חבר הכנסת אריה דרעי המשמש כחבר משקיף בקבינט המלחמה התייחס בריאיון לעיתונאי ישי כהן לעסקה העומדת על הפרק וסיפר כי "אתמול התקיימה שיחה ארוכה מאוד, יש סיכוי טוב לעסקה אבל אנחנו עדיין רחוקים, החלטנו לשלוח משלחת ומשם נמשיך וה' יעזור".
לדברי דרעי "כולם היו באותה דעה, גם מערכת הביטחון וגם השרים. בסך הכל רוצים להביא עסקה טובה שתשיג כמה מטרות וגם שתעבור אצל הציבור הישראלי, זו לא עסקה פשוטה. ולכן אנחנו מנסים לעשות כמה שאפשר".
כדי לצפות בסרטון זה, אנא הפעל JavaScript , ושקול לשדרג לדפדפן שתומך ב HTML5 video .
"בינתיים אין לנו פידבק מחמאס. אנחנו כל מה שאנחנו עושים זה עם המתווכות אבל הם צריכות להביא את הקבלות ולהביא את השאר. לכן יש לנו לצערי הרב עוד דרך לא קלה. זה רחוק אבל יכול להשתנות תוך כמה ימים, וקטאר אם היא רוצה מאוד וגם המצרים יכולים להביא את החמאס. אני מאמין שעסקה שקבינט המלחמה תעבור גם בממשלה. אני הבטחתי למשפחות גם בעסקה הראשונה וגם עכשיו נעשה הכל בשביל לקדם את העסקה".
דרעי התייחס להדלפות מתוך הקבינט ואמר כי "ההדלפות הם חמורות ביותר, החל מהמכתבים של גדי אייזנקוט, ההדלפות של הקבינט שדן על ההיערכות לחודש הרמדאן, שההדלפות היו ההיפך ממה שאמר ראש הממשלה, מישהו רצה להראות מי בעל הבית".
ביחס לממשלת החירום אמר דרעי כי "אין ספק שזה לא דבר שהוא עמיד חזק. צריך להחזיק אותו כל הזמן ואין ספק, לצערי הרב, שזה לא דבר שהוא להרבה זמן אם לא נדע להחזיק אותו או שיכול להיות שאי אפשר להחזיק אותו, אבל כמה שאפשר להחזיק את זה צריך להחזיק את זה".
מה דעתך בנושא?
1 תגובות
0 דיונים
'מְנֵא' - מְנה-אלהא!
['וְהִשְׁתְּכַחַתְּ חַסִּיר'] - אומר (איכה ד ה): 'הָאֱמֻנִים עֲלֵי תוֹלָע' (גבירי העם ההולכים מעדנות, המתהדרים בלבושם, וכל תוכחתם (ישעיה כ"ב י"ג): 'אָכוֹל וְשָׁתוֹ כִּי מָחָר נָמוּת'), סופם (איכה שם): 'חִבְּקוּ...
['וְהִשְׁתְּכַחַתְּ חַסִּיר'] - אומר (איכה ד ה): 'הָאֱמֻנִים עֲלֵי תוֹלָע' (גבירי העם ההולכים מעדנות, המתהדרים בלבושם, וכל תוכחתם (ישעיה כ"ב י"ג): 'אָכוֹל וְשָׁתוֹ כִּי מָחָר נָמוּת'), סופם (איכה שם): 'חִבְּקוּ אַשְׁפַּתּוֹת'. אלה הסוברים שבעת פקודה (קהלת י' י"ט): 'הַכֶּסֶף יַעֲנֶה אֶת הַכֹּל', ויוכלו לשחד את פרנסי התורה ב'לֶחֶם וְיַיִן', שכן שניהם: 'לִשְׂחוֹק עֹשִׂים', ומאמינים הם שיזדווגו להם לישראל בשלמוני לחם, במחיר (בראשית לז כה): 'וַיֵּשְׁבוּ לֶאֱכָל לֶחֶם', ובשכר 'יְשַׂמַּח חַיִּים', שתוצאתו זהה לנאמר במגילת אסתר (ג טו): 'וְהַמֶּלֶךְ (וכל 'מלך' סתם במגילה עִנְיָנָה הקדוש ברוך הוא) וְהָמָן (הוא השטן, הוא המקטרג) יָשְׁבוּ לִשְׁתּוֹת (להיוועץ כמשפט אחד מה יֵעָשֶׂה בדין באלה), על זה ממשיך ואומר: 'וְהָעִיר שׁוּשָׁן נָבוֹכָה'. על כך אומר החכם באדם (משלי כג לא): 'אַל תֵּרֶא יַיִן כִּי יִתְאַדָּם', ומפרש ה'מצודות': 'כסבור הוא שהולך הוא במישרים, ואין דרך מעוקם לפניו, על כולם יחשוב כי ישרים המה, כי לא יבחין עוד מעתה'. ובמיוחד כוונה זו מתאימה לימינו אנו, שעתיד הקב"ה בזמן הזה לפקוד את הארץ, ומי שהולך בדרך עקלקלה וכסבור הוא 'מי רואני', על אלה אומר הכתוב (אסתר ג יב): 'נִכְתָּב וְנֶחְתָּם בְּטַבַּעַת הַמֶּלֶךְ', וסופם בבזיונם (מלאכי ג יח): 'וְשַׁבְתֶּם וּרְאִיתֶם בֵּין צַדִּיק לְרָשָׁע בֵּין עֹבֵד אֱלֹהִים לַאֲשֶׁר לֹא עֲבָדוֹ', ומי שהלך בתלם ומשגיח בחוקי התורה וכל מעשהו באמונה, עליו אומר (תהלים קכז ה): 'אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם', (שם לז יט) 'לֹא יֵבֹשׁוּ בְּעֵת רָעָה', (ישעיה מט כג) 'כִּי אֲנִי יְיָ אֲשֶׁר לֹא יֵבֹשׁוּ קוָֹי'.
המשך 15:33 15.03.2024שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר