עושה רק נזק למדינת ישראל
4
בית משפט שולה...
גורביץ | 26-11-2020 16:14
בית משפט שולה זקן וכול עם ישראל שמע את הגנבות בהקלטה אולמרט איך אתה יכול לדבר בכלל על ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל
5
אולמרט מנהיג אמיתי- של פלסטין
אוהד | 26-11-2020 16:39
פילגש של אבו מאזן
, פשששש....
דברי חכמים בנחת נשמעים ? | 27-11-2020 9:43
, פשששש. איזו חוכמה אתה מפגין. דברי טעם. טיעונים משכנעים ומנומקים. יישר כוח. חזק וברוך. אדאג שתקבל עלייה בשבת הקרובה.
אתה לא...
צורי | 27-11-2020 8:51
אתה לא צריך להגיב תישמע אותו בבית על כוס קפה מכספי המעטפות הבנתה בן דל גנב?
, לא...
דבר דבור על אופניו | 27-11-2020 6:52
, לא מגנה שנותנים לו במה. אני מקשיב לכל אדם ומחליט אם לקבל את דעתו או לא. אם דרעי יכול לשבת בממשלה, להוביל מהלכים ולקבל החלטות - לאולמרט מותר להביע דיעה בראיונות. כרגע הוא פחות מושפע מאינטרסים אישיים מאשר רבים מהפוליטיקאים המכהנים, שיש להם מה להרויח או מה להפסיד אישית. ובכלל, אולמרט לא הפקיר חיילים בלבנון אלא יצא למלחמה, ובעמונה הוא לא היה המפקד בשטח שמחליט על כל אלה שמונפת. תרגיע.
זה לא...
אוהד | 27-11-2020 0:19
זה לא משנה מה תוכן הדברים, אדם שהפקיר את חיילנו בלבנון, פיצץ לאנשים את הראש בעמונה כולל פצוע אנוש ונשים שכבר לא יזכו לפרי בטן בגלל הוראה של השפל הזה מרוב שנאתו אלינו, ואם אבו מאזן היה קצת פחות עקשן היום גם לכותל לא יכולת ללכת ומי יודע מה עוד. אז האדם הבזוי הוא האחרון שיכול לבקר ראש ממשלה יהיה אשר יהיה. אם הוא היה ראש ממשלה לעוד קדנציה היה פה חורבן אז שב בשקט ותגנה כמו כולם את זה שנותנים לו בכלל במה.
, אתה...
הקינאה מוציאה את האדם מהעולם... | 26-11-2020 21:47
, אתה ממש מקנא, מה ? אין לך יכולת להתייחס לדברים לגופם - אז אתה מקשקש שטויות במקום...
הבן של...
צורי | 26-11-2020 20:53
הבן של העברין המורשע עלה להגן על האבא המורשע והוכנס לכלא בעיקבות עדותה של שולה על גניבות ומעטפות של שוחד,נהנתן לפי דבריה נסע לחול ופיזר עשרות אלפי דולרים מהגניבות ומהמעטפות,אבא שלך לא גאוה,והוא טיפש,חכם לא לוקח מעטפות ועוד הרבה מוצרים שוה ערך אז תיקח את המורשע חזרה לחורבה דלכם,
, הכל...
אולמרט צודק | 26-11-2020 17:37
, הכל טוב ויפה - אבל שימו לב לתוכן הדברים. אל תעסקו בדובר אלא בדבר. הוא צודק בכל מה שהוא אומר. פולארד עבד תמורת כסף רב וגם הציע את מרכולתו למדינות אחרות. אשר לביבי - הוא נמנע כל הזמן מהחלטות קשות. לא תקף באיראן, לא בעזה או בלבנון, לא החיל ריבונות, לא מטפל בכלכלה כפי שצריך, לא כלום. רק משחק אותה ראש ממשלה אבל ללא חזון או מעשה של ממש.
6
סרוגים אתם עלובים...
דוד | 26-11-2020 18:44
סרוגים אתם עלובים שהפעם הבאתם מורשע בפלילים וגנב שישב בכלא,מי הוא מעניין,לא חסרים לכם מרואיינים ברמה אחרת מהגיבוב הזה,תיתעלו על עצמכם ותורידו את הגנב המורשע מהאתר
גנב מורשע,...
צורי | 26-11-2020 20:49
גנב מורשע, הינה הבן שלו גאוה רבה שיש אבא גנב,היתי בורח לצד השני של העולם,עים אבא כמו שלך בושה תיתביש שיש לך אחד כזה בבית,אתה גאה בגנב המורשע? אני מברך את שולה שביזכותה העברין אבא דלך ניכנס לכלא הוא צריך לחזור לשם עד שיתפגר,לא מגיע לונפרס ולתת לו במה
, לא...
גם דרעי ? | 26-11-2020 19:21
, לא להביא את דברי דרעי ? אולמרט אומר דברי טעם. תתייחס לתוכן ולא לאיש.
7
אולמרט " טובל ושרץ בידו "
צבי | 26-11-2020 18:47
הסחטן שכח את מעטפות הכסף שסחט מטלנסי - ה צדיק בסדום
.... זה...
הכסף יעוור עיני חכמים ... | 27-11-2020 16:53
.... זה כסף קטן מאד יחסית לעשרות המיליונים שקבל ביבי מבן דודו מיליקובסקי , שקבל מאות מיליונים (בדולרים) מטיסנקרופ ספקית הצוללות הגרמנית , בעבור שרותיו הטובים .... ותחשוב על זה ... כי זה לא נחקר ...
8
איך אתה מגעיל...
עובד, | 26-11-2020 18:48
איך אתה מגעיל ומכוער, גנב, אסיר ברישיון,מעטפות,עטים,שעונים,הנאלח הזה בא לעשות קופה במישרה, מזל שניזרק לפני הזמן ומישם לכלא,וכל הכבודלמזכיר הנועזת שנתנה את הדחיפה ובעיטה בעכוזו לכלא ללבוש מדים כתומים ,וליבכות בלילות שכבר לא מביאים לו מעטפות,
, אני...
ולגוף העניין ? | 26-11-2020 21:43
, אני לא הבן שלו ואתה לא האדם הכי חכם באזור...האיש היה ראש ממשלה ויש לו מה לומר. אם דרעי, העבריין המורשע והאיש הכי נערץ עליך, משמש שר בממשלה - מותר לאולמרט להתראיין. תרצה - תסכים עם דעתו. תרצה - תחלוק עליו. אבל תתייחס לתוכן ולא לאיש.
עברינים רבים...
צורי | 26-11-2020 20:44
עברינים רבים אין להם אפילו שניה אחת לאמר את שיש על ליבם,והעבריין הזה כל הזמן הוא נידחף לכל ראיון,עברין מורשע לא צריך במה, מה המסר שזה מעביר? שעברין יכול לגנוב ובמיוחד שהוא היה פיגורה אז הכל מותר,צריך להרדים אותו ולא לתת לו במה,על איזה חוכמה להיות גנב וכימעט ברח ממישפט,זו טיפשות לקחת מעטפות ושוחד זו דוגמא ממש חינוכי, אתה לא במיקרה אתה הבן דלו,לכן אתה מגיב בצורה היסטרית פגעו לך באבא העבריין מורשע שישב בכלא,שב אתה ואבא שלך הגנב בשקט זה לא מקור לגאוה,
מה כל...
ולגוף העניין ? | 26-11-2020 19:20
מה כל מה שכתבת קשור לתוכן הדברים ? גם עבריין יכול לומר דברי טעם. אולמרט איש חכם ומנוסה והיה ראש ממשלה בכלל לא רע - לצד שחיתותו. כדאי לשים לב לדבריו לגופם, כי יש בהם טעם. חרפות וגידופים כלפי אולמרט זה מאוד יפה - אבל ממש לא מתייחס לתוכן הדברים.
9
נתניהו ???? " שחקן תיאטרון ", ???????? לא מנהיג ❓
יהודי | 27-11-2020 2:57
נתניהו ???? שחקן תיאטרון , ???????? לא מנהיג ❓ = [ ❓ אתה הוא המנהיג ❓ ] ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓❓❓ ==========================================================
10
אולמרט ???????? מוסף שמן למדורה ???? וגם מסית ❗❗❗
שמעון | 27-11-2020 3:08
אולמרט ???????? מוסף שמן למדורה ???? ומסית נגד עם ישראל ???? ???? לרצח עם ישראל ❗❗❗
11
לכל מגיבי מכונת...
