חדשות בריאות

חצי שנה אחרי: החטופה תשתחרר מבית החולים

אלמה אברהם ששוחררה משבי החמאס בחודש נובמבר האחרון במצב קשה - תשוחרר מחר מבית החולים סורוקה לאחר יותר מחמישה חודשי אשפוז

חצי שנה אחרי: החטופה תשתחרר מבית החולים
צילום: אלמה אברהם (צילום: מטה משפחות החטופים)

בשורות טובות: חצי שנה לאחר ששוחררה משבי החמאס כשהיא במצב קשה – אלמה אברהם תשתחרר מחר מבית החולים סורוקה לביתה.

כזכור, אלמה אברהם בת ה-84 נחטפה בבוקר ה-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס מקיבוץ נחל עוז ושוחררה בסוף חודש נובמבר לאחר 50 יום במסגרת הפעימה השלישית בעסקת החטופים יחד עם 12 משוחררים נוספים.

אלמה פונתה במצב קשה מאוד לבית החולים סורוקה כתוצאה מאי קבלת תרופות חיוניות בשבי החמאס. "במשך למעלה מיממה היא הייתה שרויה בחוסר הכרה במצב קשה מאוד כשהיא מונשמת ומקבלת תמיכה למערכות הגוף שקרסו". כך הודיע לאחר שחרורה פרופ' מוטי קליין – מנהל המחלקה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה.

חדשות סרוגים

כאמור, 213 ימים לאחר מתקפת הטרור של חמאס ב-7.10 – 132 ישראלים וישראליות עדיין מוחזקים בשבי החמאס. מתוכם – 37 נקבע מותם.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות