VOD

"רצחו את אח שלנו": תושבי יו"ש יצאו לצמתים | צפו

תושב יהודה ושומרון התארגנו בצורה מהירה להפגנות בצמתים ליד הכניסות בישובים, בני נוער ומבוגרים עמדו עם דגלי ישראל ומחו על תחושת ההפקרות לאחר רצח הנער בנימין אחימאיר הי"ד, ניידות משטרה הוזעקו על מנת לאפשר תנועה סדירה

"רצחו את אח שלנו": תושבי יו"ש יצאו לצמתים | צפו
WhatsApp Video 2024-04-14 at 00.36.22
WhatsApp Video 2024-04-14 at 00.36.22| צילום: הפגנה ביו"ש אחרי הרצח (צילום: סרוגים)

תושבי יהודה ושומרון יצאו להפגין בצמתים על רצח הנער בנימין אחימאיר הי"ד. המשטרה העמידה בכל צומת ניידות, שוטרים ושוטרי משמר הגבול.

התושבים התיישבו בצמתים, החזיקו דגלי ישראל ומחו על תחושת חוסר הבטחון ביהודה ושומרון.

וכך זעקה מפגינה "רצחו את אח שלנו, המדינה שלנו לא זזה פה, מפקירים אותנו בכבישים, ערבים עוברים פה הלוך חזור ואנחנו נשב ונבכה על אחים שלנו שנרצחים על מה? אשכרה הם נרצחים, הרגשה של הפקרות, זה עזה 2, שיגיבו להם בחזרה"

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

14
11
יהודי גאה
14.04.24

. כל הכבוד כך צריך לפעול!! שכל אחד יצא מהבית שלו ויזעק את מה שאותה ילדה צעקה!!!