לא רוצים פרזנטור סוג ד'... לא רוצים איש שיווק נכלולי ... רוצים ראש ממשלה .... ואין .... | 27-11-2020 9:30
לכל מגיבי מכונת התעמולה מבלפור , ביבי אכן לא מנהיג , הוא שקרן בלתי נלאה , חסר כושר החלטה , ונעדר כל יושר פנימי , הוא מונע על ידי הצורך למלט עצמו ממשפט ויודע שאם אולמרט על 60 אלף ישב בכלא ... אז הוא עם המירמה , הפרת האימונים והשוחד ישב בכלא שנים רבות ... עיקר כוחו בפניה לרגשות הנמוכים ביותר של המצביעים , פחד , שינאה , ותיעוב , בדיוק כמו מנהיגים רבים בהיסטוריה האנושית , וגם על זה הוא לא חשב בעצמו אלא בעצת הנחש צפע ארתור פינקלשטיין , ונחש הקוברה נתן אשל ... בקיצור הוא ראש ממשלה עלוב אבל איש שיווק מעולה ...
12
לא מיזמן השתחרר...
איציק | 27-11-2020 14:49
לא מיזמן השתחרר מהכלא.למי איכפת מה הוא חושב הגנב הזה
13
אולמרט ראש הממשלה...
שי | 28-11-2020 10:31
אולמרט ראש הממשלה עם הבצים הכי גדולות שהיו פה בשנים האחרונות חבל שלא יכל להמשיך להצעיד את ישראל עוד כמה שנים טובות אכן היה לו מה שלא היה פה להרבה ראשי ממשלה בישראל והוא היכולת להחליט לקבל החלטות מהר מאוד גם אם חלקן לא היו תמיד נכונות אבל רוהמ חייב לדעת לקבל החלטות ואולמרט ידע זאת הכי טוב
14
ואתה גנב עלוב...
ני | 28-11-2020 11:06
ואתה גנב עלוב
@הוא ביבי שחקן...
דן | 28-11-2020 14:49
@הוא ביבי שחקן תיאטרון אבל אולמרט הבעיה שאתה גנב צמרת מארץ הגנבים ולא סתם גנב אלא גנב מקצועי
15
הסמרטוט אולמרט שקיבל...
ני | 28-11-2020 11:10
הסמרטוט אולמרט שקיבל כספי שוחד עי מכירת התמונות של אישתו באלפי דולרים , ולאמיתו של דבר לא שווים שקל.
@ ...
אמה | 06-02-2021 11:43
@ זה כדי לחסות על השוחת שהוא קיבל הבד שהיא ציירה עליהם עולים יותר
16
אברהם ברוך וסרוגים..את...
יעקב | 28-11-2020 11:35
אברהם ברוך וסרוגים..את מי מעניין מה חושב אומר ועושה הכלב המגעיל הזה בצורת אדם? מדוע האובססיה שלכם להביא לנו את דבריו של האסיר לשעבר ומקבל השוחד המגעיל הזה כל שני וחמישי?
הפכ ...
יהודיה | 29-11-2020 17:15
הפכ לשופט , אתה חי בין הצפי בטמבלויזיה לתחנות הרדיו הרקובות, ששם חיים ניזונים ומזינים אתכם בשקרים תתעורר חבוב , פרס עשה חיים על חשבון המדינה משלם המיסים הקטן וערץ יום הולדת במליון דולר (או שח) אירח את מדונה ודל בוקה שקניות וזמרות בבית הנשיא , על הכספים שהוציא בבית הנשיא על אלה לא דיברתם . הכין הצר והשינאה של המנהיגים שלכם עלתה להם לראש גם השתן ולכן יצאו במחולות ושחורים בצמתים וברחובות
... תיהיה...
בשחיתות ביבי לוקח את אולמרט בסיבוב .... בכל השאר ... יש לו עוד הרבה מה ללמוד ... חוץ מלדבר הוא כלום ... | 28-11-2020 15:08
... תיהיה רגוע ... אם יחקרו את פרשת הצוללות אתה צפוי לגלות שחטאי אולמרט הם בטל בשישים לעומת מעללי נתניהו ...
17
האי שהורשע בשוחד...
דלי | 28-11-2020 18:12
האי שהורשע בשוחד של מילוני שקלים אולמרט וישב בכלא על שחתות מדבר על אחרים....עגיף לאולמרט חסר הבושה והקשקשן להיתאבד....כלב הזוי ובזוי...איחס.... ..
18
אולמרט צודק בדבריו.הוא...
משה | 28-11-2020 18:15
אולמרט צודק בדבריו.הוא היה ראש ממשלה טוב את העבירות עשה בהיותו ראש עיר שילם את חובו לחברה.אם יש בחירה בנינו לבין דרעי גם בוגר מעשיהו עדיף אולמרט.אני מאמין לו יותר כי הוא לא מסתתר אחרי זקן וכיפה.
19
התחיל ללכת בחולצות...
שימי | 28-11-2020 18:27
התחיל ללכת בחולצות שחורות . מה שמנסה לומר אני שמאלני תראו אני עם חולצה שחורה
20
ומה אתה אולמרט?...
נדביה | 28-11-2020 18:53
ומה אתה אולמרט? נוכל מדופלם גנב קטן וממורמר ובנוסף לכל גם חצוף.זוכרים היטב את מלחמת לבנון שנוהלה על ידך בשיא היעילות וזוכרים היטב את האכזריות הבלתי נתפסת שלך בהריסת עמונה ואת זחיחותך ביחס להאשמות שיוחסו לך שבגינן ישבת בכלא. כנראה שהשיקום לא עזר לך.יצאת מהכלא יותר גרוע ממה שנכנסת.
21
אולמרט האסיר ברשיון לא תגיע לקרסולי נתניהו
אולמרט הקנאי | 29-11-2020 7:55
אולמרט, אתה ושכמותך לא מגיעים לקרסולי קרסוליו ולסוליית נעליו של נתניהו, בזמן שאתם רצים מבמה לבמה , הוא עושה שלום עם מדינות ערב,והרבה למען ביטחון המדינה, אז שב בצד, או רוץ לבמה אחרת, ותוכל את הלב, נתניהו יהי ראש הממשלה הבא.
22
צריך לבדוק אם...
עמי | 30-11-2020 12:03
צריך לבדוק אם הפושע המורשע אולמרט, חובב השלמונים - לא מקבל מעטפות על ראיונותיו ההזויים. במקום להקיא אותו מהחברה - יש עיתונאים שמנהלים אתו רומן. בהליבותו הוא מכנה את מר בנימין נתניהו, ראש ממשל ישראל הנבחר - נוכל. גם אילו היו דברי הבל אלה נכונים, אין להשוות לאולמרט שכבר הורשע בעבירות בזויות של גנב אובססיבי ורודף שלמונים. כולם גם שמעו את ההקלטות ויודעים באיזה אדם שפל מדובר. יותר טוב שיכתוב ספר חוויות מהכלא - מקומו הטבעי וחבריו האמיתיים, גנבים, נוטלי שוחד, וכל שאר הדברים הטובים. כמה עלוב!
23
מצחיק האיש שאמרו...
סבא מוסא | 02-12-2020 2:28
מצחיק האיש שאמרו לנו שהוא חולהנ ועומד למות מוטב שנחון אותו אבל מרגע ששוחרר מהכלא שיחרור מוקדם החולה הסופני הזה הבריא מהמחלה הסופנית חי ובועט כמו אחד שרק נכנס לפוליטיקה חחח אז מי כאן הנוכל? בחייאת אולמרט צא לנו מהחיים לך תבנה עם הנכדים ואישתך לך תמצא זמן איכות לחיים שלך שנותרו לך. יאלה עזוב אותנו בבקשה
24
אולמרט עבריין מורשע שלקח לכיסו מליונים
גלי | 02-12-2020 18:39
איך עבריין כמוך שישב בבית סוהר באשמת לקיחת שוחד כספים בסכומי עתק לכיסו מעז לצאת כנגד ראש הממשלה נתניהו שמנסים להלביש עליו שוחד=סיקור אחד אוהד באתר הבושה וואלה? פשוט לא להאמין איך העבריין הזה מעז בכלל לפתוח את הפה.